Tuesday, July 28, 2015

ရထားသံလမ္းႏွင့္တံတားမ်ား ေရနစ္ျမဳပ္မႈ အခ်ိန္ႏွင့္တစ္ေျပးညီး ျပဳ ျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ ===============================

ရထားသံလမ္းႏွင့္တံတားမ်ား ေရနစ္ျမဳပ္မႈ အခ်ိန္ႏွင့္တစ္ေျပးညီး ျပဳ ျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ =============================== ေနျပည္ေတာ္ ဇူလိုင္ ၂၇ ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္း(၂)နယ္ေျမ၊ မဲဇာ-ဘုံေခ်ာင္းၾကား မိုင္တိုင္ (၅၇၃/၁၄-၁၆)မွ (၅၇၄/၇-၁၁)အထိ ရထားသံလမ္းေပၚသို႔ တစ္ေပ ႏွစ္ လက္မခန္႔အထိ ေရေက်ာ္လ်က္ရွိရာ သံလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ဝဲ၊ ယာ တစ္မိုင္ ခန္႔ရွိသျဖင့္ ဇူလိုင္၂၆ ရက္ နံနက္ ၄ နာရီ မိနစ္ ၅ဝ တြင္ အဆိုပါ ရထား လမ္းပိုင္းကို ပိတ္ထားခဲ့သည္။ သို႔ရာ တြင္ ဇူလိုင္ ၂၇ ရက္ နံနက္ ၆ နာရီ တြင္ ေရတစ္ေပခန္႔ က်ဆင္းသြားေသာေၾကာင့္ ေက်ာက္ျဖည့္တင္းျခင္းႏွင့္ လမ္းပိုင္းျပဳျပင္ျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ၿပီး အဆိုပါလမ္းပိုင္းကို ညေန ၅ နာရီတြင္ ဖြင့္လွစ္ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အလားတူ ေမာ္လူး-နန္႔စီးေအာင္ဘူတာၾကားရွိ တံတားအမွတ္ (၅ဝ၄) ေရတိုက္စားမႈ ျဖစ္ပြားရာေနရာသို႔ ျမန္မာ့မီးရထားတိုင္းအမွတ္(၁) မွ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး (ၿမိဳ႕ျပ)ဦးစီးၿပီး လုပ္သား ၃၂ ဦးျဖင့္ ဇူလိုင္ ၂၅ ရက္ နံနက္ ၇ နာရီခြဲမွစ၍ တိမ္းေစာင္းေနေသာ ဂါဒါေပါင္မ်ားတည့္မတ္ျခင္း၊ ေရေက်ာ္ေနရာမ်ားျပဳျပင္ျခင္း၊ မိုင္တိုင္အမွတ္ (၆၁၁/ ၁၅-၁၆) ေရေက်ာ္ ေနရာမ်ားသို႔ ပင္ေဘာ၌ရွိေသာ (၆x၉) လက္မရွိေသာ ေက်ာက္ႀကီးမ်ား၊ (၁x၂)လက္မရွိ လမ္းခင္းေက်ာက္မ်ား၊ သဲအိတ္ထည့္ျခင္းလုပ္ငန္း ေဆာင္ ရြက္လ်က္ရွိၿပီး အဆိုပါရထား လမ္းပိုင္းအား အျမန္ဆုံး ဖြင့္လွစ္ ႏိုင္ေရး ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။ ပင္ဝဲႏွင့္ ေမာ္လူးဘူတာၾကား မိုင္တိုင္အမွတ္(၆ဝ၂/၆-၇) သံလမ္း အေနာက္ဘက္ျခမ္းတြင္ အလ်ားေပ ၄ဝ၊ အနံေလးေပခြဲ ၊ အျမင့္ ၂၅ ေပရွိ တာေပါင္ေရတိုက္စားမႈကို ဖားထပ္ ေခြျခင္းလုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ၿပီး ေက်ာက္ ႀကီးႏွင့္ သဲအိတ္ထည့္ျခင္းလုပ္ငန္း မ်ား ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ ကာ ထပ္မံလိုအပ္ေသာ သဲအိတ္ ၄ဝဝ ႏွင့္ ေမ်ာတိုင္ ၁ဝဝ ကို 96-RGC ရထားျဖင့္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေပးခဲ့ၿပီး ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္း မ်ား ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိရာ အဆိုပါလမ္းပိုင္းကို အျမန္ဆုံး ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိေၾကာင္း သတင္းရရွိ သည္။ (သတင္းစဥ္)

No comments: