ျမစ္ဆုံ media သည္ လြတ္လပ္ေသာ မီဒီယာျဖစ္ျပီး မည္သည့္အဖြဲ႔၊ ပါတီ၊ အသင္းအဖြဲ႔၏ၾသဇာခံ လက္ေအာက္ခံမဟုတ္ပါ။ စီးပြားျဖစ္ မီဒီယာ မဟုတ္ပါ။ သတင္းမ်ားကိုအျမန္ဆုံးေပးပို႔ေနေသာ မီဒီယာတခုျဖစ္ပါသည္။
Friday, August 21, 2015
ရွစ္တန္းေက်ာင္းသားကို ေက်ာင္းဆရာက လိင္တူအဓမၼျပဳက်င့္
ရွစ္တန္းေက်ာင္းသားကို ေက်ာင္းဆရာက လိင္တူအဓမၼျပဳက်င့္
Friday, August 21, 2015
ေရႊျပည္သာၿမဳိ႕နယ္တြင္ အသက္ ၁၃ ႏွစ္ေက်ာ္အ႐ြယ္ ရွစ္တန္းေက်ာင္းသားတစ္ဦးကို အႀကိမ္ႀကိမ္ လိင္တူ အဓမၼျပဳက်င့္သည္ ဟုဆိုေသာ အသက္ ၄၀ ေက်ာ္ ေက်ာင္းဆရာတစ္ဦးကို ၾသဂုတ္လ ဒုတိယပတ္က အမႈဖြင့္ တိုင္ၾကားခဲ့ေၾကာင္း ယင္းၿမဳိ႕နယ္ ရဲတပ္ဖြဲ႕ထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
ေရႊျပည္သာၿမဳိ႕နယ္၊ အမွတ္ (၅/၂) ရပ္ကြက္တြင္ေနထိုင္ေသာ ယင္းေက်ာင္းသားမွာ ကိုယ္ပိုင္အထက္တန္းေက်ာင္း တစ္ခုတြင္ ပညာသင္ၾကားေနၿပီး ယင္းေက်ာင္းမွ သခၤ်ာ ဘာသာရပ္သင္ ေက်ာင္းဆရာ၏အိမ္တြင္ က်ဴရွင္သြားတက္စဥ္ ဧၿပီလခန္႔မွ စတင္ကာ ယင္းဆရာက အႀကိမ္ႀကိမ္ လိင္တူျပဳက်င့္ ခဲ့ေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းသားမွာ ယင္း ဆရာအိမ္တြင္က်ဴရွင္တက္ရန္ ျငင္းဆန္သျဖင့္ မိသားစုဝင္မ်ားက ေမးျမန္းရာမွ လိင္တူျပဳက်င့္မႈကို သိရွိရေသာေၾကာင့္ အမႈဖြင့္ တိုင္ၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေက်ာင္းသား၏ မိသားစုဝင္မ်ား ထံမွ စုံစမ္းသိရသည္။
“ကေလးကဒီႏွစ္မွ ကိုယ္ပိုင္အထက္တန္းေက်ာင္းကို စတက္တာပါ၊ ဆရာက အသင္ျပေကာင္းတာ နာမည္ႀကီးလို႔ သူ႔အိမ္မွာ က်ဴရွင္သြားတက္တာ၊ ကေလးက ေနမေကာင္းခ်င္သလို ျဖစ္ေနလို႔ ေမးရာကေန ခုလိုျဖစ္တာကို သိရတာပါ၊ တစ္ဖက္က ဆရာဘက္က လာေရာက္ ညႇိႏိႈင္းတာမ်ဳိးေတြ ရွိေနေပမယ့္ ကြၽန္မတို႔ ဖက္က အမွန္တရားအတိုင္း ျဖစ္ေအာင္လုပ္သြားမွာပါ” ဟု ကေလး၏မိခင္က ေျပာၾကားသည္။
ေက်ာင္းသားကို လိင္တူျပဳက်င့္မႈျဖင့္ အမႈဖြင့္ခံရေသာ ေက်ာင္းဆရာႏွင့္ ပတ္သက္၍ အမွန္တကယ္ ျပစ္မႈက်ဴးလြန္ျခင္း ရွိမရွိကို သိရွိႏိုင္ေရးႏွင့္ အမွန္တရား ေပၚေပါက္ေရးကို ကူညီ ေဆာင္႐ြက္ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ကိုယ္ပိုင္ အထက္တန္းေက်ာင္းမွ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာႀကီးက ေျပာၾကားသည္။
“အမႈဖြင့္ခံထားရတဲ့ ဆရာကို စခန္းမွာ ရမန္ယူၿပီး စစ္ေဆးေနပါတယ္၊ လိင္တူဆက္ဆံျခင္း ခံရတဲ့ ကေလးမွာ ဒဏ္ရာအနည္းငယ္ ရွိေပမယ့္ ေဆးစစ္ခ်က္ရလဒ္ကို ေစာင့္ဆိုင္းေနပါတယ္၊ ေဆးစာ အေျဖရရင္ လုပ္သင့္တာေတြကို လုပ္ေဆာင္သြားမွာပါ” ဟု ေရႊျပည္သာၿမဳိ႕မ ရဲစခန္းမွ ရဲအရာရွိ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
တိုင္ၾကားခံရသည့္ ေက်ာင္းဆရာကို (ပ) ၄၇၅/၁၅၊ ျပစ္မႈပုဒ္မ ၃၇၇ ျဖင့္ အမႈဖြင့္ စစ္ေဆးေဆာင္႐ြက္ေနေၾကာင္း ရဲစခန္းထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
The Voice Weekly
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment