Tuesday, May 24, 2016

၂၀၁၅ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဥပေဒစထြက္လာတည္းက LHD Only ကို ကန္႔ကြက္ခဲ့တာပါ

 ကညနမွ တာဝန္ရိွသူမ်ားမွ...
ေရးဆြဲထားေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဥပေဒပါအတိုင္း...
ဘယ္ေမာင္းကားမ်ားသာတင္သြင္းခြင့္ျပဳလိုက္လို႔ကေတာ့...
တင္သြင္းခြင့္ျပဳျပီး ေနာင္ (၁၀) နွစ္အၾကာမွာ...
တရုတ္ကားန႔ဲ ကိုရီးကားေတြသာအမ်ားစုသံုးရမွာျဖစ္တ႔ဲအတြက္...
ျမန္မာျပည္ ကားေလာကရဲ႕ ကားငယ္အသံုးျပဳသူေတြ...
ကားပ်က္လို႔ ျပင္မရတ႔ဲဒုကၡန႔ဲ ကားျပင္ျပီးေတာ့လည္း...
ဂ်ပန္ကားလို ၾကာၾကာအသံုးမခံ ဟိုေထြ ဒီေထြန႔ဲ...
ကားျပင္ခ အပိုပစၥည္းဖိုးန႔ဲ ဆင္းရဲတြင္းနက္ကာ ဒုကၡမေရာက္ဘူးဆိုရင္...
ကၽြန္ေတာ့္ လည္ပင္းကို လာျဖတ္နိဳင္ပါတယ္လို႔...
ရဲရဲၾကီးအာမခံပါတယ္ စာေတြ႔မဟုတ္ပါ...
ကိုယ္ေတြ႔ပါ...ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ႔ဲတာေတြမွားခ႔ဲရင္...
ျပံဳးျပံဳးၾကီး လည္စင္းေပးလိုက္ပါမယ္ဗ်ာ...
Green Emission အတြက္လည္း ဂ်ပန္ Used ကားေတြရဲ႕...
Vehicle Emission Control ဟာ Euro Stardard ကိုမီွသလို...
Japan Used ကားေတြရဲ႕ Catalytic Converter ဟာ...
အရည္အေသြးျမင့္မားေကာင္းမြန္တာမို႔ Probox ကားတစ္စီးရဲ႕...
Catalytic Converter တစ္လံုးဟာ က်ပ္သံုးေလးေသာင္းထိျပန္ေရာင္းရပါတယ္...
ဒါဟာ Japan Used ကားေတြရဲ႕ အရည္အေသြးကို...
ယံုမွားသံသယရိွဖြယ္မရိွဘူးဆိုတာကိုျပသပါတယ္...
ဂ်ပန္ကားေတြဟာ Overhaul ျပင္ျပီးရင္ နွစ္န႔ဲခ်ီသံုးနိဳင္ပါတယ္...
ဘယ္ေမာင္း တစ္မ်ိဳးတည္းသာတင္သြင္းခြင့္ျပဳမွာကို...
ျမန္မာျပည္က ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အသံုးျပဳသူေတြ ဒုကၡေရာက္မွာမို႔...
ကၽြန္ေတာ္လံုးဝကန္႔ကြက္ပါတယ္...
Brand New ကားေတြကို ဘယ္ေမာင္းခ်ည္းသာ တင္သြင္းခြင့္န႔ဲ...
Used ကားေတြကိုေတာ့ ဘယ္ေမာင္းေရာ ညာေမာင္းပါတင္သြင္းခြင့္ျပဳသင့္ေၾကာင္း...
အၾကံျပဳလိုပါတယ္ဗ်ာ...
တစ္ခ်ိန္ျမန္မာျပည္မွာ ကားသစ္စက္ရံုေတြလာတည္ျပီးထုတ္တ႔ဲအခါ...
ဘယ္သူမွ ဥပေဒမထုတ္လည္း ဘယ္ေမာင္းခ်ည္းသာ ထုတ္ၾကမွာအေသအခ်ာပါ...
ယာဥ္အႏာၱရာယ္ လမ္းအႏာၱရာယ္ကင္းရွင္းေရးဆိုတာကလည္း...
လူတိုင္းဟာ ကိုယ့္အသက္ကိုယ္အခ်စ္ဆံုးပါ...
ကိုယ္တိုင္စဥ္းစားဖို႔ ဦးေဏွာက္ပါၾကပါတယ္...
မိမိထိန္းသိမ္းနိဳင္စြမ္းရိွတ႔ဲအရိွန္ထက္ပိုေမာင္းရင္...
မူးျပီးေမာင္းရင္...က်န္းမာေရးမေကာင္းရင္...
ယာဥ္ၾကံ႕ခိုင္မွဳမျပည့္ဝရင္...ရာသီဥတုဆိုးဝါးတ႔ဲအခ်ိန္ေတြဆိုရင္...
အနည္းန႔ဲအမ်ား ျဖစ္ေနဦးမွာအမွန္ပါဗ်ာ...
ဒါေလးကေတာ့ ကိုယ္ေတြ႔ေလးမို႔ ဖတ္ၾကည့္ၾကပါဗ်ာ...
သံရံုးတစ္ခုမွ ကိုရီးယားနိဳင္ငံထုတ္Santa ကားတစ္စီး အဂ်ၤင္ဝိုင္ခမ္းျပီး ဘယ္ရယ္ေပ်ာ္ကာ...
အဂ်ၤင္လွည့္မရေတာ့ေသာအခါ နယ္ဘက္ရိွ အစိုးရ နည္းပညာေက်ာင္းတစ္ခုသို႔...
လွဴလိုက္ရာ Hyudai ကားစင္တာၾကီးတစ္ခုတြင္ အပိုပစၥည္းမရိွ၍ တစ္နွစ္ေက်ာ္ၾကာျပီးေနာက္...
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဝပ္ေရွာ့သို႔ေရာက္လာကာ အဂ်ၤင္ခ်ၾကည့္ရာ...
မိန္းဘယ္ရင္ ကြန္နတင္းဘယ္ရင္ေပ်ာ္ကာ ကရိုင္း ထိသြားသည္...
ပစၥတင္ဂရုလိုင္းေတြ က်ိဳးကုန္ကာ အစင္းရာၾကီးေတြထင္ကုန္သည္...
ကင္းမရွပ္ ထိသြားသည္...ကြန္နတင္းေတြ ေကာက္ကုန္သည္...
ပစၥည္းမွာၾကည့္ရာ မရသျဖင့္...နည္းပညာေကာလိပ္ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးကိုယ္တိုင္...
ရန္ကုန္ဆင္းလာျပီးရွာသည္ မရပါ...မွာပါကလည္း ေငြကုန္ေၾကးက်အလြန္မ်ားကာ...
Japan Used ကားတစ္စီးေလာက္ေငြကုန္ကာ အခ်ိန္ ေလးလေလာက္ေစာင့္ရမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္...
ကၽြန္ေတာ္မွာလည္းဝပ္ေရွာ့တြင္ထားသည္မွာလည္း ၂ လေက်ာ္ေနျပီျဖစ္၍ ထားစရာေနရာအဆင္မေျပေသာေၾကာင့္ ေက်ာင္းအုပ္ၾကီးကိုယ္တိုင္ ရန္ကုန္ဆင္းလာျပီး...
ေျခာက္ဘီးကားျဖင့္ ကားေပၚတင္ကာ သယ္သြားရေလ၏...
ဤကား ကိုရီးယားကားမ်ား ပစၥည္းရွားျခင္းေၾကာင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရးအပိုင္းတြင္...
အခက္အခဲၾကံဳခ႔ဲရပံု ကိုယ္ေတြ႔ျဖစ္ပါသည္...
ျမန္မာျပည္တြင္ ၂၀၁၄ ေမာ္ဒယ္မွစကာ ဘယ္ေမာင္းကားမ်ားသာတင္သြင္းခြင့္ျပဳေတာ့မည္ဟု...
သတင္းဖတ္ရပါသည္...
ဘယ္ေမာင္းကားဆိုလွ်င္ အေမရိကန္၊ဥေရာပ၊ကိုရီးယား၊တရုတ္ကားမ်ားသာ အမ်ားဆံုးသံုးရေတာ့မည္ျဖစ္ပါသည္...
အေမရိကန္နွင့္ ဥေရာပကားမ်ားသည္သံုးစြဲရာတြင္အလြန္ေကာင္းပါသည္...
သို႔ေသာ္အပိုပစၥည္း အင္မတန္မွ ေစ်းၾကီးလြန္းလွပါသည္...
Air Cleaner Box နွင့္ ပိုက္တစ္စံုကိုပင္ ဂ်ပန္ကားအဂ်ၤင္ နွစ္လံုးစာေပးဝယ္ရသည္လည္းရိွပါသည္...
ဆီပန္႔တစ္ခုသည္ ဂ်ပန္အဂ်ၤင္တစ္လံုးစာမကေပးရပါသည္...
ထို႔ေၾကာင့္အပိုပစၥည္းအလြန္ေစ်းၾကီးေသာ အေမရိကန္ ဥေရာပကားမ်ားကို...
သာမာန္ဝင္ေငြျဖင့္ကားအသံုးျပဳေနသူမ်ား ဘယ္လိုသံုးနိဳင္ေတာ့မည္နည္း...
ဒါဆိုရင္ ကိုရီယားကားနွင့္ တရုတ္ကားေတာ့က်န္ပါေသးသည္...
ကိုရီးယားကားမွာလည္း အပိုပစၥည္းေစ်းၾကီးကာ လနွင့္ခ်ီေစာင့္ရသျဖင့္...
ကားမွာ ဝယ္ထားျပီး တစ္ခါပ်က္လွ်င္ ပစၥည္းမရိွလွ်င္ လနွင့္ခ်ီမသံုးရေတာ့...
ေနာက္ ကိုရီးယားကားေရာ တရုတ္ကားပါ ကားငယ္မ်ားတြင္...
ဂ်ပန္ကားေလာက္မမာ...ဂ်ပန္ကားေလာက္အၾကမ္းအသံုးမခံနိဳင္ပါ...
ေနာက္အဆိုးဆံုးကား ထိုကားမ်ားပ်က္လွ်င္ ဝပ္ေရွာ့တြင္ လနွင့္ခ်ီ ေနရာေပးရသျဖင့္...
ထိုက႔ဲသို႔ ကားမ်ိဳးခ်ည္းသာျပင္ရပါက ဝပ္ေရွာ့တြင္ကားျပင္စရာေနရာပင္ရိွမည္မဟုတ္ေတာ့ေပ...
ညာေမာင္း Japan Used ကားမ်ားသည္ အပိုပစၥည္းတြင္ေရာ...
အၾကမ္းသံုးရာတြင္ေရာပါ...ကိုရီးယားကား...တရုတ္ကားမ်ားနွင့္ယွဥ္ပါက ဆီနွင့္ေရပင္...
Japan Used ညာေမာင္းကားမ်ားသည္...
(၁)ေစ်းနွဳန္းခ်ိဳသာကာ ပစၥည္းအရည္အေသြးျပည့္မီွသည္...
(၂)အပိုပစၥည္းေပါမ်ားကာ ေစ်းနွဳန္းခ်ိဳသာသည္...
(၃)အၾကမ္းခံနိဳင္သည္ ေနရာေဒသမေရြးသံုးနိဳင္သည္...
(၄)ေနရာေဒသမေရြး ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းနိဳင္သည္...
(၅)ဂ်ပန္ညာေမာင္းကားမ်ားသည္ ျမန္မာျပည္သူမ်ားနွင့္ အကၽြမ္းဝင္ကာ...
ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ ေမာင္းနွင္အသံုးျပဳနိဳင္ကာ လမ္းအယူအဆမွအစ ကၽြမ္းက်င္ျပီးျဖစ္သည္...
ဒါေၾကာင့္မို႔ ဘာျဖစ္လို႔ ျမန္မာျပည္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းမွဳဆိုင္ရာ ၾကီးၾကပ္ေရးေကာ္မတီမွ...
၂၀၁၄ ေမာ္ဒယ္မွစကာ ဘယ္ေမာင္းခ်ည္းသာ တင္သြင္းခြင့္ျပဳေတာ့မည္ဟု ထုတ္ျပန္ရပါသနည္း...
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အသံုးျပဳသူမ်ားရဲ႕ ဆႏၵသေဘာထားမွာ...
ဘယ္ေမာင္းျဖစ္ေစ ညာေမာင္းျဖစ္ေစ လြတ္လပ္စြာတင္သြင္းခြင့္ျပဳေစခ်င္ပါသည္...
ဂ်ပန္နွင့္ ထိုင္းတြင္ေရာပါ ညာေမာင္းေရာ ဘယ္ေမာင္းပါ တင္သြင္းေမာင္းနွင္ခြင့္ျပဳထားရာ...
ျမန္မာျပည္က်မွ ဘာေၾကာင့္ ဘယ္ေမာင္းတစ္မ်ိဳးတည္းတင္သြင္းရန္ ကန္႔သတ္ရပါသနည္း...
ျမန္မာျပည္သူမ်ား၏ တစ္ဦးခ်င္းဝင္ေငြမွာ ယခုထက္ အဆမ်ားစြာျမင့္တက္လာျပီး...
နိဳင္ငံ၏ GDP ျမင့္မားလာကာ ဖြံ႔ျဖိဳးျပီးနိဳင္ငံစာရင္းဝင္သြားခ႔ဲျပီး...
လူတိုင္း ကားအသစ္ဝယ္စီးနိဳင္ေသာအခ်ိန္တြင္ေတာ့...
ဘယ္ေမာင္း တစ္မ်ိဳးတည္းသာ တင္သြင္းခြင့္ျပဳတာကို လက္ခံနိဳင္ပါသည္...
ထိုအခ်ိန္တြင္ေတာ့ ဘယ္ကားကုမၸဏီမဆို ျမန္မာျပည္ကို ကားေရာင္းခ်င္လွ်င္ ဘယ္ေမာင္းကားအသစ္တင္သြင္း ေရာင္းခ်လို႔ရျပီျဖစ္ပါသည္...
ေနာက္တစ္ခုက ဘယ္ေမာင္းတင္သြင္းခြင့္ကို မျဖစ္မေနျပဌါန္းပါက...
ညာေမာင္းမွ ဘယ္ေမာင္းေျပာင္းထားေသာ ကားမ်ားဝင္လာပါကလည္း...
ေမာင္းနွင္အသံုးျပဳသူမ်ားအတြက္ အႏာၱရာယ္မ်ားပါသည္...
ထို႔အျပင္ယခုတင္သြင္းျပီးေသာ ညာေမာင္းကားစီးေရေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာကို...
ဘယ္လိုလုပ္ၾကမည္နည္း?
ယခုလို နိဳင္ငံဆင္းရဲကာ တစ္ပတ္ရစ္ကားမ်ားသာ ျပည္သူအမ်ားစုက စီးနင္းနိဳင္ခ်ိန္မွာ...
ဘယ္ေမာင္းတစ္မ်ိဳးတည္းသာ တင္သြင့္ခြင့္ျပဳမည့္ မူဝါဒမွာ မခ်မွတ္သင့္ေသးပါေၾကာင္းနွင့္...
တာဝန္ရိွသူမ်ားျပန္လည္ သံုးသပ္သင့္ပါေၾကာင္း ေရးသားတင္ျပအပ္ပါသည္...
ကိုတိုး (Online ကားဝပ္ေရွာ့)

No comments: