ျမစ္ဆုံ media သည္ လြတ္လပ္ေသာ မီဒီယာျဖစ္ျပီး မည္သည့္အဖြဲ႔၊ ပါတီ၊ အသင္းအဖြဲ႔၏ၾသဇာခံ လက္ေအာက္ခံမဟုတ္ပါ။ စီးပြားျဖစ္ မီဒီယာ မဟုတ္ပါ။ သတင္းမ်ားကိုအျမန္ဆုံးေပးပို႔ေနေသာ မီဒီယာတခုျဖစ္ပါသည္။
Friday, July 24, 2015
ေရတိုက္စားမႈေၾကာင့္ပ်က္စီးသြားသည့္ ရထားလမ္းပိုင္း ၁၀ရက္အတြင္း အၿပီးျပင္မည္ဟု ဆို
စစ္ကိုင္းတိုင္းအထက္ ပိုင္းတြင္ မိုးသည္းထန္စြာရြာသြန္း ခဲ့သျဖင့္ ေရႀကီးေရလွ်ံမႈမ်ားျဖစ္ ေပၚခဲ့ၿပီး မိုးေရတိုက္စားမႈေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားသည့္ မႏၲေလး-ျမစ္ ႀကီးနားရထားလမ္းပိုင္းကို ၁၀ ရက္ျဖင့္ အၿပီးျပဳျပင္မည္ဟု ျမန္ မာ့မီးရထားမွ သတင္းရရွိသည္။
မိုးသည္းထန္စြာရြာသြန္းမႈ ေၾကာင့္ ေရႀကီးမႈမ်ားျဖစ္ေပၚလာ ၿပီး ေရတိုက္စားမႈမ်ားေၾကာင့္ ဇူလိုင္ ၁၇ ရက္တြင္ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနားလမ္း ရထားလမ္းပိုင္းရွိ ကံႀကီးဘူတာႏွင့္ ေကာလင္းဘူ တာၾကားရွိ ရထားသံလမ္းမွာ ေအာက္ခံေျမသားမ်ား ပ်က္စီး၍ ရထားသံလမ္းသာက်န္ရွိေတာ့ သည္။
‘‘အဲဒီလမ္းပိုင္းက ေရႀကီးၿပီး ေအာက္ခံေျမသားေတြ ပ်က္စီး သြားတာ။ ေျမသားေတြက ၿပိဳက် ၿပီး ရထားသံလမ္းပဲ က်န္ေတာ့ တာ။ တံတားအမွတ္ (၂၈၀)ပါ’’ဟုျမန္မာ့မီးရထား (အထက္ျမန္မာ ျပည္)အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးမ်ဳိး၀င္းက ေျပာသည္။
ေရတိုက္စားမႈေၾကာင့္ ပ်က္ စီးသြားသည့္ ရထားလမ္းပိုင္းျပဳ ျပင္ရန္ ေက်ာက္ရထားတြဲမ်ား၊ သံေပါင္မ်ား၊ ေဘလီမ်ားကို လယ္ေ၀းဘူတာမွပို႔ထားၿပီး ကံႀကီးႏွင့္ ေဇာ္ေခ်ာင္းဘူတာအၾကားရွိ လမ္းပိုင္းကိုလည္း ျပဳျပင္ေနေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပသည္။ ထို႔ျပင္ ေအာက္ခံေျမသားၿပိဳက်ခဲ့သည့္ ရထားသံလမ္းကို ျပန္လည္ျပဳျပင္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္းလည္း သိရ သည္။
‘‘ေကာလင္းနဲ႔ ကံႀကီးဘူတာ ၾကားက လမ္းပိုင္းကိုျပင္ဖို႔ ဘယ္ ေလာက္ကုန္က်မလဲဆိုတာေတာ့ မသိေသးဘူး။ စာရင္းေကာက္ တုန္းပဲရွိေသးတယ္။ စာရင္းေကာက္ၿပီး ကုန္က်ေငြတြက္ၿပီးတာနဲ႔ စျပင္မွာ’’ဟု ဦးမ်ဳိး၀င္းက ေျပာသည္။
ကံႀကီးႏွင့္ ေကာလင္းဘူတာ ၾကားရွိ လမ္းပိုင္းပ်က္စီးေနျခင္း ေၾကာင့္ ေကာလင္းဘူတာတြင္ ပိတ္မိေနသည့္ ခရီးသည္မ်ားအား ျမစ္ႀကီးနားမွလာသည့္ကားမ်ား ျဖင့္တင္ေဆာင္ကာ ကန္႔ဘလူဘူတာသို႔ ပို႔ေဆာင္ေပးၿပီး ကန္႔ဘလူမွတစ္ဆင့္ ရထားျဖင့္ မႏၲေလးသို႔ ဆက္လက္ပို႔ေဆာင္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
‘‘အဲဒီအစီအစဥ္ကို လုပ္ဖို႔ ေဆြးေႏြးေနတယ္။ ဇူလုိင္ ၂၄ ရက္ကစၿပီး အေကာင္အထည္ေဖာ္ မယ္’’ဟု ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
ရထားလမ္းပိုင္းပိတ္ဆို႔မႈ ေၾကာင့္ ဘူတာသံုးခုတြင္ ပိတ္မိ ေနသည့္ ရထားသံုးစီးေပၚမွ စုစု ေပါင္းခရီးသည္ ၁,၂၈၈ ဦး ခရီး မဆက္ႏိုင္ဘဲ ပိတ္မိေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment