Thursday, November 5, 2015

ေအာက္တန္းက်ေသာ NLD ပါတီ၀င္မ်ားကို ဦးလွေဆြရွင္းၿပီ ===============================================

ေအာက္တန္းက်ေသာ NLD ပါတီ၀င္မ်ားကို ဦးလွေဆြရွင္းၿပီ
===============================================

ကၽြန္ေတာ္ မရွင္းဘူးလုပ္ေနတာ ပံုေတြက ပိုပ်ံ႕လာလုိ႔ မအားတဲ့ၾကားက ေျဖရွင္းရပါဦးမယ္။ ဒါ ပံုအစစ္ပါခင္ဗ်ာ။ ေနာ္ေဝးအေျခစိုက္ ႏုိင္ငံတကာ သတင္းမီဒီယာတစ္ခုက သတင္းအဖဲြ႔က ကၽြန္ေတာ္နဲ႔အတူ တစ္ပတ္လံုးလံုး ကၽြန္ေတာ္သြားရာ ေတာက္ေလွ်ာက္လိုက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္း ျပန္ေရးထားတဲ့ အဂၤလိပ္ ေဆာင္းပါးမွာ ပါတဲ့ပံုပါ။

ေရြးေကာက္ပြဲနီးတာနဲ႔အမွ် ကၽြန္ေတာ့အေကာင့္တု၊ ကြန္မန္႔အတု၊ ေျပာစကားအတု၊ ဓါတ္ပံုအတုေတြ ေဖာျခင္းေသာျခင္းကို ထြက္လာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေမးခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ့သတင္း ကၽြန္ေတာ့ပံုေတြကို ဖိုတိုေရွာ့လုပ္ၿပီး လိမ္လည္အတု ျဖန္႔မွ ဦးလွေဆြႀကီးကို အႏုိင္ရေတာ့မယ္ လို႔ ခင္ဗ်ားတို႔ ယူဆထားၾကတာလား။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ လုပ္ၾကေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေအာက္လံုးမသုံးပါဘူး။ မႀကိဳက္တာေတြ႔ရင္ ဒဲ့ေျပာလုိက္တယ္။ ရိုးသားစြာ ယွဥ္ၿပိဳင္ေနပါတယ္။ Move!

No comments: