ျမစ္ဆုံ media သည္ လြတ္လပ္ေသာ မီဒီယာျဖစ္ျပီး မည္သည့္အဖြဲ႔၊ ပါတီ၊ အသင္းအဖြဲ႔၏ၾသဇာခံ လက္ေအာက္ခံမဟုတ္ပါ။ စီးပြားျဖစ္ မီဒီယာ မဟုတ္ပါ။ သတင္းမ်ားကိုအျမန္ဆုံးေပးပို႔ေနေသာ မီဒီယာတခုျဖစ္ပါသည္။
Sunday, August 2, 2015
ေရႀကီးနစ္ျမဳပ္ ရထားလမ္းပိုင္းမ်ား ဆက္လက္ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ ====================
ေရႀကီးနစ္ျမဳပ္ ရထားလမ္းပိုင္းမ်ား ဆက္လက္ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိ
==============================================
ေနျပည္ေတာ္ ၾသဂုတ္ ၁
ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္းအမွတ္ (၁ဝ) ဂန္႔ေဂါ-ကေလးရထားလမ္းပိုင္း၊ နတ္ေခ်ာင္းႏွင့္ ကေလးဘူတာၾကား မိုင္တိုင္ (၇၁ဝ/၂၂-၂၃)ရွိ တံတားအမွတ္ (၁၂၃ဝ)၏ ကေလးဘက္၊ ကမ္းကပ္ခုံ၊ ဂန္႔ေဂါဘက္သို႔ ယိုင္လဲၿပီး မိုင္တိုင္ (၇၁ဝ/၂၃) မွ (၇၁၁/၇)အထိ ရထားလမ္းေရတိုက္စားေနျခင္း၊ ေရ တစ္ေပ ႏွင့္ ေျခာက္လက္မခန္႔ သံလမ္းေပၚေရေက်ာ္ေနျခင္း၊ တာပခုံးမ်ားပ်က္စီးေန ျခင္းမ်ားေၾကာင့္ နတ္ေခ်ာင္း-ကေလးလမ္းပိုင္းကို ဇူလိုင္ ၃ဝ ရက္ နံနက္ ၁ဝ နာရီ ၃၅ မိနစ္တြင္ ပိတ္ထားခဲ့ရၿပီး အမွတ္(၁/၁ဝဝ၃) အဆန္ႏွင့္ အမွတ္ (၁ဝဝ၁) အဆန္ ခရီးတိုရထား ႏွစ္စီးကို နတ္ေခ်ာင္းဘူတာ၌ ဆိုင္းငံ့ရပ္ထား ခဲ့သည္။
အလားတူ ကေလး-ဂန္႔ေဂါလမ္းပိုင္း၊ စည္းေဟာင္-မွန္ေတာ ဘူတာၾကား မိုင္တိုင္(၆၈၇/၁ဝ-၁၁)ရွိ ေျမာင္းေခ်ာင္းတံတား(၁၁၁၇)၊ PR(2) ၊ (၃) ေရလယ္တိုင္ ေရတိုက္စားေမ်ာပါျခင္း၊ ဂါဒါမ်ားေရထဲျပဳတ္က်ေမ်ာပါျခင္း၊ ဂန္႔ေဂါဘက္ တာေပါင္ေရတိုက္စားမႈျဖစ္ျခင္းမ်ားေၾကာင့္ စည္းေဟာင္- မွန္ေတာ ရထားလမ္းပိုင္းကို ဇူလိုင္ ၃၁ ရက္ ညေန ၄ နာရီခြဲတြင္ ပိတ္ထား ခဲ့သည္။
ထို႔အျပင္ ဇူလိုင္ ၃ဝ ရက္ နံနက္ ၉ နာရီခြဲတြင္ မင္းဘူး-သရက္လမ္းပိုင္း၊ လက္ပန္ႏွင့္ ၾကာကန္ဘူတာၾကား မိုင္တိုင္(၂၉၅/၁၃-၁၂) ၌ အလ်ား ေပ ၆ဝ၊ အနံ ေျခာက္ေပ၊ အနက္ ေျခာက္ေပခန္႔ တာေပါင္ေျမသားမ်ား မရွိျခင္း၊ သံလမ္းႏွင့္ ကြန္ကရစ္ဇလီဖားမ်ား တြဲေလာင္းက်ေနျခင္းကို ျမန္မာ့ မီးရထားလမ္းပိုင္း စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕က အခ်ိန္မီသိရွိခဲ့ၿပီး မင္းဘူး(၂) အစုန္ ရထားကို အႏၲရာယ္ကင္းစြာရပ္တန္႔ေစႏိုင္ခဲ့သည္။ အဆိုပါရထားကို တူလူရပ္စခန္းသို႔ ေနာက္ျပန္ဆုတ္ခဲ့ရၿပီး ရထားေပၚပါခရီးသည္မ်ားအား အမွတ္(၁၉၉/၂ဝဝ)RBE ရထားသို႔ ကူးေျပာင္းပို႔ေဆာင္ရန္ စီစဥ္ေပးခဲ့သည္။
အလားတူ မိုင္တိုင္ (၂၉၁/၁၂-၁၃)ၾကားႏွင့္ (၂၉၅/၁၁-၁၃)ၾကား ေနရာမ်ား၌ ေတာင္က်ေခ်ာင္းေရတိုက္စားၿပီး အလ်ား ေပ ၄ဝ၊ အနံ ေပ ၄ဝ၊ အနက္ ေပ၂ဝ ခန္႔ ေရတိုက္စားမႈျဖစ္ပြားျခင္းကို အင္ဂ်င္နီယာ(သံလမ္း/ မင္းဘူး)ႏွင့္ လုပ္သား ၂ဝ တို႔က ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိသည္။
ေတာင္တြင္းႀကီး-မေကြးလမ္းပိုင္း၊ ယင္းသာစည္ႏွင့္ ထန္းပင္စမ္းၾကား၊ မိုင္တိုင္(၃ဝ၈/၁၃-၁၇)ရွိ တံတားအမွတ္(၆၂)၌ ဇူလိုင္ ၃၁ ရက္ နံနက္က တာေပါင္ေရတိုက္စားမႈျဖစ္ေပၚျခင္းကို အင္ဂ်င္နီယာ (သံလမ္း/မေကြး)ႏွင့္အဖြဲ႕က အခ်ိန္မီျပဳျပင္ၿပီးစီးခဲ့သျဖင့္ ရထားလမ္းပိုင္းပိတ္ရျခင္းမရွိ ေၾကာင္း သိရသည္။
မိုးသည္းထန္စြာရြာသြန္းၿပီး ေရလႊမ္းနစ္ျမဳပ္မႈမ်ားေၾကာင့္ ပ်က္စီး သြားခဲ့ေသာ ရထားလမ္းပိုင္းမ်ား၊ တံတားမ်ားကို ျမန္မာ့မီးရထား တာဝန္ရွိ သူမ်ားက အခ်ိန္ႏွင့္တစ္ေျပးညီ ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိရာ ျမန္မာ့မီးရထား၊ တိုင္းအမွတ္(၂)နယ္ေျမ ေရဦး-ခ်မ္းသာၾကား မိုင္တိုင္ (၅၁၂/၃-၄) ရွိ တံတား အမွတ္(၂၅၉)၌ ဇလီဖားထပ္ေခြလုပ္ငန္းႏွင့္ ၃၈ ေပWain Bean ႏွင့္Rail Girder ကို ျပန္လည္စစ္ေဆးျခင္း၊ ခ်ဥ္းကပ္လမ္းႏွစ္ဖက္ကို ႀကံ့ခိုင္ေအာင္ ျပန္လည္ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ၿပီး အမွတ္(၅၉) အဆန္ရထား စက္ေခါင္းDD 949 ႏွင့္ တြဲ သံုးတြဲျဖင့္ စမ္းသပ္ေမာင္းႏွင္ခဲ့ရာ အဆင္ေျပစြာ ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ႏိုင္ၿပီျဖစ္သျဖင့္ ေရဦး-ခ်မ္းသာ ရထား လမ္းပိုင္းကို ဇူလိုင္ ၃၁ ရက္ ညေန ၃ နာရီ ၁၅ မိနစ္တြင္ ျပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။
ပခုကၠဴ-ေက်ာသာလမ္းပိုင္း ေက်ာသာ-ေခါင္းေပါင္းဘူတာၾကား၌ ေက်ာက္ေရာေျမႏွင့္ ေက်ာက္တုံးႀကီးမ်ားၿပိဳက်ျခင္းကို အင္ဂ်င္နီယာ (သံလမ္း)ႏွင့္ လုပ္သားမ်ားအဖြဲ႕က ဘက္ဟိုးျဖင့္ ဖယ္ရွားရွင္းလင္းခဲ့ရာ ဇူလိုင္ ၃ဝ ရက္ ညေန ၄ နာရီ ၂၁ မိနစ္တြင္ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ရထားမ်ား ပုံမွန္ ျပန္လည္ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
(သတင္းစဥ္)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment