Sunday, July 31, 2016

အမ္ပီတီဆင္းမ္ကတ္ဘီလ္ျဖတ္ေတာက္မႈျပႆနာကုိ ထပ္ေဆာင္း၀န္ေဆာင္မႈကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုအေျဖရွာမည္

အမ္ပီတီဆင္းမ္ကတ္သံုး စဲြသူမ်ားအၾကား ျဖစ္ေပၚေနေသာ အလိုအေလ်ာက္ ဖုန္းဘီလ္ျဖတ္ ေတာက္မႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထပ္ေဆာင္း၀န္ေဆာင္မႈ (VAS) ကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံု ေဆြးေႏြး အေျဖရွာရန္ စီစဥ္ထားသည္ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ သတင္းရရွိသည္။
ယခုရက္ပုိင္းအတြင္း အမ္ပီ တီသံုးစဲြသူအခ်ိဳ႕က ဖုန္းေျပာဆုိ ျခင္း၊ အင္တာနက္သံုးစဲြျခင္းမရွိဘဲ ဖုန္းဘီလ္မ်ား အလိုအေလ်ာက္ ကုန္ဆံုးမႈမ်ားျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း  ၎တို႔၏လူမႈကြန္ရက္တြင္ တင္ ထားသျဖင့္ ယင္းျဖစ္စဥ္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထပ္ေဆာင္း၀န္ ေဆာင္မႈေပးေနေသာ ကုမၸဏီ ငါးခုႏွင့္ ၾသဂုတ္ ၁ ရက္၌ ေတြ႕ဆံု ရန္စီစဥ္ထားေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆက္ သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ အႀကီးတန္း တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
‘‘အတိအက်မသိရေသးဘူး။ (ဘာေၾကာင့္ျဖစ္လဲဆုိတာ) VAS ပါတနာေတြကို ေခၚထားတယ္။ တနလၤာေန႔မွာ သြားေတြ႕မယ္။ သူ တို႔နဲ႔ ေဆြးေႏြးအေျဖရွာရမွာျဖစ္မွာ ေပါ့။ ဆရာတို႔က Voice နဲ႔ Data မသံုးဘဲ ျဖတ္မွမျဖတ္တာ’’ဟု အ ထက္ပါ တာ၀န္ရွိသူက ေျပာသည္။
ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ ငန္း၏ ထပ္ေဆာင္း၀န္ေဆာင္မႈ မ်ားကုိ M 188, King Royal Technologies Co.,Ltd, Golden TMH Telecom Co.,Ltd, Contents Hub Co.,Ltd ႏွင့္ eTrade Myanmar Co.,Ltd စ သည့္ ျပည္တြင္းကုမၸဏီ ငါးခုက ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ေနေၾကာင္း အမ္ပီတီ၀က္ဘ္ဆိုက္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
သီခ်င္းရယူျခင္း၊ ေန႔စဥ္ သ တင္းဖတ္႐ႈျခင္း၊ ေဗဒင္ေမးျမန္း ႏုိင္ျခင္း အစရွိေသာ ထပ္ေဆာင္း ၀န္ေဆာင္မႈ ၃၀ ေက်ာ္ရွိၿပီး ယင္း ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို အမ္ပီတီသံုးစဲြ သူမ်ားက ရယူလုိက္ေသာ ၀န္ ေဆာင္မႈတန္ဖိုးအတိုင္း ဖုန္းဘီလ္ထဲမွ ေငြေၾကးျဖတ္ေတာက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း MPT Call Center 106 က ေျဖၾကားသည္။
အမ္ပီတီဆင္းမ္ကတ္သံုးစဲြ သူအခ်ိဳ႕ကမူ ၎တို႔အေနျဖင့္ မည္သည့္၀န္ေဆာင္မႈကိုမွ် ရယူ ျခင္းမရွိဘဲ ဖုန္းဘီလ္ထဲမွ အလို အေလ်ာက္ျဖတ္ေတာက္ ခံေန ရေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း၏ တရား၀င္ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ စာမ်က္ႏွာႏွင့္ လူမႈကြန္ရက္တြင္ ေရးသားထားၾကသည္။

No comments: