ျမစ္ဆုံ media သည္ လြတ္လပ္ေသာ မီဒီယာျဖစ္ျပီး မည္သည့္အဖြဲ႔၊ ပါတီ၊ အသင္းအဖြဲ႔၏ၾသဇာခံ လက္ေအာက္ခံမဟုတ္ပါ။ စီးပြားျဖစ္ မီဒီယာ မဟုတ္ပါ။ သတင္းမ်ားကိုအျမန္ဆုံးေပးပို႔ေနေသာ မီဒီယာတခုျဖစ္ပါသည္။
Monday, July 13, 2015
နန္းမေတာ္မယ္မယ္ ဘုရား လူအငွားျဖင့္ ပါး႐ိုက္ျခင္း -
နန္းမေတာ္မယ္မယ္ ဘုရား လူအငွားျဖင့္ ပါး႐ိုက္ျခင္း -
ၾကာခဲ့ပါၿပီ။
ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ၾကာခဲ့ၿပီလဲဆိုရင္
အာဏာရွင္ႀကီး အိမ္နိမ့္စံ ဘ၀တုန္းက
အျဖစ္အပ်က္ ျဖစ္တဲ့အတြက္
ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ၾကာခဲ့ၿပီေပါ့။
ဒါေပမဲ့ ခံရသူေတြ အတြက္ကေတာ့
မေန႔တစ္ေန႔က ျဖစ္ခဲ့သလို
မေမ့ႏိုင္ေသးပါဘူး။
ေလာကဓမၼတာ အရလည္း
အထက္စီးက လုပ္ခ်င္တာလုပ္ခဲ့သူက
လုပ္ခဲ့တာေတြ မ်ားလို႔ ေမ့သြားေပမဲ့
ခံရတဲ့သူ တစ္ဦးခ်င္းစီ အတြက္ေတာ့ ဘ၀မွာ နာက်ည္းစရာေတြေပါ့။
ဇာတ္လမ္း အစကေတာ့ ၁၉၉၁ ခုႏွစ္
ဗိုလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီး ေစာေမာင္ လက္ထက္
မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ မင္းသားႀကီးကေတာ့
အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီးေပါ့။
အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီး ဆိုေပမဲ့
ထီးနန္းသိမ္းပိုက္ဖို႔ ဥာဏ္နီ ဥာဏ္နက္
ေတြ ထုတ္ေနတဲ့ အခ်ိန္လဲ ျဖစ္တယ္။
ရာဇ၀င္မွာ ဘိုးေတာ္ ဦး၀ိုင္းကို
႐ူးသြားၿပီဆိုၿပီး ဘႀကီးေတာ္မင္း
(စစ္ကိုင္းမင္းသား)က အရာခ်ၿပီး
ဘုရားထဲမွာ အက်ယ္ခ်ဳပ္နဲ႔ ထားခဲ့တဲ့
ဇာတ္လမ္းကို အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီး
က သေဘာက်ေနပံုလည္း ရတယ္။
စစ္႐ံုးတစ္႐ံုးလံုးကို အိမ္နိမ့္စံ
ကိုယ္ေတာ္ႀကီး ေန႔စဥ္ေျခာက္လွန္႔ေျပာ
တဲ့ စကားတစ္ခြန္းက အခုေန
ဗိုလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီး ေစာေမာင္ ေသနတ္ကို
လက္ကကိုင္ၿပီး ႐ံုးေပၚတက္လာရင္
ငါတို႔ဘာလုပ္ၾကမွာ လဲဆိုတဲ့
ေသြးထိုးစကားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီစကားဟာ ေသြးနဲ႕ကိုယ္
သားနဲ႕ကိုယ္ျဖစ္တဲ႕ စစ္ဗိုလ္ေတြ
အၾကားမွာ ေသြးေလေျခာက္ျခားစရာ
စကားတစ္ခြန္း ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီကာလမွာ ဆိုရွယ္လစ္
ေခတ္အတြင္းက ရွားရွားပါးပါး
အသစ္ေဆာက္ခဲ့တဲ့ န၀ေဒး
႐ုပ္ရွင္႐ံုႀကီးကလည္း ခန္႔ခန္႔ညားညား
နဲ႔ က်က္သေရ ရွိေနတဲ့ အခ်ိန္ေပါ့။
အဲဒီေခတ္က
ေဖ်ာ္ေျဖေရးဆိုတာကလည္း ရွားေတာ့
႐ုပ္ရွင္ကိုပဲ အားထားၾကည့္ေနရတဲ့ အခ်ိန္။
႐ုပ္ရွင္ကားထုတ္ အသစ္ေတြဆိုရင္ ဦးဦးဖ်ားဖ်ား ၾကည့္ခ်င္သူေတြအတြက္ ေနရာႏွစ္ခု ရွိပါတယ္။
မဂၤလာဒံုက တပ္နယ္ခန္းမလို႔ေခၚတဲ့
သစ္သား ႐ုပ္ရွင္႐ံုႀကီးနဲ႔ ေျမာက္ဥကၠလာ
အ၀င္က န၀ေဒး ႐ုပ္ရွင္႐ံုတို႔ပါပဲ။
စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေတြဟာ
အဲဒီ အခ်ိန္တုန္းက လံုၿခံဳေရး
အေျခအေနအရ အခုရန္ကုန္တိုင္း
စစ္ဌာနခ်ဳပ္ လုပ္ထားတဲ့ ၀န္းထဲမွာ
ေနၾကရပါတယ္။
ဒီေတာ့ အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီးရဲ႕
သမီးေတာ္ေတြ အတြက္ အပန္းေျဖ
စရာက န၀ေဒး ႐ုပ္ရွင္႐ံုမွာ ႐ုပ္ရွင္ကားသစ္လဲတိုင္း သြားၾကည့္ဖို႔ပဲ
ရွိေနတာေပါ့။
တစ္ရက္မွာ သမီးေတာ္ေတြ စိတ္ကူးေပါက္ၿပီး ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ဖို႔ သြားပါတယ္။
ကားကလည္း အသစ္၊ ဇာတ္လမ္း
ဇာတ္ကြက္ကလည္းေကာင္း၊
မင္းသား မင္းသမီးေတြ ကလည္း
နာမည္ေက်ာ္ေတြဆိုေတာ့
႐ုပ္ရွင္ျပကာနီးမွာ လက္မွတ္ေတြ
အားလံုး ေရာင္းကုန္သြားပါတယ္။
သမီးေတာ္ေတြကလည္း
႐ုပ္ရွင္ျပကာနီးမွ ကပ္ေရာက္သြားေတာ့
သူတို႕ေပးစရာ လက္မွတ္ မရွိေတာ့ပါဘူး။
႐ုပ္ရွင္႐ံု ဆိုတာကလည္း ဇာတ္ပြဲလို ေနရာမရွိရင္ စင္ေပၚမွာ ကုလားထိုင္ ခင္းေပးလို႔ ရတာမ်ိဳး မဟုတ္ေလေတာ့ ႐ုပ္ရွင္႐ံု မန္ေနဂ်ာေခါင္းကို ဆင္နင္းေတာ့တာေပါ့။
ဘယ္လိုမွ ႀကံမရတဲ့ အဆံုးမွာ
မန္ေနဂ်ာက ေတာင္းပန္ပါတယ္။
ေနာက္ပြဲအတြက္ ဗီအိုင္ပီ လက္မွတ္ေတြ ခ်န္ထားေပးပါမယ္။
ဒီတစ္ပြဲေတာ့ သည္းခံေပးပါေပါ့။
အမွန္ကေတာ့ သမီးေတာ္ေတြက ျပသနာရွာခ်င္လို႔ ပြဲခ်ိန္နီးမွ ၾကည့္မယ္
ဆိုၿပီး ျဖစ္တာပါ။
သူတို႔မွာ ခိုင္းစရာလူေတြ တစ္ေလွႀကီးနဲ႔
ဆက္သြယ္စရာ တယ္လီဖုန္းေတြ
ရွိေနတာပဲ။
တကယ္သာ ႐ုပ္ရွင္ ၾကည့္ခ်င္ရင္ႀကိဳၿပီး လက္ေအာက္ငယ္သား တစ္ေယာက္ကို ေျပာထားလို႔ ရတာေပါ့။
အျဖစ္မွန္က ႐ုပ္ရွင္ ၾကည့္ခ်င္တာ
မဟုတ္ပဲ ဗိုလ္က်ခ်င္တာနဲ႔ အာဏာျပခ်င္တာ သက္သက္လို႔ ယူဆရပါတယ္။
ဘာလို႔ ဒီလိုေျပာရသလဲဆိုရင္
အဲဒီ႐ုပ္ရွင္ရဲ႕ ေနာက္ပြဲခ်ိန္မွာ
သူတို႔အတြက္ လက္မွတ္ေတြ
ခ်န္ထားေပမဲ့ သြားမၾကည့္ၾကလို႔ပါ။
႐ုပ္ရွင္ကိုသာ သြားမၾကည့္ေပမဲ့
အိမ္ေတာ္ပါ ငယ္ကၽြန္တစ္ဦးကေတာ့
အဲဒီ ႐ုပ္ရွင္႐ံုကို ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ မန္ေနဂ်ာနဲ႔ ႐ံုးခန္းထဲမွာ ေတြ႕ပါတယ္။
အေၾကာင္းကေတာ့ သမီးေတာ္ေတြကို ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ခ်င္တဲ့ အခ်ိန္မွာ လက္မွတ္ လုပ္မေပးခဲ့တဲ့ မန္ေနဂ်ာကို ပါး႐ိုက္ၿပီး ဆံုးမလို႔ နန္းမေတာ္ မယ္မယ္ဘုရားရဲ႕ အမိန္႔ကို အေကာင္အထည္ ေဖာ္ဖို႔ပါပဲ။
ေခတ္ကလည္း ကေမာက္ကမ ေခတ္ႀကီးဆိုေတာ့ တကယ္ ႐ိုက္
သလား မ႐ိုက္ဘူးလား ဆိုတာကို ျပန္ၿပီး သံေတာ္ဦး တင္မဲ့ အနားျပာေတြကလည္း ေဘးမွာရွိလို႔ ေနမွာေပါ့။
အိမ္ေတာ္ပါ ငယ္ကၽြန္က မ်က္ႏွာပူပူနဲ႔ မန္ေနဂ်ာကို အထက္နန္းမေတာ္ႀကီး ဘုရားရဲ႕ အမိန္႔အရ ႐ိုက္ရတာကို ခြင့္လႊတ္ပါလို႔ ေျပာၿပီး ပါး႐ိုက္ခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီေနာက္ပိုင္းမွာ အဲဒီအိမ္ေတာ္ပါ
ငယ္ကၽြန္ဟာ အရပ္ဖက္ ဌာနတစ္ခု
(တိတိက်က် ေျပာရရင္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္)
ကို မရမက ေျပာင္းၿပီး
ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လံုး မထင္မရွား
ဘ၀နဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာပဲ ေနသြားပါေတာ့
တယ္။
အဲဒီေနရာကို ေနာက္ထပ္ေရာက္လာသူ ေတြကေတာ့ အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီး ထီးနန္းသိမ္းပိုက္ၿပီး ဆင္ျဖဴမ်ားရွင္ ဘ၀နဲ႔ အႂကြင္းမဲ့ အာဏာ ရလာခ်ိန္မွာ ေကာင္းစားသြားၾက တာေတာ့ လူတိုင္း
သိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
အလားတူပါပဲ သမီးေတာ္ေတြလည္း တစ္ႏိုင္ငံလံုး ေအာ့ေက်ာလန္ေတြ ျဖစ္ကုန္ေအာင္ အထိန္းအကြပ္မဲ့ ေသာင္းက်န္းခြင့္ေတြ ရသြားေတာ့တာပဲ။
အထူးသျဖင့္ သူတို႔ရွိန္ရတဲ့ ေထာက္လွမ္းေရးေတြကို ၿဖိဳခြင္းၿပီးတဲ့
၂၀၀၅ ခုႏွစ္ကေန ၂၀၁၀ၾကားမွာ
သမီးေတာ္ေတြ အေနနဲ႔ ကဲခ်င္တိုင္းကဲခြင့္
ရသြားပါေတာ့တယ္။
သမီးေတာ္ေတြနဲ႔ အၿပိဳင္
အဲဒီေခတ္က အာဏာရွင္
စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးမ်ားနဲ႔ ၀န္ႀကီး
၀န္ကေလးမ်ားရဲ႕ ဇနီးေတာ္ေတြ
ကပါကဲခ်င္တိုင္းကဲ လိုက္ၾကတာ
တိုင္းျပည္က သယံဇာတေတြနဲ႔
ေျမေတြေရာ လုပ္ငန္းေတြေရာ အားလံုးေလာက္
နီးနီးဟာ တိုင္းတစ္ပါးသားေတြ
လက္ထဲကို က်ေရာက္ကုန္တယ္ဆိုတာ ျမန္မာ ျပည္သူျပည္သားမ်ား မ်က္ျမင္ပါပဲ။
ဒါေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ ဒီလိုမ်ိဳး သမီးေတာ္ေတြ ဇနီးေတာ္ေတြ ထပ္မေပၚေစဖို႔ ရည္ရြယ္ၿပီး ဒီရာဇ၀င္ေတြကို ေရးျပေနရျခင္း ျဖစ္ပါေတာ့တယ္ ခင္ဗ်ာ။
လက္ေစာင္းထက္ နန္းမေတာ္မယ္မယ္ ဘုရား လူအငွားျဖင့္ ပါး႐ိုက္ျခင္း -
ၾကာခဲ့ပါၿပီ။
ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ၾကာခဲ့ၿပီလဲဆိုရင္
အာဏာရွင္ႀကီး အိမ္နိမ့္စံ ဘ၀တုန္းက
အျဖစ္အပ်က္ ျဖစ္တဲ့အတြက္
ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ၾကာခဲ့ၿပီေပါ့။
ဒါေပမဲ့ ခံရသူေတြ အတြက္ကေတာ့
မေန႔တစ္ေန႔က ျဖစ္ခဲ့သလို
မေမ့ႏိုင္ေသးပါဘူး။
ေလာကဓမၼတာ အရလည္း
အထက္စီးက လုပ္ခ်င္တာလုပ္ခဲ့သူက
လုပ္ခဲ့တာေတြ မ်ားလို႔ ေမ့သြားေပမဲ့
ခံရတဲ့သူ တစ္ဦးခ်င္းစီ အတြက္ေတာ့ ဘ၀မွာ နာက်ည္းစရာေတြေပါ့။
ဇာတ္လမ္း အစကေတာ့ ၁၉၉၁ ခုႏွစ္
ဗိုလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီး ေစာေမာင္ လက္ထက္
မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ မင္းသားႀကီးကေတာ့
အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီးေပါ့။
အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီး ဆိုေပမဲ့
ထီးနန္းသိမ္းပိုက္ဖို႔ ဥာဏ္နီ ဥာဏ္နက္
ေတြ ထုတ္ေနတဲ့ အခ်ိန္လဲ ျဖစ္တယ္။
ရာဇ၀င္မွာ ဘိုးေတာ္ ဦး၀ိုင္းကို
႐ူးသြားၿပီဆိုၿပီး ဘႀကီးေတာ္မင္း
(စစ္ကိုင္းမင္းသား)က အရာခ်ၿပီး
ဘုရားထဲမွာ အက်ယ္ခ်ဳပ္နဲ႔ ထားခဲ့တဲ့
ဇာတ္လမ္းကို အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီး
က သေဘာက်ေနပံုလည္း ရတယ္။
စစ္႐ံုးတစ္႐ံုးလံုးကို အိမ္နိမ့္စံ
ကိုယ္ေတာ္ႀကီး ေန႔စဥ္ေျခာက္လွန္႔ေျပာ
တဲ့ စကားတစ္ခြန္းက အခုေန
ဗိုလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီး ေစာေမာင္ ေသနတ္ကို
လက္ကကိုင္ၿပီး ႐ံုးေပၚတက္လာရင္
ငါတို႔ဘာလုပ္ၾကမွာ လဲဆိုတဲ့
ေသြးထိုးစကားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီစကားဟာ ေသြးနဲ႕ကိုယ္
သားနဲ႕ကိုယ္ျဖစ္တဲ႕ စစ္ဗိုလ္ေတြ
အၾကားမွာ ေသြးေလေျခာက္ျခားစရာ
စကားတစ္ခြန္း ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီကာလမွာ ဆိုရွယ္လစ္
ေခတ္အတြင္းက ရွားရွားပါးပါး
အသစ္ေဆာက္ခဲ့တဲ့ န၀ေဒး
႐ုပ္ရွင္႐ံုႀကီးကလည္း ခန္႔ခန္႔ညားညား
နဲ႔ က်က္သေရ ရွိေနတဲ့ အခ်ိန္ေပါ့။
အဲဒီေခတ္က
ေဖ်ာ္ေျဖေရးဆိုတာကလည္း ရွားေတာ့
႐ုပ္ရွင္ကိုပဲ အားထားၾကည့္ေနရတဲ့ အခ်ိန္။
႐ုပ္ရွင္ကားထုတ္ အသစ္ေတြဆိုရင္ ဦးဦးဖ်ားဖ်ား ၾကည့္ခ်င္သူေတြအတြက္ ေနရာႏွစ္ခု ရွိပါတယ္။
မဂၤလာဒံုက တပ္နယ္ခန္းမလို႔ေခၚတဲ့
သစ္သား ႐ုပ္ရွင္႐ံုႀကီးနဲ႔ ေျမာက္ဥကၠလာ
အ၀င္က န၀ေဒး ႐ုပ္ရွင္႐ံုတို႔ပါပဲ။
စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေတြဟာ
အဲဒီ အခ်ိန္တုန္းက လံုၿခံဳေရး
အေျခအေနအရ အခုရန္ကုန္တိုင္း
စစ္ဌာနခ်ဳပ္ လုပ္ထားတဲ့ ၀န္းထဲမွာ
ေနၾကရပါတယ္။
ဒီေတာ့ အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီးရဲ႕
သမီးေတာ္ေတြ အတြက္ အပန္းေျဖ
စရာက န၀ေဒး ႐ုပ္ရွင္႐ံုမွာ ႐ုပ္ရွင္ကားသစ္လဲတိုင္း သြားၾကည့္ဖို႔ပဲ
ရွိေနတာေပါ့။
တစ္ရက္မွာ သမီးေတာ္ေတြ စိတ္ကူးေပါက္ၿပီး ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ဖို႔ သြားပါတယ္။
ကားကလည္း အသစ္၊ ဇာတ္လမ္း
ဇာတ္ကြက္ကလည္းေကာင္း၊
မင္းသား မင္းသမီးေတြ ကလည္း
နာမည္ေက်ာ္ေတြဆိုေတာ့
႐ုပ္ရွင္ျပကာနီးမွာ လက္မွတ္ေတြ
အားလံုး ေရာင္းကုန္သြားပါတယ္။
သမီးေတာ္ေတြကလည္း
႐ုပ္ရွင္ျပကာနီးမွ ကပ္ေရာက္သြားေတာ့
သူတို႕ေပးစရာ လက္မွတ္ မရွိေတာ့ပါဘူး။
႐ုပ္ရွင္႐ံု ဆိုတာကလည္း ဇာတ္ပြဲလို ေနရာမရွိရင္ စင္ေပၚမွာ ကုလားထိုင္ ခင္းေပးလို႔ ရတာမ်ိဳး မဟုတ္ေလေတာ့ ႐ုပ္ရွင္႐ံု မန္ေနဂ်ာေခါင္းကို ဆင္နင္းေတာ့တာေပါ့။
ဘယ္လိုမွ ႀကံမရတဲ့ အဆံုးမွာ
မန္ေနဂ်ာက ေတာင္းပန္ပါတယ္။
ေနာက္ပြဲအတြက္ ဗီအိုင္ပီ လက္မွတ္ေတြ ခ်န္ထားေပးပါမယ္။
ဒီတစ္ပြဲေတာ့ သည္းခံေပးပါေပါ့။
အမွန္ကေတာ့ သမီးေတာ္ေတြက ျပသနာရွာခ်င္လို႔ ပြဲခ်ိန္နီးမွ ၾကည့္မယ္
ဆိုၿပီး ျဖစ္တာပါ။
သူတို႔မွာ ခိုင္းစရာလူေတြ တစ္ေလွႀကီးနဲ႔
ဆက္သြယ္စရာ တယ္လီဖုန္းေတြ
ရွိေနတာပဲ။
တကယ္သာ ႐ုပ္ရွင္ ၾကည့္ခ်င္ရင္ႀကိဳၿပီး လက္ေအာက္ငယ္သား တစ္ေယာက္ကို ေျပာထားလို႔ ရတာေပါ့။
အျဖစ္မွန္က ႐ုပ္ရွင္ ၾကည့္ခ်င္တာ
မဟုတ္ပဲ ဗိုလ္က်ခ်င္တာနဲ႔ အာဏာျပခ်င္တာ သက္သက္လို႔ ယူဆရပါတယ္။
ဘာလို႔ ဒီလိုေျပာရသလဲဆိုရင္
အဲဒီ႐ုပ္ရွင္ရဲ႕ ေနာက္ပြဲခ်ိန္မွာ
သူတို႔အတြက္ လက္မွတ္ေတြ
ခ်န္ထားေပမဲ့ သြားမၾကည့္ၾကလို႔ပါ။
႐ုပ္ရွင္ကိုသာ သြားမၾကည့္ေပမဲ့
အိမ္ေတာ္ပါ ငယ္ကၽြန္တစ္ဦးကေတာ့
အဲဒီ ႐ုပ္ရွင္႐ံုကို ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ မန္ေနဂ်ာနဲ႔ ႐ံုးခန္းထဲမွာ ေတြ႕ပါတယ္။
အေၾကာင္းကေတာ့ သမီးေတာ္ေတြကို ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ခ်င္တဲ့ အခ်ိန္မွာ လက္မွတ္ လုပ္မေပးခဲ့တဲ့ မန္ေနဂ်ာကို ပါး႐ိုက္ၿပီး ဆံုးမလို႔ နန္းမေတာ္ မယ္မယ္ဘုရားရဲ႕ အမိန္႔ကို အေကာင္အထည္ ေဖာ္ဖို႔ပါပဲ။
ေခတ္ကလည္း ကေမာက္ကမ ေခတ္ႀကီးဆိုေတာ့ တကယ္ ႐ိုက္
သလား မ႐ိုက္ဘူးလား ဆိုတာကို ျပန္ၿပီး သံေတာ္ဦး တင္မဲ့ အနားျပာေတြကလည္း ေဘးမွာရွိလို႔ ေနမွာေပါ့။
အိမ္ေတာ္ပါ ငယ္ကၽြန္က မ်က္ႏွာပူပူနဲ႔ မန္ေနဂ်ာကို အထက္နန္းမေတာ္ႀကီး ဘုရားရဲ႕ အမိန္႔အရ ႐ိုက္ရတာကို ခြင့္လႊတ္ပါလို႔ ေျပာၿပီး ပါး႐ိုက္ခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီေနာက္ပိုင္းမွာ အဲဒီအိမ္ေတာ္ပါ
ငယ္ကၽြန္ဟာ အရပ္ဖက္ ဌာနတစ္ခု
(တိတိက်က် ေျပာရရင္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္)
ကို မရမက ေျပာင္းၿပီး
ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လံုး မထင္မရွား
ဘ၀နဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာပဲ ေနသြားပါေတာ့
တယ္။
အဲဒီေနရာကို ေနာက္ထပ္ေရာက္လာသူ ေတြကေတာ့ အိမ္နိမ့္စံ ကိုယ္ေတာ္ႀကီး ထီးနန္းသိမ္းပိုက္ၿပီး ဆင္ျဖဴမ်ားရွင္ ဘ၀နဲ႔ အႂကြင္းမဲ့ အာဏာ ရလာခ်ိန္မွာ ေကာင္းစားသြားၾက တာေတာ့ လူတိုင္း
သိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
အလားတူပါပဲ သမီးေတာ္ေတြလည္း တစ္ႏိုင္ငံလံုး ေအာ့ေက်ာလန္ေတြ ျဖစ္ကုန္ေအာင္ အထိန္းအကြပ္မဲ့ ေသာင္းက်န္းခြင့္ေတြ ရသြားေတာ့တာပဲ။
အထူးသျဖင့္ သူတို႔ရွိန္ရတဲ့ ေထာက္လွမ္းေရးေတြကို ၿဖိဳခြင္းၿပီးတဲ့
၂၀၀၅ ခုႏွစ္ကေန ၂၀၁၀ၾကားမွာ
သမီးေတာ္ေတြ အေနနဲ႔ ကဲခ်င္တိုင္းကဲခြင့္
ရသြားပါေတာ့တယ္။
သမီးေတာ္ေတြနဲ႔ အၿပိဳင္
အဲဒီေခတ္က အာဏာရွင္
စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးမ်ားနဲ႔ ၀န္ႀကီး
၀န္ကေလးမ်ားရဲ႕ ဇနီးေတာ္ေတြ
ကပါကဲခ်င္တိုင္းကဲ လိုက္ၾကတာ
တိုင္းျပည္က သယံဇာတေတြနဲ႔
ေျမေတြေရာ လုပ္ငန္းေတြေရာ အားလံုးေလာက္
နီးနီးဟာ တိုင္းတစ္ပါးသားေတြ
လက္ထဲကို က်ေရာက္ကုန္တယ္ဆိုတာ ျမန္မာ ျပည္သူျပည္သားမ်ား မ်က္ျမင္ပါပဲ။
ဒါေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္ ဒီလိုမ်ိဳး သမီးေတာ္ေတြ ဇနီးေတာ္ေတြ ထပ္မေပၚေစဖို႔ ရည္ရြယ္ၿပီး ဒီရာဇ၀င္ေတြကို ေရးျပေနရျခင္း ျဖစ္ပါေတာ့တယ္ ခင္ဗ်ာ။
လက္ေစာင္းထက္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment