Wednesday, January 6, 2016

တိုက္ေျပးေသာကားကို နံပါတ္ႏွင့္တကြ တင္ျပႏိုင္ေသာ္လည္း ၁၀ရက္ၾကာထိ မဖမ္းႏိုင္


တိုက္ေျပးေသာကားကို နံပါတ္ႏွင့္တကြ တင္ျပႏိုင္ေသာ္လည္း ၁၀ရက္ၾကာထိ မဖမ္းႏိုင္
မႏၲေလး၊ ဇန္နဝါရီ - ၅
မႏၲေလးၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ အသက္ ၇၄ ႏွစ္အ႐ြယ္ အမ်ိဳးသားႀကီးတစ္ဦးကို တိုက္ၿပီး ထြက္ေျပးသြားေသာ ကားကို နံပါတ္၊ အေရာင္၊ ပုံစံႏွင့္တကြ ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕ကို တင္ျပခဲ့ေသာ္လည္း ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပြားၿပီး ၁၀ ရက္ျပည့္ေျမာက္ခ်ိန္ ဇန္နဝါရီလ ၅ ရက္ေန႔အထိ တိုက္ေျပးသြားေသာယာဥ္ကို မဖမ္းမိႏိုင္ေသးေၾကာင္း အဆိုပါယာဥ္တိုက္ခံရသည့္ ကာယကံရွင္မ်ားက ေျပာၾကားသည္။
“သူတို႔က ကားနံပါတ္ေရာ ၊ ကားပုံစံေရာပါကို ေျပာျပထားတယ္။ ဗီဒီယိုဖိုင္ေရာတင္ေပးထားတာကို တရားခံဖမ္းမမိဘူး။ ဒီလိုလုပ္ေနတာက တိုက္ေျပးသြားတဲ့လူကို တမင္လႊတ္ေပးထားသလိုပဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔က သုံးသပ္မိပါတယ္”ဟု ကားတိုက္ခံရ၍ ေသဆုံးသြားေသာ ဦးေမာင္ေမာင္စိုး၏မိသားစုႏွင့္နီးစပ္သည့္ အသက္ ၄၀ ခန္႔အ႐ြယ္ အမ်ိဳးသားတစ္ဦးက ဆိုသည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ ဒီဇင္ဘာလ ၂၆ ရက္ေန႔ မြန္းလြဲ ၁ နာရီက လမ္း ၃၀ ၊ ၆၇ လမ္းႏွင့္ ၆၈ လမ္းၾကားတြင္ ဆိုင္ကယ္ေမာင္းႏွင္ေနေသာ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ ယာဥ္ေမာင္းဝန္ထမ္း အသက္ ၇၄ ႏွစ္အ႐ြယ္ ဦးေမာင္ေမာင္စိုးကို 3J-1397 နံပါတ္ျပားပါ အျပာေရာင္ KIA အမ်ိဳးအစားကားတစ္စီးက ဝင္ေရာက္တိုက္မိခဲ့ၿပီး ဦးေမာင္ေမာင္စိုးမွာ အခင္းျဖစ္ပြားေသာေနရာတြင္ပင္ ေသဆုံးသြားခဲ့သည္။
အထက္ပါ အခ်က္အလက္မ်ားကို အခင္းျဖစ္ပြားရာေနရာအနီးရွိ ဖုန္းဆိုင္တစ္ခု၏ CCTV ကင္မရာမွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရွိရျခင္းျဖစ္ၿပီး ကင္မရာမွတ္တမ္းတြင္ ယာဥ္တိုက္သြားေသာ ျဖစ္စဥ္အစအဆုံးကို ျမင္ေတြ႕ႏိုင္ကာ ယင္းမွတ္တမ္းကို ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕သို႔လည္းတင္ျပထားၿပီး ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕မွ ယာဥ္မႈစစ္ ရဲအုပ္ေက်ာ္မန္းက ယင္းမွတ္တမ္းသည္ ေသခ်ာကြဲျပားစြာမျမင္ရသည့္အတြက္ ခိုင္လုံျခင္းမရွိဟု ေျပာၾကားေၾကာင္း အဆိုပါဦးေမာင္ေမာင္စိုး၏မိသားစုႏွင့္ နီးစပ္သူက ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
“ဒီအမႈကို ေဖာ္ထုတ္ဖို႔ လုပ္ေနပါတယ္။ ခုစုံစမ္းသိရွိထားတာကေတာ့ တိုက္သြားတဲ့ကားက ရန္ကုန္လိပ္စာျဖစ္ေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရဲလုပ္ထုံးလုပ္နည္းေတြနဲ႔အညီ လုပ္ေနပါတယ္။ စုံစမ္းလို႔ ရမယ့္နည္းေတြနဲ႔
အကုန္လုပ္ေဆာင္ေနပါတယ္။ အခက္အခဲေလးေတြလည္း ရွိတတ္တဲ့အတြက္ ၾကန္႔ၾကာေနတာပါ”ဟု အမွတ္(၃) ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕(မႏၲေလး) ဒုတိယရဲမႉးႀကီးကံသိန္းက ဆိုသည္။
ယာဥ္တိုက္မႈျဖစ္စဥ္မ်ားကို ေဖာ္ထုတ္ရာတြင္ ယာဥ္နံပါတ္၊ ယာဥ္အမ်ိဳးအစားမ်ားကအစ သိေသာ္လည္း အခ်ိဳ႕ယာဥ္မ်ားသည္ နံပါတ္အတုမ်ားတပ္ဆင္ထားႏိုင္သည္မ်ားလည္းရွိႏိုင္ၿပီး အခ်ိဳ႕ယာဥ္မ်ားသည္လည္း လိုင္စင္မဲ့ကားမ်ားျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ဖမ္းဆီးရမိေရးေဆာင္႐ြက္ရာတြင္ ခက္ခဲတတ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
“တခါတေလက်ရင္လည္း ယာဥ္စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရးေဆာင္႐ြက္ရာမွာ လိုအပ္တဲ့အခ်က္အလက္ေတြကို သက္ဆိုင္ရာဌာနအခ်င္းခ်င္း ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္မႈ အားနည္းလို႔လည္း ၾကန္႔ၾကာေနရတာေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဒီမွာဆိုရင္ ကညနကသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္နဲ႔ ပက္သက္တဲ့စာရင္းေတြ ယာဥ္ထိန္းရဲကို ေပးထားမယ္ဆို ပိုလြယ္မွာပါ။ ခုကတစ္ခုခုဆို ကညနကိုသြားၿပီး စာတင္ၿပီးေတာင္းေနရတယ္။ တစ္ခါတေလ ကညနက ထိန္းခ်ဳပ္ထားတဲ့ စာရင္းေတြကလည္း ရွိေနေသးတယ္”ဟု ဒုရဲမႉးႀကီး ကံသိန္းက ဆိုသည္။
ယင္းအျပင္ ၿပီးခဲ့သည့္ ဒီဇင္ဘာလအတြင္းပင္ မႏၲေလးခ႐ိုင္ ခ်မ္းျမသာစည္ၿမိဳ႕နယ္ ထြန္တုံးရပ္ကြက္ ၅၄လမ္း ႐ြာလယ္လမ္းအနီးတြင္ အမရပူရၿမိဳ႕နယ္ သံလ်က္ေမွာ္ေတာင္ရပ္ကြက္ ရပ္ကြက္အုပ္ခ်ဳပ္ေရမႉးဦးျမင့္လြင္ကို ၿပိဳင္ကားတစ္စီးက ဝင္တိုက္ထြက္ေျပးသြားသည့္ ျဖစ္စဥ္ရွိခဲ့ၿပီး တိုက္ေျပးသည့္ ၿပိဳင္ကားကို ရွာမေတြ႕ေသးေၾကာင္း ယာဥ္တိုက္ခံရေသာ ကာယကံရွင္ ဦးျမင့္လြင္က ေျပာၾကားသည္။
“တိုက္ေျပးတဲ့ ကားရဲ႕နံပါတ္လည္းသိတယ္ဗ်ာ။ အေရာင္ကလည္း ခဲေရာင္ ယာဥ္ထိန္းရဲ႐ုံးမွာ အမႈဖြင့္ဖို႔ လုပ္ေတာ့လည္း သူတို႔ စကားေျပာတာက မမိုက္ဘူးဗ်ာ။ ခင္ဗ်ားတို႔ အဲဒီကားကိုရွာလိုက္ ေတြ႕ရင္လာေျပာဆိုၿပီးေျပာလႊတ္လိုက္တာ။ သူတို႔က ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ရွာခိုင္းၿပီး သူတို႔က အလုပ္မလုပ္ဘူးဗ်”ဟု ဦးျမင့္လြင္က ထပ္မံဆိုသည္။
မႏၲေလးခ႐ိုင္တြင္၂၀၁၅ ခုႏွစ္အတြင္း ယာဥ္တိုက္မႈ ၂၄၇ မႈ၊ လူေသဆုံးမႈ ၁၃၈ မႈႏွင့္ ဒဏ္ရာရရွိမႈ ၁၃၄ မႈရွိခဲ့ကာ ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ထက္ ယာဥ္တိုက္မႈေလ်ာ့က်ခဲ့ ေၾကာင္း ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕မႉး႐ုံးမွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။

No comments: