Wednesday, July 22, 2015

စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ေရႀကီးခဲ့ၿပီးေနာက္ ရထားလမ္းမ်ားျပန္လည္အသံုးျပဳႏိုင္ရန္အတြက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ ========================================

စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ေရႀကီးခဲ့ၿပီးေနာက္ ရထားလမ္းမ်ားျပန္လည္အသံုးျပဳႏိုင္ရန္အတြက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ ========================================= ေနျပည္ေတာ္ ဇူလုိင္ ၂၁ စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ေရႀကီးမႈျဖစ္စဥ္၌ ျမန္မာ့မီးရထား အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ အထက္ျမန္မာ ျပည္ႏွင့္ တိုင္းတာဝန္ခံ တိုင္း(၂) စစ္ကုိင္းတိုင္း ေဒသႀကီးတို႔က ေကာလင္းၿမိဳ႕တြင္ အေျချပဳ၍လည္း ေကာင္း၊ ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ(ၿမိဳ႕ျပ)ႏွင့္ ဒုတိယ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ (စက္မႈ) တု႔ိက ကန္႔ဘလူၿမိဳ႕တြင္ အေျချပဳ၍လည္းေကာင္း၊ ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ (ခရီးသည္)က ေရႊဘိုၿမိဳ႕တြင္ အေျချပဳ၍လည္းေကာင္း၊ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ(ၿမိဳ႕ျပ) မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ အေျချပဳ၍ လည္းေကာင္း၊ ေရႀကီးမႈျဖစ္စဥ္အေပၚ ႀကီးၾကပ္ေဆာင္ ရြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ဇူလိုင္ ၁၇ ရက္ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနားလမ္းပိုင္း ကံႀကီးဘူတာ ႏွင့္ ေဇာ္ေခ်ာင္းဘူတာၾကား မုိင္တိုင္ ၅၂ဝ/ ၆-၁၅ ၌ မိုးအဆက္မျပတ္ ရြာသြန္းျခင္းေၾကာင့္ သံလမ္း ေပၚ ေရတစ္ေပခန္႔ ေက်ာ္ေနျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ဇူလုိင္ ၂၁ ရက္ နံနက္ ၆ နာရီအထိ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပိုင္းေရေက်ာ္ေနမႈအေျခအေနမ်ားမွာ ေအာက္ပါ အတိုင္းျဖစ္သည္- - ကံႀကီး-ေဇာ္ေခ်ာင္းၾကားသံလမ္းေပၚ ေရလံုးဝမရွိ ေတာ့ပါ။ လမ္းပုိင္းျပဳျပင္ျခင္းအား အင္ဂ်င္နီယာ အထူးရထား (DF-2014) ျဖင့္ လမ္းပိုင္းအတြင္း ဝင္ေရာက္၍မုိင္တိုင္-၅၂၁/၁၅-၁၇ ၌ (၆ဓx၉ဒ ) ေက်ာက္ႀကီးမ်ား (၄)တြဲခ်ျခင္း လုပ္ငန္းေဆာင္ ရြက္ၿပီးျဖစ္သည္။ ဆက္လက္၍ ေက်ာက္ခ်ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။ - ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္း(၂) စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသ ႀကီးနယ္ေျမတြင္ ေရႀကီးမႈျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားမ်ား ေျပးဆြဲျခင္း မျပဳႏုိင္ေသးခ်ိန္တြင္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား အဆင္ ေျပေစေရးအတြက္ ဇူလိုင္ ၂ဝ ရက္ မွစတင္၍ မုိးညႇင္း-ျမစ္ႀကီးနား-မိုးညႇင္း ေန႔စဥ္ အစုန္ အဆန္အထူးရထားေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္။ အဆန္ ေလာ္ကယ္အထူးရထားသည္ မုိးညႇင္းမွ နံနက္ ၆ နာရီ ထြက္္ခြာၿပီး ျမစ္ႀကီးနားသို႔ နံနက္ ၁၁ နာရီခြဲတြင္ ေရာက္ရွိမည္။ အစုန္ေလာ္ကယ္ အထူးရထားသည္ ျမစ္ႀကီးနားမွ ညေန ၃ နာရီ ထြက္ခြာၿပီး မိုးညႇင္းသို႔ ည ၈ နာရီ ၂၃ မိနစ္တြင္ ေရာက္ရွိမည္။ ႐ိုး႐ိုးတန္း ေျခာက္တြဲ၊ အထက္တန္း ႏွစ္တြဲ၊ ဘရိတ္တစ္တြဲပါသည့္ တြဲဆိုင္းျဖင့္ ေျပးဆြဲေပးလ်က္ရွိသည္။ ဇူလိုင္ ၂၁ ရက္တြင္ အမွတ္(၅၆) အစုန္ရထားသည္ မဲဇာဘူတာသို႔ ေရာက္ရွိေနၿပီး ခရီးသည္ ဦးေရ ၃၅ဝ ပါရွိသည္။ မဲဇာ-ဆယ္ရြာ လမ္းပိုင္းစစ္ေဆးၿပီးျဖစ္ပါက မဲဇာ၌ ရပ္တန္႔ထားေသာ အဆိုပါ မွတ္(၅၆) အစုန္ရထား အား အမွတ္(၅၅) အဆန္ရထားအျဖစ္ ျမစ္ႀကီးနားသို႔ ျပန္လွည့္ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ထားသည္။ အမွတ္ (၅၈) အစုန္၊ အမွတ္(၄၂) အစုန္ရထားမ်ား ေကာလင္းဘူတာသို႔ ေရာက္ရွိထားၿပီးျဖစ္သည္။ ခရီး သည္ ၁၅၁ ဦးပါရွိၿပီး ခရီးသည္မ်ားအား ေကာလင္းမွ ကန္႔ဘလူသို႔ နံနက္ ၆ နာရီိ ၁၅ မိနစ္တြင္ ယာဥ္အမွတ္ (၂ခ/၃၄၈၂)ယာဥ္ႀကီးျဖင့္ ခရီးသည္ ၇၅ ဦး၊ ယာဥ္ အမွတ္(ဝ/ ၆၃၅၄) ယာဥ္ႀကီးျဖင့္ ခရီးသည္ ၇၆ ဦး၊ စုစုေပါင္း ၁၅၁ အား ျမန္မာ့မီးရထားမွ လက္ေထာက္ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴး(လက္မွတ္စစ္) သံုးဦးအဖြဲ႕ျဖင့္ လိုက္ပါ ႀကီးၾကပ္ပို႔ေဆာင္ေပးလ်က္ရွိသည္။ ကန္႔ဘလူဘူတာ သို႔ေရာက္ရွိပါက မႏၲေလးသို႔ အစုန္အထူးေလာ္ကယ္ ရထားျဖင့္ ဆက္လက္ပို႔ေဆာင္ေပးရန္ စီစဥ္ထားၿပီးျဖစ္ သည္။ အမွတ္(၃၈) အစုန္၊ အမွတ္(၃၄) အစုန္ရထားမ်ား သည္ ကိုးေထာင္ဘုိ႔ဘူတာသို႔ ေရာက္ရွိထားသည္။ ခရီးသည္ ၃၄၉ ဦးပါရွိသည္။ ေကာလင္း-ကိုးေထာင္ ဘို႔လမ္းပိုင္းေရက်၍ ထုိလမ္းပိုင္းကို စစ္ေဆးၿပီးစီးပါက အဆိုပါရထားမ်ားအား ကိုးေထာင္ဘု႔ိမွ ေကာလင္းသို႔ ျပန္လွည့္ကာ ေကာလင္းမွ ကားျဖင့္ ကန္႔ဘလူသို႔ပို႔ေဆာင္ ၿပီး ကန္႔ဘလူမွ မႏၲေလးသို႔ အစုန္ အထူးေလာ္ကယ္ရထား ျဖင့္ လက္ဆက္ပို႔ေဆာင္ေပးသြားရန္ စီစဥ္ထားရွိၿပီး ျဖစ္သည္။ လမ္းျပဳျပင္ရန္ ေက်ာက္ရထားတြဲမ်ား သံေပါင္မ်ား၊ ေဘလီမ်ား၊ တင္ေဆာင္ေသာရထားတြဲမ်ား စုေဆာင္းသယ္ ပို႔ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိမႈအေျခအေနမွာ (၁"× ၁.၅")၊ (၆"x၉") စသည့္ ေက်ာက္အမ်ဳိးအစားမ်ားကို ေက်ာက္တင္ရထားတြဲ ေလးတြဲျဖင့္လည္းေကာင္း၊ သံေပါင္ႏွင့္ ေဘလီမ်ားတင္ေဆာင္လ်က္ အင္ဂ်င္နီယာ အထူး DE-1314 ရထားတြဲျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ အမွတ္(၃၃၄) ေက်ာက္ရထား၊ စက္ေခါင္း DD -969 သည္ ဇူလိုင္ ၂ဝ ရက္ နံနက္ ၈ နာရီ မိနစ္ ၄ဝ တြင္ လယ္ေဝးမွ ထြက္ခြာၿပီး ပ်ဥ္းမနားမွ ဘက္ဟိုးတင္ ထားေသာ ရထားတြဲပါခ်ိတ္ဆြဲ၍ ပို႔ေဆာင္ေပးခဲ့ရာ ထံုးဖို ေရေက်ာ္လမ္းပိုင္းသို႔ ယေန႔ နံနက္ ၃ နာရီ ၁ဝ မိနစ္တြင္ ေရာက္ရွိသည္။ ယေန႔ညေန ၄ နာရီ မိနစ္ ၂ဝ ေနာက္ဆံုးရရွိသတင္းမွာ မဲဇာႏွင့္ ဘံုေခ်ာင္းၾကားလမ္းပိုင္းအား ညေန ၃ နာရီတြင္ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ၿပီး ရထားျဖတ္သန္းႏိုင္ၿပီျဖစ္သည္။ ဘံုေခ်ာင္းႏွင့္ နမ္းခမ္းဘူတာၾကားမုိင္တိုင္အမွတ္ (၅၆၂/ ၂-၃) ၌ အလ်ား ေပ ၈ဝ၊ အနံ ၁၅ ေပ၊ အျမင့္ ေပ ၂ဝရွိ ေက်ာက္ေရာေျမမ်ား ၿပိဳက်ေနသျဖင့္ နံနက္ ၈ နာရီမွ စတင္ရွင္းလင္းရာ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီတြင္ ၿပီးစီးသျဖင့္ ၄င္းလမ္းပိုင္းအား မြန္းလြဲ ၁၂ နာရီ ၁ မိနစ္တြင္ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ေပးၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ သတင္းရရွိသည္။ (သတင္းစဥ္) စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ေရႀကီးခဲ့ၿပီးေနာက္ ရထားလမ္းမ်ားျပန္လည္အသံုးျပဳႏိုင္ရန္အတြက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ ========================================= ေနျပည္ေတာ္ ဇူလုိင္ ၂၁ စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ေရႀကီးမႈျဖစ္စဥ္၌ ျမန္မာ့မီးရထား အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ အထက္ျမန္မာ ျပည္ႏွင့္ တိုင္းတာဝန္ခံ တိုင္း(၂) စစ္ကုိင္းတိုင္း ေဒသႀကီးတို႔က ေကာလင္းၿမိဳ႕တြင္ အေျချပဳ၍လည္း ေကာင္း၊ ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ(ၿမိဳ႕ျပ)ႏွင့္ ဒုတိယ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ (စက္မႈ) တု႔ိက ကန္႔ဘလူၿမိဳ႕တြင္ အေျချပဳ၍လည္းေကာင္း၊ ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ (ခရီးသည္)က ေရႊဘိုၿမိဳ႕တြင္ အေျချပဳ၍လည္းေကာင္း၊ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ(ၿမိဳ႕ျပ) မႏၲေလးၿမိဳ႕တြင္ အေျချပဳ၍ လည္းေကာင္း၊ ေရႀကီးမႈျဖစ္စဥ္အေပၚ ႀကီးၾကပ္ေဆာင္ ရြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ ဇူလိုင္ ၁၇ ရက္ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနားလမ္းပိုင္း ကံႀကီးဘူတာ ႏွင့္ ေဇာ္ေခ်ာင္းဘူတာၾကား မုိင္တိုင္ ၅၂ဝ/ ၆-၁၅ ၌ မိုးအဆက္မျပတ္ ရြာသြန္းျခင္းေၾကာင့္ သံလမ္း ေပၚ ေရတစ္ေပခန္႔ ေက်ာ္ေနျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ဇူလုိင္ ၂၁ ရက္ နံနက္ ၆ နာရီအထိ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပိုင္းေရေက်ာ္ေနမႈအေျခအေနမ်ားမွာ ေအာက္ပါ အတိုင္းျဖစ္သည္- - ကံႀကီး-ေဇာ္ေခ်ာင္းၾကားသံလမ္းေပၚ ေရလံုးဝမရွိ ေတာ့ပါ။ လမ္းပုိင္းျပဳျပင္ျခင္းအား အင္ဂ်င္နီယာ အထူးရထား (DF-2014) ျဖင့္ လမ္းပိုင္းအတြင္း ဝင္ေရာက္၍မုိင္တိုင္-၅၂၁/၁၅-၁၇ ၌ (၆ဓx၉ဒ ) ေက်ာက္ႀကီးမ်ား (၄)တြဲခ်ျခင္း လုပ္ငန္းေဆာင္ ရြက္ၿပီးျဖစ္သည္။ ဆက္လက္၍ ေက်ာက္ခ်ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။ - ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္း(၂) စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသ ႀကီးနယ္ေျမတြင္ ေရႀကီးမႈျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားမ်ား ေျပးဆြဲျခင္း မျပဳႏုိင္ေသးခ်ိန္တြင္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား အဆင္ ေျပေစေရးအတြက္ ဇူလိုင္ ၂ဝ ရက္ မွစတင္၍ မုိးညႇင္း-ျမစ္ႀကီးနား-မိုးညႇင္း ေန႔စဥ္ အစုန္ အဆန္အထူးရထားေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္။ အဆန္ ေလာ္ကယ္အထူးရထားသည္ မုိးညႇင္းမွ နံနက္ ၆ နာရီ ထြက္္ခြာၿပီး ျမစ္ႀကီးနားသို႔ နံနက္ ၁၁ နာရီခြဲတြင္ ေရာက္ရွိမည္။ အစုန္ေလာ္ကယ္ အထူးရထားသည္ ျမစ္ႀကီးနားမွ ညေန ၃ နာရီ ထြက္ခြာၿပီး မိုးညႇင္းသို႔ ည ၈ နာရီ ၂၃ မိနစ္တြင္ ေရာက္ရွိမည္။ ႐ိုး႐ိုးတန္း ေျခာက္တြဲ၊ အထက္တန္း ႏွစ္တြဲ၊ ဘရိတ္တစ္တြဲပါသည့္ တြဲဆိုင္းျဖင့္ ေျပးဆြဲေပးလ်က္ရွိသည္။ ဇူလိုင္ ၂၁ ရက္တြင္ အမွတ္(၅၆) အစုန္ရထားသည္ မဲဇာဘူတာသို႔ ေရာက္ရွိေနၿပီး ခရီးသည္ ဦးေရ ၃၅ဝ ပါရွိသည္။ မဲဇာ-ဆယ္ရြာ လမ္းပိုင္းစစ္ေဆးၿပီးျဖစ္ပါက မဲဇာ၌ ရပ္တန္႔ထားေသာ အဆိုပါ မွတ္(၅၆) အစုန္ရထား အား အမွတ္(၅၅) အဆန္ရထားအျဖစ္ ျမစ္ႀကီးနားသို႔ ျပန္လွည့္ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ထားသည္။ အမွတ္ (၅၈) အစုန္၊ အမွတ္(၄၂) အစုန္ရထားမ်ား ေကာလင္းဘူတာသို႔ ေရာက္ရွိထားၿပီးျဖစ္သည္။ ခရီး သည္ ၁၅၁ ဦးပါရွိၿပီး ခရီးသည္မ်ားအား ေကာလင္းမွ ကန္႔ဘလူသို႔ နံနက္ ၆ နာရီိ ၁၅ မိနစ္တြင္ ယာဥ္အမွတ္ (၂ခ/၃၄၈၂)ယာဥ္ႀကီးျဖင့္ ခရီးသည္ ၇၅ ဦး၊ ယာဥ္ အမွတ္(ဝ/ ၆၃၅၄) ယာဥ္ႀကီးျဖင့္ ခရီးသည္ ၇၆ ဦး၊ စုစုေပါင္း ၁၅၁ အား ျမန္မာ့မီးရထားမွ လက္ေထာက္ ႀကီးၾကပ္ေရးမွဴး(လက္မွတ္စစ္) သံုးဦးအဖြဲ႕ျဖင့္ လိုက္ပါ ႀကီးၾကပ္ပို႔ေဆာင္ေပးလ်က္ရွိသည္။ ကန္႔ဘလူဘူတာ သို႔ေရာက္ရွိပါက မႏၲေလးသို႔ အစုန္အထူးေလာ္ကယ္ ရထားျဖင့္ ဆက္လက္ပို႔ေဆာင္ေပးရန္ စီစဥ္ထားၿပီးျဖစ္ သည္။ အမွတ္(၃၈) အစုန္၊ အမွတ္(၃၄) အစုန္ရထားမ်ား သည္ ကိုးေထာင္ဘုိ႔ဘူတာသို႔ ေရာက္ရွိထားသည္။ ခရီးသည္ ၃၄၉ ဦးပါရွိသည္။ ေကာလင္း-ကိုးေထာင္ ဘို႔လမ္းပိုင္းေရက်၍ ထုိလမ္းပိုင္းကို စစ္ေဆးၿပီးစီးပါက အဆိုပါရထားမ်ားအား ကိုးေထာင္ဘု႔ိမွ ေကာလင္းသို႔ ျပန္လွည့္ကာ ေကာလင္းမွ ကားျဖင့္ ကန္႔ဘလူသို႔ပို႔ေဆာင္ ၿပီး ကန္႔ဘလူမွ မႏၲေလးသို႔ အစုန္ အထူးေလာ္ကယ္ရထား ျဖင့္ လက္ဆက္ပို႔ေဆာင္ေပးသြားရန္ စီစဥ္ထားရွိၿပီး ျဖစ္သည္။ လမ္းျပဳျပင္ရန္ ေက်ာက္ရထားတြဲမ်ား သံေပါင္မ်ား၊ ေဘလီမ်ား၊ တင္ေဆာင္ေသာရထားတြဲမ်ား စုေဆာင္းသယ္ ပို႔ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိမႈအေျခအေနမွာ (၁"× ၁.၅")၊ (၆"x၉") စသည့္ ေက်ာက္အမ်ဳိးအစားမ်ားကို ေက်ာက္တင္ရထားတြဲ ေလးတြဲျဖင့္လည္းေကာင္း၊ သံေပါင္ႏွင့္ ေဘလီမ်ားတင္ေဆာင္လ်က္ အင္ဂ်င္နီယာ အထူး DE-1314 ရထားတြဲျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ အမွတ္(၃၃၄) ေက်ာက္ရထား၊ စက္ေခါင္း DD -969 သည္ ဇူလိုင္ ၂ဝ ရက္ နံနက္ ၈ နာရီ မိနစ္ ၄ဝ တြင္ လယ္ေဝးမွ ထြက္ခြာၿပီး ပ်ဥ္းမနားမွ ဘက္ဟိုးတင္ ထားေသာ ရထားတြဲပါခ်ိတ္ဆြဲ၍ ပို႔ေဆာင္ေပးခဲ့ရာ ထံုးဖို ေရေက်ာ္လမ္းပိုင္းသို႔ ယေန႔ နံနက္ ၃ နာရီ ၁ဝ မိနစ္တြင္ ေရာက္ရွိသည္။ ယေန႔ညေန ၄ နာရီ မိနစ္ ၂ဝ ေနာက္ဆံုးရရွိသတင္းမွာ မဲဇာႏွင့္ ဘံုေခ်ာင္းၾကားလမ္းပိုင္းအား ညေန ၃ နာရီတြင္ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ၿပီး ရထားျဖတ္သန္းႏိုင္ၿပီျဖစ္သည္။ ဘံုေခ်ာင္းႏွင့္ နမ္းခမ္းဘူတာၾကားမုိင္တိုင္အမွတ္ (၅၆၂/ ၂-၃) ၌ အလ်ား ေပ ၈ဝ၊ အနံ ၁၅ ေပ၊ အျမင့္ ေပ ၂ဝရွိ ေက်ာက္ေရာေျမမ်ား ၿပိဳက်ေနသျဖင့္ နံနက္ ၈ နာရီမွ စတင္ရွင္းလင္းရာ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီတြင္ ၿပီးစီးသျဖင့္ ၄င္းလမ္းပိုင္းအား မြန္းလြဲ ၁၂ နာရီ ၁ မိနစ္တြင္ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ေပးၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ သတင္းရရွိသည္။ (သတင္းစဥ္)

No comments: