ရန္ကုန္၊ ႏိုဝင္ဘာ ၂၃
ရွမ္းျပည္နယ္ (ေျမာက္ပိုင္း) မူဆယ္ႏွင့္ ကြတ္ခိုင္ အနီးတို႔တြင္ ႏိုဝင္ဘာလ ၂ဝ ရက္ေန႔မွစ၍ ျဖစ္ပြားေနေသာ တိုက္ပြဲမ်ားေၾကာင့္ လမ္းေၾကာင္းမ်ား ပိတ္ဆို႔ၿပီး တ႐ုတ္သို႔ တင္ပို႔သည့္ ကဏန္းအမာ အေကာင္ေရ တစ္သိန္း နီးပါးမွာ ေသဆုံးကုန္သည့္အတြက္ မူဆယ္လမ္းေပၚတြင္ စြန္႔ပစ္ခဲ့ရေၾကာင္း ကဏန္း ေမြးျမဴတင္ပို႔ သူမ်ားထံမွ သိရသည္။
“ကဏန္းဆိုတာ အရွင္ပဲ ေကာင္းတာ။ ေသသြားရင္ အသားေတြ ေဆြးၿပီး ပုပ္တာ။ မလတ္ဆတ္ေတာ့ဘူး။ ႏွစ္ရက္ေလာက္ ေနာက္က်တာနဲ႔ ေရထဲမွာ ေသၿပီ။ ကဏန္းေတြက ေဖာ့ပုံးေတြနဲ႔ သယ္ရတာ။ တစ္ေကာင္ ႏွစ္ေကာင္ ေသတာနဲ႔ ပုံးလဲၿပီး ျပန္လုပ္ႏိုင္မွ၊ မဟုတ္ရင္ အကုန္ေသၿပီး ပုပ္တာ”ဟု ကဏန္း တင္ပို႔သူ ဦးတင္ဝင္းက ရွင္းျပသည္။
တိုက္ပြဲ စျဖစ္သည့္ေနတြင္ မႏၲေလးမွ မူဆယ္သို႔ ကဏန္း အမာမ်ား သယ္ၿပီး တက္သြားသည့္ ကုန္တင္ယာဥ္ ေလးစီးခန္႔ ရွိေၾကာင္း၊ အခ်ဳိ႕ေသာ ကုန္ကားမ်ားမွာ အရဲစြန္႔၍ ေမာင္းၾကေသာ္လည္း ကဏန္း သယ္သြားသည့္ ကုန္ကားမ်ားမွာ မေမာင္းရဲေသာေၾကာင့္ ပစၥည္းတန္ဖိုးေငြ က်ပ္သိန္း ၃ဝဝဝ နီးပါး ဆုံး႐ႈံးခဲ့ရေၾကာင္း ၎က ဆိုသည္။
တိုက္ပြဲ မျဖစ္ပြားမီက ကဏန္း အမာအေသးဆိုက္မွာ ေငြက်ပ္ ၄၄ဝဝ ခန္႔ ေစ်းေပါက္ေသာ္လည္း လက္ရွိ အခ်ိန္တြင္မူ ၃၂ဝဝ က်ပ္သာ ေစ်းရၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ ဆက္လက္ ေစ်းက်ႏိုင္ေျခရွိေၾကာင္း၊ ကဏန္းသည္ ေမြးျမဴေရးပိုင္းတြင္ မေအာင္ျမင္ေသးေသာေၾကာင့္ သဘာဝကို အားကိုးရသည့္ ပစၥည္းျဖစ္ေၾကာင္း ကဏန္း ေမြးျမဴသူ ဦးရဲဝင္းက ေျပာၾကားသည္။
“ကုန္ကား တစ္စီးဆိုရင္ ကဏန္း ၃၈ ကီလို ထည့္ထားတဲ့ ေဖာ့ပုံးေပါင္း ၆ဝဝ ေလာက္ တင္သြားတာ။ ကုန္ကား တစ္စီးဆိုရင္ က်ပ္သိန္း ၈ဝဝ နီးပါးေလာက္ တန္ဖိုး ရွိတယ္။ ၿပီးေတာ့ သူတို႔က တိုက္ပြဲ မျဖစ္ခင္က အျမင့္ေစ်းနဲ႔ တင္သြားတာဆိုေတာ့ ဆုံး႐ႈံးမႈ ပိုမ်ားႏိုင္တယ္”ဟု ၎ကဆိုသည္။
အျခား ေရထြက္ကုန္ တစ္မ်ဳိးျဖစ္သည့္ ငါးရွဥ့္မွာ မူဆယ္သို႔ အဓိက တင္ပို႔ေသာ္လည္း တိုက္ပြဲျဖစ္ခ်ိန္တြင္ ခ်င္းေရႊ ေဟာ္ဘက္သို႔ ပတ္တက္၍ တ႐ုတ္ေစ်းကြက္သို႔ တင္ပို႔ေၾကာင္း၊ ကဏန္းမွာမူ အခ်ိန္ ၾကာျမင့္သည့္ ဒဏ္ႏွင့္ လမ္း မေကာင္းပါက ပို၍ အေသ မ်ားသည့္အတြက္ ခ်င္းေရႊေဟာ္ဘက္မွ မတင္ပို႔ၾကေၾကာင္း ဦးရဲဝင္းက ရွင္းျပသည္။
No comments:
Post a Comment