ေအာက္တုိဘာ ၂၄ ရက္က မႏၲေလးၿမိဳ႕ရွိ ေရႊျပည္သာဟုိတယ္တြင္ Axiom ကုမၸဏီဘက္မွ ျပဳလုပ္သည့္ သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲကို ေတြ႕ရစဥ္
ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ အတြင္းမွ စတင္ေဖာက္လုပ္လ်က္ရွိသည့္ ျပင္ဦးလြင္ ျဖတ္လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္ေနမႈအား မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႕က ရပ္ဆုိင္းထားျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ BOT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ပုိင္ခြင့္ရရွိထားသည့္ Axiom ကုမၸဏီဘက္မွ ေအာက္တုိဘာ ၂၄ ရက္ ညေနပုိင္းမွ မႏၲေလးၿမိဳ႕ရွိ ေရႊျပည္သာဟုိတယ္တြင္ သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။
ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္ အတြင္းမွ အနီးစခန္းအထိ ၂၂ မုိင္ခန္႔သာ ရွည္လ်ားသည့္ ျပင္ဦးလြင္လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္ခြင့္အား ယခင္အစုိးရလက္ထက္ ၂၀၁၅ ခုႏွစ ္အတြင္းက ေဖာက္လုပ္ခြင့္ျပဳ ခ်ထားေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး စီမံကိန္း လုပ္ငန္းမ်ား ေခတၱ ရပ္နားခဲ့ရသည့္ အခ်ိန္အထိ လမ္းအူေၾကာင္း ေဖာက္လုပ္ၿပီးစီးမႈမွာ ခုနစ္မုိင္ႏွင့္ တစ္ဖာလုံခန္႔ ေဖာက္လုပ္ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆုိပါ လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္ရာတြင္ လမ္းပုိင္း ၁၃ မုိင္ခန္႔မွာ သစ္ေတာႀကိဳး၀ုိင္း နယ္ေျမအတြင္းသုိ႔ က်ေရာက္ေနသျဖင့္ သစ္ေတာဌာနက တားျမစ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းကဲ့သုိ႔ လမ္းပုိင္းေဖာက္လုပ္ရာတြင္ သစ္ေတာဧရိယာ အတြင္းသုိ႔ ပါ၀င္ေနမႈေၾကာင့္ ယခင္လမ္းနယ္ ေပ ၁၅၀ ေဖာက္လုပ္ရန္ စီစဥ္ထားမႈအား ေပ ၅၀ ခန္႔ ေလွ်ာ့ခ်ကာ ေဖာက္လုပ္သြားရန္အတြက္ ကနဦး လ်ာထားေၾကာင္း ကုမၸဏီဘက္မွ ရွင္းလင္းေျပာၾကားသည္။
“ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ကုမၸဏီဘက္ကေတာ့ လုပ္ထုံးလုပ္နည္းေတြနဲ႔အညီ ဒီလမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္တဲ့ စီမံကိန္းကုိ လုပ္ေဆာင္ေနတာပါ။ MIC ခြင့္ျပဳခ်က္လည္း ရရွိထားပါတယ္။ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးကုိလည္း လမ္းပုိင္းဆုိင္ရာေတြ တင္ျပထားၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ တရား၀င္ လုပ္ကုိင္ခြင့္ ရရွိထားတာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ လမ္းအူေၾကာင္း ေဖာ္ထုတ္ေဖာက္လုပ္ထားတာ ခုနစ္မုိင္နဲ႔ တစ္ဖာလုံခန္႔ ၿပီးစီးသြားပါၿပီ။ အခုကြၽန္ေတာ္တုိ႔ လမ္းပုိင္းဟာ သစ္ေတာဧရိယာ အတြင္းကုိ ျဖတ္သန္းေဖာက္လုပ္ရမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေခတၱရပ္နားထားဖုိ႔ အတြက္ ညႊန္ၾကားထားတဲ့အတြက္ ေခတၱရပ္နား လုိက္တာပါ။ ျပည္ေထာင္စု အစုိးရအဖြဲ႕ရဲ႕ ညႊန္ၾကားခ်က္အတုိင္း လုပ္ေဆာင္သြားမွာပါ” ဟု Axiom ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ခံ အၾကံေပးျဖစ္သူ ဦးစုိးျမတ္သူက ေျပာၾကားသည္။
ယခင္အစုိးရ လက္ထက္က ခြင့္ျပဳခဲ့သည့္ ျပင္ဦးလြင္ ျဖတ္လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္မႈအား မႏၲေလးတုိင္းေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႕က ယာယီရပ္ဆုိင္းရန္ ညႊန္ၾကားထားမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ BOT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ပုိင္ခြင့္ရရွိထားသည့္ ကုမၸဏီဘက္မွ ရွင္းလင္းမႈ ျပဳလုပ္ရာတြင္ မည္ကဲ့သုိ႔ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ သြားမည္ကုိ ရွင္းလင္းစြာ ေျဖၾကားခဲ့ျခင္း မရွိဘဲ ျပည္ေထာင္စု အစုိးရအဖြဲ႕၏ ညႊန္ၾကားခ်က္ အတုိင္းသာ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းလင္းခဲ့သည္။ ယင္းလမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္မႈအား Axiom ကုမၸဏီက ႏွစ္ ၅၀ BOT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ပုိင္ခြင့္ ရရွိခဲ့သည္။
မႏၲေလး- ျပင္ဦးလြင္ ကားလမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္ျခင္း စီမံကိန္းကုိ သယံဇာတႏွင့္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရး ၀န္ႀကီးဌာနႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနတို႔က ကန္႔ကြက္ထားသျဖင့္ ဆုိင္းငံ့ထားေၾကာင္း မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႕႐ုံးမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။ ျပင္ဦးလြင္-မႏၲေလး လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္ရာတြင္ လမ္းစီမံကိန္း ဧရိယာအတြင္း၌ အဖုိးတန္ တမလန္း၊ သစ္မာ အစရွိသည့္ တန္ဖုိးရွိ သစ္ပင္ေပါင္း ၇၀၀၀၀ ေက်ာ္ကုိ ခုတ္လွဲရွင္းလင္း သြားရမည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သယံဇာတႏွင့္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရး ၀န္ႀကီးဌာနက တားျမစ္ထားသည္။
ထုိ႔ျပင္ အဆုိပါ ျပင္ဦးလြင္လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္သည့္ စီမံကိန္းေၾကာင့္ လမ္းသစ္ေဖာက္လုပ္မည့္ လမ္းေဘးတစ္ေလွ်ာက္ရွိ ေဒသခံမ်ား၏ ယာေျမမ်ားကုိ လာေရာက္ ၀ယ္ယူထားမႈမ်ား ရွိေနေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားထံမွ သိရသည္။
Writer:
ေဌးလွေအာင္
No comments:
Post a Comment