Posted: August 30, 2016
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျမေအာက္ရထားလမ္း စီမံကိန္းကို အေကာင္ထည္ေဖာ္ႏိုင္မည္ဆိုပါက ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္း မႈကို ေျဖရွင္းလာႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ အင္ဂ်င္နီယာအသင္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦး၏ ေျပာဆိုခ်က္အရ သိရွိရသည္။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရန္ကုန္က လူေနထူထပ္တယ္၊ တိုက္ေတြမ်ားလာတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ကားက်ပ္၊ လမ္းက်ပ္တာေတြ လည္းျဖစ္တယ္။ ဒါကိုေျဖရွင္းႏိုင္ဖို႔ ေျမေအာက္စနစ္ေတြ လိုတယ္။ ကားပါကင္ကို ေျမေအာက္မွာထားတာေတြ၊ ေျမေအာက္ရထားလမ္းကို ေဖာ္ေဆာင္ႏိုင္ရင္ ေျဖရွင္းႏိုင္မယ္။ အစိုးရရဲ႕ အေထာက္အပံ့ေတြေတာ့ လိုအပ္တယ္။ ရန္ကုန္မွာလုပ္လို႔ရတဲ့ အေနအထားရွိတယ္” ဟု ျမန္မာႏိုင္ငံ အင္ဂ်င္နီယာအသင္းမွ ဗဟိုေကာ္မတီဝင္ ဦးလွေဘာ္ကေျပာသည္။
ရန္ကုန္တြင္ ေျမေအာက္ရထားလမ္း၊ ကားလမ္းစနစ္မ်ား တည္ေဆာက္ျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ထိုင္း၊ စင္ကာပူမွ ပညာရွင္မ်ားျဖင့္ ေဆြးေႏြးပြဲတစ္ခုကိုလည္း ၾသဂုတ္ ၂၆ ရက္က ျမန္မာႏိုင္ငံ အင္ဂ်င္နီယာအသင္း႐ုံး၌ ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
“ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း အျမင္က ေျမေအာက္ရထားလမ္း စနစ္ပါ။ ျပည္လမ္းကေန ၿမိဳ႕ထဲအထိ ေနရာစံု မွာ ကားပါကင္စနစ္ ပါဝင္ဖို႔လုပ္ေနတယ္။ ဒါကို အေကာင္ထည္ေဖာ္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနတယ္။ ဒီစီမံကိန္းက ေအာင္ျမင္ရင္ လမ္းပိတ္တာလည္း အဆင္ေျပမယ္။ လူေတြလည္း လမ္းေပၚ အခ်ိန္မကုန္ေတာ့ဘူး”ဟု Seafco Myanmar ကုမၸဏီလီမီတက္မွ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ုိက္တာ ဦးေဇာ္ေဇာ္ေအးကေျပာသည္။
ရန္ကုန္တြင္ ေျမေအာက္ရထားလမ္း တည္ေဆာက္ႏိုင္သည့္ အေနအထားရွိေသာ္လည္း လုပ္ေဆာင္ရန္အတြက္ နည္းပညာပိုင္းႏွင့္ ေငြေၾကးအခက္အခဲ ရွိေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ေျမေအာက္ရထားလမ္း လုပ္ေဆာင္ရန္ တစ္ကီလိုမီတာလွ်င္ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း(၁၀၀)ကုန္က်ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
“သူလုပ္မယ့္ စီမံကိန္းက ေကာင္းတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခ်ိတ္ဆက္မယ့္ လမ္းေၾကာင္းေတြေပါ့၊ ရထားတစ္ခုတည္းမဟုတ္ဘူး။ ကားလမ္း၊ ေရေၾကာင္းလမ္းေတြ ခ်ိတ္ဆက္ႏိုင္ရင္ ပိုေကာင္းပါမယ္။ အစိုးရပံ့ပိုးမႈကေတာ့ လိုအပ္တာေပါ့” ဟု ျမန္မာႏိုင္ငံ ကုန္သည္၊ စက္မႈလက္မႈ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအသင္းခ်ဳပ္မွ အတြင္းေရးမွဴး ဦးေအးလြင္ကေျပာသည္။
လက္ရွိရန္ကုန္တြင္ ေျမေအာက္ရထားလမ္း ေဖာ္ေဆာင္ပါက ေျမၿပိဳမႈ၊ ေရႀကီးေရလွ်ံမႈမ်ားျဖစ္ေပၚမည္ကို စိုးရိမ္သည့္ ျပည္သူမ်ားရွိေနသျဖင့္ အသိပညာေပးမႈမ်ားလည္း ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ အင္ဂ်င္နီယာ အသင္းထံမွ သိရသည္။
MMK
The Ladies News
No comments:
Post a Comment