Tuesday, August 30, 2016

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ လမ္း ရွစ္လမ္းကို တစ္လမ္းေမာင္း လုပ္မည္

ရန္ကုန္၊ ၾသဂုတ္ ၂၉

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈကို ေျဖေလွ်ာ့ရန္ ၿမိဳ႕လယ္ရွိ လမ္းရွစ္လမ္းကို တစ္လမ္းေမာင္းအျဖစ္ ေဆာင္႐ြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အမွတ္ ၂ ယာဥ္ထိန္း ရဲတပ္ဖြဲ႔မွဴး႐ုံးထံမွ သိရသည္။

“ညာေကြ႔မ်ားလာရင္ သြားလာမႈ အဆင္ေျပေစတဲ့အျပင္ အေရးေပၚကိစၥ ေပၚလာရင္လည္း တစ္လမ္းေမာင္းစနစ္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေမာင္းႏွင္ရတာ အဆင္ေျပမယ္”ဟု အမွတ္ ၂ ယာဥ္ထိန္း ရဲတပ္ဖြဲ႔မွဴး ႐ုံးဒုရဲမွဴးႀကီး ေအာင္ကိုဦးက ဆိုသည္။
လက္ရွိ ယာဥ္ကို လက္ယာကပ္ ေမာင္းစနစ္ျဖင့္ ေမာင္းႏွင္ေနေသာေၾကာင့္ ညာေကြ႔မ်ားလွ်င္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈ သက္သာေစၿပီး ဘယ္ေကြ႔မ်ားလွ်င္ တစ္ဖက္ ယာဥ္ေၾကာကို ယာဥ္ေၾကာေထာက္ကာ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈ ပိုမို ျဖစ္ပြားေၾကာင္း၊ ယခုျပဳလုပ္မည့္ တစ္လမ္းေမာင္းစနစ္မွာ ခ႐ုပတ္လမ္း ပုံစံမ်ဳိး ေဆာင္႐ြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ေျပာၾကားသည္။

တစ္လမ္းေမာင္းအျဖစ္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ရွိ လမ္းသစ္လမ္း (ေျမာက္မွ ေတာင္)၊ လသာလမ္း (ေျမာက္မွ ေတာင္)၊ ေရႊဘုံသာလမ္း (ေျမာက္မွေတာင္)၊ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္လမ္း (ေတာင္မွ ေျမာက္)၊ ဗိုလ္ျမတ္ထြန္းလမ္း (ေတာင္မွ ေျမာက္)၊ ဗိုလ္တေထာင္ဘုရားလမ္း(ေတာင္မွ ေျမာက္)၊ စႏၵကူးလမ္း (မဟာဗႏၶဳလ လမ္းမွ ကမ္းနားလမ္းအထိ)၊ ေရေက်ာ္လမ္း (ဗိုလ္ခ်ဳပ္လမ္းမွ ေရေက်ာ္မီးပြိဳင့္ အထိ) စသည့္ ေနရာမ်ားကို ေဆာင္႐ြက္မည္ျဖစ္သည္။

အဆိုပါလမ္းမ်ား တစ္လမ္းေမာင္း စနစ္ ျပဳလုပ္ရန္ တိုင္းအစိုးရအဖြဲ႔ထံ တင္ျပထားၿပီး ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း ေဆာင္႐ြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ ေန႔စဥ္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ ဝင္ေရာက္မႈမွာ စီးေရ ၃ဝဝဝ ေက်ာ္ရွိေၾကာင္း အမွတ္ ၂ ယာဥ္ထိန္း ရဲတပ္ဖြဲ႔မွဴး႐ုံးထံမွ သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေန႔စဥ္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းသည့္ေနရာ ယခင္က ၇၉ ခုရွိရာမွ လက္ရွိတြင္ ေနရာ ၆ဝ အထိသာ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈရွိၿပီး ကမ္းနားလမ္း၊ သခင္ျမ ပန္းၿခံလမ္း၊ ေအာက္ၾကည့္ျမင္တိုင္လမ္း၊ ေရႊတိဂုံဘုရားလမ္း၊ ျပည္လမ္း၊ အလံျပဘုရားလမ္း၊ သိမ္ျဖဴလမ္း၊ အထက္ ပုဇြန္ေတာင္လမ္းႏွင့္ မဟာဗႏၶဳလ လမ္းတြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ ပိုမိုမ်ားျပားသည္။

တစ္လမ္းေမာင္း ျပဳလုပ္ျခင္းမွာ ပိုမို ေကာင္းမြန္သည့္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရးကို ေဖာ္ေဆာင္ျခင္းဟု ျမင္ၿပီး လက္ရွိတြင္လည္း ဆူးေလဘုရား အနီးရွိ လမ္းမ်ားသည္ တစ္လမ္းေမာင္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျပည္သူမ်ားႏွင့္ စိမ္းျခင္း မရွိဘဲ ယာဥ္သြားလာမႈ အဆင္ေျပႏိုင္ေၾကာင္း ပါရမီ ယာဥ္ေမာင္း တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈကို ေျဖေလွ်ာ့ေစႏိုင္ျခင္းထက္ အေရးေပၚ အေျခအေနတြင္ ယာဥ္မ်ား အလြယ္တကူ သြားလာႏိုင္မည္ဟု ယူဆၿပီး ႏွစ္လမ္းေမာင္းသည္ ခရီးသည္မ်ား ယာဥ္စီးနင္းမႈအတြက္ အဆင္ေျပေသာ္လည္း တစ္လမ္းေမာင္းသည္ စီးနင္းမႈ အခက္အခဲရွိေၾကာင္း ဆူးေလသို႔ ေန႔စဥ္ အလုပ္ ဆင္းေနသည့္ အမ်ဳိးသမီး တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

လက္ရွိတြင္ အေနာ္ရထာလမ္းႏွင့္ မဟာဗႏၶဳလ လမ္းၾကား၊ ေရႊတိဂုံဘုရား လမ္း (ေတာင္ႏွင့္ ေျမာက္) ကို ေမလ ၃ဝ ရက္က တိုင္းအစိုးရ၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ တစ္လမ္းေမာင္းစနစ္ ျပဳလုပ္ထားသည္။

No comments: