ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း(MPT)၏ ထပ္ေဆာင္း ဝန္ေဆာင္မႈအခ်ိဳ႕ေၾကာင့္
အလို အေလ်ာက္ ဖုန္းဘီလ္ျဖတ္ေတာက္ မႈမ်ားအတြက္ သံုးစြဲသူမ်ားအား
ဖုန္းဘီလ္ျပန္လည္ျဖည့္သြင္းေပး မည္ဟု သတင္းရရွိသည္။
MPT ဆင္းမ္ကတ္အသံုးျပဳ သူမ်ားသည္ ထပ္ေဆာင္း ဝန္ ေဆာင္မႈမ်ား မယူထားဘဲ ဝန္ ေဆာင္ခေပးေနရျခင္းျဖစ္စဥ္မ်ား ေပၚေပါက္ခဲ့၍ ျဖတ္ေတာက္ခံရ သူမ်ားအား ဖုန္းဘီလ္ျပန္လည္ ျဖည့္သြင္းေပးမည္ဟု ျမန္မာ့ဆက္ သြယ္ေရးလုပ္ငန္းက ၾသဂုတ္ ၂၉ ရက္တြင္ သတင္းထုတ္ျပန္သည္။
‘‘ရယူထားျခင္း မရွိတ့ဲ ဝန္ ေဆာင္မႈမ်ားအတြက္၊ ဝန္ေဆာင္ ခေပးခဲ့ရတဲ့ သံုးစြဲသူမ်ားအတြက္ ဖုန္းေငြျပန္လည္ျဖည့္သြင္းေပးဖုိ႔ ကို အျမန္ဆံုးေဆာင္ရြက္သြားႏုိင္ ဖို႔ အခ်ိန္နဲ႔ တစ္ေျပးညီလုပ္ေဆာင္ ေနပါတယ္။ အခုျဖစ္ရပ္အတြက္ သံုးစြဲသူေတြ အဆင္မေျပမႈေတြ ျဖစ္ေပၚခဲ့တဲ့အေပၚ ကြၽန္ေတာ္တို႔ MPT အေနနဲ႔ အႏူးအၫႊတ္ေတာင္း ပန္ပါတယ္။ အနာဂတ္မွာ အလားတူျဖစ္ရပ္မ်ိဳး ထပ္မံျဖစ္ပြားျခင္း မရွိေအာင္လည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဘက္က ေဆာင္ရြက္ေနပါၿပီ’’ဟု MPT ၏ စီးပြားေရးဆိုင္ရာ အရာရွိခ်ဳပ္မစၥတာ Koichi Kawase က ေျပာသည္။
MPT ၏ ထပ္ေဆာင္းဝန္ ေဆာင္မႈမ်ားမွတစ္ဆင့္ ဖုန္းဘီလ္ မွားယြင္းျဖတ္ေတာက္မႈမ်ားအ တြက္ စံုစမ္းစစ္ေဆးမႈမ်ားျပဳလုပ္ ေနၿပီး ျဖတ္ေတာက္ခံခဲ့ရသည့္ သံုးစြဲသူမ်ားအား ၾသဂုတ္ ၂၉ ရက္မွ စတင္ကာ တစ္ပတ္အတြင္း ဖုန္းဘီလ္ျပန္လည္ျဖည့္သြင္းေပး မည္ဟု သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္၌ ေဖာ္ျပထားသည္။
ဖုန္းဘီလ္အလိုအေလ်ာက္ ျဖတ္ေတာက္ခံရျခင္း ရွိ၊ မရွိႏွင့္ ဖုန္းဘီလ္ျပန္လည္ျဖည့္သြင္းေပး မႈအေျခအေနမ်ားကို MPT ၏ လိုတရဝက္ဘ္ဆိုက္ http:// lotayamm.mm မွ အဆင့္ဆင့္ စစ္ေဆးမႈျပဳလုပ္ႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဖုန္းဘီလ္ ျပန္လည္ျဖည့္ သြင္းျခင္းကို ခ်က္ခ်င္းသိရွိႏုိင္မည္ မဟုတ္ဘဲ MPT ၏ GSM/WCDMA အသံုးျပဳသူမ်ားသည္ လိုတရဝက္ဘ္ဆိုက္စာမ်က္ႏွာသို႔ လည္းေကာင္း၊ CDMA အသံုးျပဳ သူမ်ားသည္ Call Center နံပါတ္ ၁၀၆ သို႔လည္းေကာင္း ဆက္ သြယ္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထား သည္။
MPT ဆင္းမ္ကတ္အသံုးျပဳ သူမ်ားသည္ ထပ္ေဆာင္း ဝန္ ေဆာင္မႈမ်ား မယူထားဘဲ ဝန္ ေဆာင္ခေပးေနရျခင္းျဖစ္စဥ္မ်ား ေပၚေပါက္ခဲ့၍ ျဖတ္ေတာက္ခံရ သူမ်ားအား ဖုန္းဘီလ္ျပန္လည္ ျဖည့္သြင္းေပးမည္ဟု ျမန္မာ့ဆက္ သြယ္ေရးလုပ္ငန္းက ၾသဂုတ္ ၂၉ ရက္တြင္ သတင္းထုတ္ျပန္သည္။
‘‘ရယူထားျခင္း မရွိတ့ဲ ဝန္ ေဆာင္မႈမ်ားအတြက္၊ ဝန္ေဆာင္ ခေပးခဲ့ရတဲ့ သံုးစြဲသူမ်ားအတြက္ ဖုန္းေငြျပန္လည္ျဖည့္သြင္းေပးဖုိ႔ ကို အျမန္ဆံုးေဆာင္ရြက္သြားႏုိင္ ဖို႔ အခ်ိန္နဲ႔ တစ္ေျပးညီလုပ္ေဆာင္ ေနပါတယ္။ အခုျဖစ္ရပ္အတြက္ သံုးစြဲသူေတြ အဆင္မေျပမႈေတြ ျဖစ္ေပၚခဲ့တဲ့အေပၚ ကြၽန္ေတာ္တို႔ MPT အေနနဲ႔ အႏူးအၫႊတ္ေတာင္း ပန္ပါတယ္။ အနာဂတ္မွာ အလားတူျဖစ္ရပ္မ်ိဳး ထပ္မံျဖစ္ပြားျခင္း မရွိေအာင္လည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဘက္က ေဆာင္ရြက္ေနပါၿပီ’’ဟု MPT ၏ စီးပြားေရးဆိုင္ရာ အရာရွိခ်ဳပ္မစၥတာ Koichi Kawase က ေျပာသည္။
MPT ၏ ထပ္ေဆာင္းဝန္ ေဆာင္မႈမ်ားမွတစ္ဆင့္ ဖုန္းဘီလ္ မွားယြင္းျဖတ္ေတာက္မႈမ်ားအ တြက္ စံုစမ္းစစ္ေဆးမႈမ်ားျပဳလုပ္ ေနၿပီး ျဖတ္ေတာက္ခံခဲ့ရသည့္ သံုးစြဲသူမ်ားအား ၾသဂုတ္ ၂၉ ရက္မွ စတင္ကာ တစ္ပတ္အတြင္း ဖုန္းဘီလ္ျပန္လည္ျဖည့္သြင္းေပး မည္ဟု သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္၌ ေဖာ္ျပထားသည္။
ဖုန္းဘီလ္အလိုအေလ်ာက္ ျဖတ္ေတာက္ခံရျခင္း ရွိ၊ မရွိႏွင့္ ဖုန္းဘီလ္ျပန္လည္ျဖည့္သြင္းေပး မႈအေျခအေနမ်ားကို MPT ၏ လိုတရဝက္ဘ္ဆိုက္ http:// lotayamm.mm မွ အဆင့္ဆင့္ စစ္ေဆးမႈျပဳလုပ္ႏုိင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဖုန္းဘီလ္ ျပန္လည္ျဖည့္ သြင္းျခင္းကို ခ်က္ခ်င္းသိရွိႏုိင္မည္ မဟုတ္ဘဲ MPT ၏ GSM/WCDMA အသံုးျပဳသူမ်ားသည္ လိုတရဝက္ဘ္ဆိုက္စာမ်က္ႏွာသို႔ လည္းေကာင္း၊ CDMA အသံုးျပဳ သူမ်ားသည္ Call Center နံပါတ္ ၁၀၆ သို႔လည္းေကာင္း ဆက္ သြယ္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထား သည္။
No comments:
Post a Comment