Thursday, March 20, 2014

လႊတ္ေတာ္သုိ႔ ဖာဥပေဒတင္သြင္းေသာ ေဒၚစႏၵာမင္း ၏ မ်ဳိးေစာင့္ဥပေဒ အေပၚသံုးသပ္ခ်က္ ဒၚစႏၵာမင္း ဇမၺဴသီရိၿမိဳ႕နယ္ ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္၊ အမ်ဳိးသားဒီမုိကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္ မ်ိိဳးေစာင့္ ဥပေဒ ျပ႒ာန္းရေလာက္ေအာင္ က်မတို႔ အမ်ိဳးသမီးေတြက ကိုယ္က်င့္တရား ပ်က္ေနလို႔လား။ ကိုယ့္ အမ်ိဳးကိုယ္ ေစာင့္ထိန္းရမယ္ဆိုတာေမြးရာပါစိတ္ထဲက သိၿပီးသား။ ေလာကနီတိ ၊ အရြယ္ေရာက္လာတဲ့ အသိစိတ္အရေရာ က်မတို႔က ဒါကို ဥပေဒတခုအေနနဲ႔ က်မတို႔ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက သိခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။ကိုယ့္အမ်ိဳးကိုယ္ ေစာင့္ထိန္းျခင္းဆိုတာ ေလာကနီတိအရ တတ္ေျမာက္လာတာပါ။ ဥပေဒျပ႒ာန္း ရေလာက္ေအာင္ က်မတို႔ အမ်ိဳးသမီးေတြက ျဖစ္ေနလို႔လားလို႔ ေမးခ်င္တယ္။ က်မေျပာခ်င္တာက က်မလို အမ်ိဳးသမီးလိုအတြက္ဆိုရင္ေတာ့ ဒီမ်ိဳးေစာင့္ ဥပေဒက မလိုအပ္ ပါဘူး။ က်မတို႔ရဲ႕ ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံ ဥပေဒမွာ ဘာသာေရးကို အသံုးခ်ၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံေရး မလုပ္ရဆိုတာ ပါတယ္။ က်မတို႔က ဗုဒၶဘာသာႏိုင္ငံ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အခုအခ်ိန္က်မွ ကိုမ်ိဳးခ်စ္တို႔ ၊ မ်ိဳးခ်စ္လူငယ္တို႔ အမ်ိဳးသားေရးတို႔ ဗန္းျပၿပီးေတာ့ ၁ ဒသမ ၃ သန္းေသာ ျပည္သူေတြရဲ႕ မဲကို ယူတာလို႔ က်မထင္ပါတယ္။

No comments: