ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္ သြင္းရာတြင္ ႀကံဳေတြ႕ေနသည့္ အခက္အခဲအေျခအေန ငါးခ်က္ ကို စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း ဝယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္ စုဝန္ႀကီးႏွင့္ စက္တင္ဘာ ၂၄ ရက္ ေတြ႕ဆံုေဆြးေႏြးပြဲတြင္ တင္ျပခဲ့ေၾကာင္း ျမန္မာ့ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ထုတ္လုပ္ေရးႏွင့္ ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်ေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအသင္း (MAMDA)မွ သတင္းရရွိသည္။
‘‘အသင္းက အခ်က္ငါးခ်က္ ကို ေဆြးေႏြးတင္ျပခဲ့တယ္။ ျပည္ ေထာင္စုဝန္ႀကီးကလည္း ဒီအ ခ်က္ငါးခ်က္ကို တျခားသက္ဆုိင္ ရာ ဝန္ႀကီးဌာနေတြနဲ႔ ညႇိႏိႈင္း ေဆာင္ရြက္ေပးမယ္လုိ႔ ေျပာ တယ္။ ယာဥ္အို ယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံမႈစနစ္အစား တျခားအစား ထိုးစနစ္တစ္ခု ေဆာင္ရြက္ေပးဖို႔ တင္ျပခဲ့တယ္’’ဟု အထက္ပါအ သင္းဥကၠ႒ ေဒါက္တာစိုးထြန္းက ေျပာသည္။
၂၀၁၅ ဒီဇင္ဘာ မတုိင္မီ စီးပြားကူးသန္းတြင္ သြင္းကုန္လိုင္ စင္ေလွ်ာက္ထားခဲ့ေသာ Consi-gnment လုိင္စင္မ်ားျဖင့္ တင္ သြင္းလာေသာယာဥ္မ်ား ကညန တြင္ ယာဥ္နံပါတ္ ရယူျခင္းကို ၂၀၁၆ ဒီဇင္ဘာလကုန္၌ အၿပီး ေဆာင္ရြက္ရန္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းမႈ ႀကီး ၾကပ္ေရးေကာ္မတီအေနျဖင့္ ညႇိ ႏိႈင္းေဆာင္ရြက္ေပးရန္၊ ၂၀၁၇အတြက္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္ သြင္းခြင့္ Model Year သတ္မွတ္ ခ်က္ကို ညႇိႏိႈင္းထုတ္ျပန္ေပးရန္၊ အေရာင္းစင္တာမ်ား၏ Consi-gnment စနစ္ျဖင့္ တင္သြင္းေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အစီးေရကန္႔သတ္ခ်က္ကို ေျဖေလွ်ာ့ေဆာင္ ရြက္ေပးရန္တုိ႔ကို တင္ျပခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ထို႔အျပင္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသ ႀကီးအတြင္း ပါကင္ပါမစ္ရပ္ဆုိင္း ထားၿပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မွတ္ပံု တင္ခြင့္ ရပ္ဆုိင္းထားျခင္းကို တုိင္းေဒသႀကီးအစိုးရႏွင့္ ညႇိႏိႈင္း ေဆာင္ရြက္ေပးရန္၊ SKD, CKD ႏွင့္ပတ္သက္၍ ဝန္ႀကီးဌာနမ်ား အခ်င္းခ်င္း ေပါင္းစပ္ညႇိႏိႈင္း၍ ရွင္းလင္းတိက်သည့္ SKD, CKD သတ္မွတ္ခ်က္ မူဝါဒကို ထုတ္ျပန္ ေပးႏုိင္ရန္ စသည့္ အခ်က္မ်ား ေဆြးေႏြးတင္ျပခဲ့ေၾကာင္း (MA-MDA)မွ သတင္းရရွိသည္။
လက္ရွိတြင္ ျပည္တြင္းကား ေဈးကြက္၌ ကားေဟာင္း (အပ္ ကား)ရွားပါးလားၿပီး စလစ္ေဈး ႏႈန္းမ်ား ျမင့္တက္လာကာ က်ပ္ ၁၀၅ သိန္းခန္႔ ေဈးေပါက္ေနေၾကာင္းႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေရာင္း ဝယ္ေနသူမ်ား အခက္အခဲအခ်ိဳ႕ ႀကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း သတင္း ရရွိသည္။7day
No comments:
Post a Comment