Thursday, November 5, 2015

NLD တင္မယ့္သမၼတေလာင္း ဘယ္သူလဲ ======================

NLD တင္မယ့္သမၼတေလာင္း ဘယ္သူလဲ
======================

ကၽြန္မတို႔ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရဲ႕ သမၼတေလာင္းက အရပ္သားစစ္စစ္ျဖစ္ရမယ္ဆိုတာ ကၽြန္မေျပာခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါတယ္။ အခုတစ္ခါ NLD ပါတီရဲ႕ သမၼတဟာ ဘယ္သူျဖစ္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္မပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ NLD ရဲ႕ ဥပေဒအႀကံေပး ဦးကိုနီျဖစ္ပါတယ္။ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ရဲ႕ ဦးေဆာင္ႏိုင္သူတစ္ဦးျဖစ္သလို လူနည္းစုအစၥလာမ္ဘာသာဝင္ေတြအတြက္လည္း အားကိုးရသူတစ္ဦးျဖစ္ပါတယ္။ အဘက္ဘက္ကို စဥ္းစားၿပီး ကၽြန္မေရြးခ်ယ္ခဲ့တာပါ။

No comments: