Friday, January 1, 2016

မႏၲေလး-ျပင္ဦးလြင္ အတက္အဆင္းလမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္မည္

မႏၲေလး-ျပင္ဦးလြင္ အတက္အဆင္းလမ္းသစ္  ေဖာက္လုပ္မည္

မႏၲေလး၊ ဒီဇင္ဘာ - ၃၁

အာဆီယံအေဝးေျပးလမ္းမႀကီးထဲတြင္ ပါဝင္သည့္အျပင္ မႏၲေလး-မူဆယ္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးအဓိကလမ္းေၾကာင္းျဖစ္သည့္ မႏၲေလး-ျပင္ဦးလြင္လမ္းပိုင္း အတြက္ ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ ရန္ကင္းေတာင္ေျခမွ ျပင္ဦးလြင္ၿမိဳ႕နယ္ အနီးစခန္းထိ အတက္အဆင္းလမ္းသစ္ေဖာက္လုပ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္ဆန္းက ေျပာၾကားသည္။

အဆိုပါလမ္းပိုင္းတည္ေဆာက္မႈကို AXIOM Mandalay High Way Construction က ၿပီးခဲ့သည့္ ဇြန္လပိုင္းက စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ေနၿပီး  BOT စနစ္ျဖင့္ ကုမၸဏီကအကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ေနေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။

မႏၲေလး- ျပင္ဦးလြင္ အတက္အဆင္း ပုံမွန္လမ္းေၾကာင္းသည္ ရန္ကင္းေတာင္ေျခမွအနီးစခန္းအထိ ၃၈ မိုင္ေက်ာ္ ကြာေဝးၿပီး လက္ရွိအသစ္တည္ေဆာက္မည့္လမ္းသစ္မွာ ၃၁မိုင္ေက်ာ္သာကြာေဝးေတာ့မည္ျဖစ္သျဖင့္ ခုနစ္မိုင္ေက်ာ္ခရီးတို သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ထပ္မံေျပာၾကားသည္။

“အခုအသစ္ေဖာက္မယ္ဆိုတဲ့လမ္းက အရင္ေမွာင္ခိုသြားတဲ့လမ္းေၾကာင္းကို လမ္းထပ္ခင္းတဲ့သေဘာမ်ိဳးပါပဲ။ လမ္းအူေၾကာင္းက အရင္ေထာ္လာဂ်ီကားေတြ အနီးစခန္းကေန ၾကာနီကန္အထိသြားတဲ့လမ္းပဲ၊ လမ္းေဟာင္းထက္ မိုင္၂၀ ေလာက္သက္သာမယ္။ လမ္းက မတ္ေစာက္ေတြမ်ားတယ္” ဟု အဆိုပါလမ္းသစ္ေဖာက္မည့္လမ္းေၾကာင္းကို သြားေရာက္ေလ့လာခဲ့သည့္ မႏၲေလးၿမိဳ႕ခံ အသက္ ၃၀ေက်ာ္အ႐ြယ္ အမ်ိဳးသားတစ္ဦးက ဆိုသည္။

မႏၲေလး- ျပင္ဦးလြင္ လမ္းေဖာက္မည္ဆိုသျဖင့္ အဆိုပါလမ္းပိုင္းအတြင္းရွိ ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ အနီးစခန္းအတြင္းရွိ လမ္းေဘးဝဲယာေျမမ်ား အေရာင္းအဝယ္ျဖစ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ၎က ထပ္မံဆိုသည္။

ယင္းလမ္းမအက်ယ္ကို ေပ ၄၀ ခန္႔ခင္းရန္ သစ္ေတာဦးစီးဌာနႏွင့္ေျမေနရာ ၫွိႏႈိင္းေနၿပီး အဆိုပါလမ္းတည္ေဆာက္မႈကာလ ႏွစ္ႏွစ္ခန္႔ၾကာႏိုင္ေၾကာင္း ဝန္ႀကီးဦးေက်ာ္ဆန္းက ထပ္ေလာင္းေျပာၾကားသည္။

မႏၲေလး- ျပင္ဦးလြင္လမ္းသစ္ေဖာက္လုပ္ရာတြင္ လမ္းက်ယ္က်ယ္ျဖင့္ ေတာင္တက္ေတာင္ဆင္းေခ်ာေမြ႕ကာ လမ္းေကာင္းရန္လိုအပ္ေၾကာင္း ျပည္ႀကီးမဂၤလာအေဝးေျပးကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးအသင္းဥကၠ႒ ဦးဝင္းျမင့္က အႀကံျပဳေျပာၾကားသည္။

လက္ရွိေဖာက္လုပ္ထားသည့္ မႏၲေလး- ျပင္ဦးလြင္ အတက္အဆင္းလမ္းပိုင္းတြင္ တစ္ရက္လၽွင္ ကားႀကီး၊ ကားေသး စုစုေပါင္းစီးေရ တစ္ေသာင္းနီးပါးေျပးဆြဲေနေၾကာင္း အဆိုပါလမ္းပိုင္း ေက်ာက္ေခ်ာတိုးဂိတ္၏ ျဖတ္သန္းသြားလာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။

No comments: