ေမာ္ဒယ္က
လာမယ့္ ဇန္နဝါရီလအတြင္းမွာ ေစ်းကြက္ဝင္လာမွာျဖစ္ၿပီး လက္ရွိမွာေတာ့ သူ႔ရဲ႕
ေမာ္ဒယ္သစ္မွာ ပါရွိမယ့္အခ်က္ေတြကို မိတ္ဆက္ထားခဲ့တာ ေတြ႕ရပါတယ္။
ဒီဇိုင္းပိုင္းမွာ သိသာတဲ့ ေျပာင္းလဲမႈမ်ိဳး မေတြ႕ရေပမယ့္ အတြင္းခန္း
အျပင္အဆင္ပိုင္းမွာပဲ တန္ေၾကးနည္း ေမာ္ဒယ္အျဖစ္ မိတ္ဆက္ထားတဲ့တိုင္ေအာင္
ဇိမ္ခံပံုစံနဲ႔ ဖန္တီးလာတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ အာရွ ေစ်းကြက္ထက္ အေမရိကနဲ႔ ဥေရာပ
ေစ်းကြက္အတြက္ ဦးစား ေပး ဖန္တီးထားတာျဖစ္လုိ႔ ကုိယ္ထည္ပိုင္းမာေက်ာမႈနဲ႔
လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈ အပိုင္းေတြမွာ အထူးေကာင္းမြန္တာ ေတြ႕ရပါတယ္။
အင္ဂ်င္ပိုင္းေရြးခ်ယ္ႏုိင္စရာ ထုတ္လုပ္မႈအားနည္းတာ တစ္ခ်က္ပဲ
လူႀကိဳက္နည္းေစႏုိင္ေလာက္ၿပီး ေမာ္ဒယ္သစ္ကို အႀကိဳမိတ္ဆက္မႈျဖစ္လုိ႔
စိတ္ဝင္စားစရာေတာ့ေကာင္းလွပါတယ္။
အားသာခ်က္ …
ဥေရာပနဲ႔ အေမရိက ေစ်းကြက္အတြက္ အထူးဦးစားေပး ထုတ္လုပ္ထားလို႔ အရည္အေသြး အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ အတြင္းခန္းအျပင္အဆင္က ဇိမ္ခံအဆင့္ မဟုတ္ေပမယ့္ အရည္အေသြးျမင့္ တပ္ဆင္မႈေတြ ေတြ႕ရပါတယ္။ အသံုးျပဳရလြယ္ကူတဲ့ Control စနစ္ေတြနဲ႔အတူ အသားက် ၿပီးသား ခလုတ္နဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္မႈ ပံုစံမ်ိဳး ျပင္ဆင္ထားတာပါ။ အထူးသျဖင့္ေတာ့ ခလုတ္ေတြအစား Touch စနစ္နဲ႔ ထည့္လာေပမယ့္ ရင္းႏွီးၿပီး ပံုစံမ်ိဳး ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးထားတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အရြယ္အလတ္ တန္းစား ေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာ ေရြးခ်ယ္ဖို႔ အေကာင္းဆံုးေမာ္ဒယ္ ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။ ေနာက္ဆံုး စိတ္ႀကိဳက္ျဖစ္ေစမယ့္ အခ်က္ကေတာ့ ကားရဲ႕ ကိုယ္ထည္ပိုင္း မာေက်ာမႈျဖစ္ၿပီး အၾကမ္းခံ စစ္ေဆးမႈမွာ တန္းတူေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေနပါတယ္။ အသက္ကယ္စနစ္နဲ႔ စိတ္ခ်ရမႈအပိုင္းမွာ မိုင္ ၆၀ ႏႈန္းအတြင္း အေကာင္းဆံုး ရမွတ္ကို ပိုင္ဆိုင္ထားသလို ၿပိဳင္ဘက္ ေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေနပါတယ္။
အားနည္းခ်က္ …
ေနာက္ဘက္ ထိုင္ခံုတန္းကဖန္တီးမႈကို စိတ္ႀကိဳက္ မေတြ႕မိပါဘူး။ လိုက္ပါ စီးနင္းရမႈအပိုင္း သေဘာမက်တာပါ။ ေနာက္ၿပီး ေနာက္ဘက္ခန္း နည္းနည္း က်ဥ္း
ခ်င္သလို ထင္မိပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ေမာ္ဒယ္ကို စြမ္းေဆာင္ရည္ပိုင္း ပိုမိုေကာင္းမြန္ေအာင္ Sport ဆန္တဲ့ ကုိယ္ထည္နဲ႔ ဖန္တီးလာတာေၾကာင့္ ေနာက္ဘက္ အမိုးပိုင္း ပံုမွန္ထက္ နိမ့္ဆင္းသြား တာေၾကာင့္ ေနာက္ဘက္ ခရီးသည္ခန္း၊ အထူးသျဖင့္ အက်ယ္အ၀န္းထက္ အမိုးခန္းအနည္းငယ္ နိမ့္ခ်င္သြားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး တန္းတူ ေမာ္ဒယ္ေတြထက္ ေစ်းနည္းနည္း မ်ားခ်င္ေနတာတစ္ခ်က္က အနည္းငယ္ေတာ့ လူႀကိဳက္ နည္းသြားေစခ်င္ပါတယ္။
အင္ဂ်င္ပိုင္း …
ဘီးစံုယက္စနစ္နဲ႔ ရႏုိင္မွာမဟုတ္ေပမယ့္ ဆီစားႏႈန္း အထူး ခ်ိဳသာေအာင္ ဖန္တီးထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ SR ေမာ္ဒယ္ခြဲက ေမာင္းႏွင္ရမႈ အပိုင္းမွာ စြမ္းေဆာင္ရည္ပိုင္း အနည္းငယ္ အားနည္းခ်င္ၿပီးေတာ့ တျခားေမာ္ဒယ္ခြဲေတြက ပိုၿပီး သေဘာက်စရာေကာင္းပါတယ္။ ၃.၅ လီတာသံုး အင္ဂ်င္တစ္မ်ိဳးပဲ ရႏုိင္မွာပါ၊ ဒါေပမဲ့ စြမ္းအင္ထုတ္လုပ္မႈ အပိုင္းမွာေတာ့ အထူးေကာင္းမြန္ၿပီးေတာ့ သူကျမင္းေကာင္ေရ ၃၀၀ အားထြက္ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လမ္းၾကမ္းပိုင္းစြမ္းေဆာင္ရည္ သင့္ေပမယ့္ ေလေအးေပးစက္လို အပိုင္းေတြ ဖြင့္ထားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ခရီးတစ္ဆက္တည္း အခ်ိန္ၾကာ ေမာင္းႏွင္မႈအတြက္ ေစာင့္ၾကည့္ခ်င္စရာပါ။
စြမ္းေဆာင္ရည္ …
အျမန္ႏႈန္း ျမႇင့္တင္ေမာင္း ႏွင္ႏုိင္မႈအပိုင္းက တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ႏႈန္းကို အခ်ိန္ ၆.၁ စကၠန္႔နဲ႔ ေရာက္မွာျဖစ္ၿပီး ဆီတစ္ဂါလံကို ပ်မ္းမွ် ၂၅ မိုင္ စီးနင္းႏိုင္မွာပါေနာ္။ ဒါက
ၿမိဳ႕တြင္းေတြမွာ အင္ဂ်င္အရြယ္ အနည္းငယ္ႀကီးတာေၾကာင့္ ဆီစားပိုခ်င္ၿပီး အေဝးေျပးလမ္းေတြမွာ ၃၄ မိုင္ေလာက္ထိေအာင္ စီးနင္းႏိုင္မွာ ျဖစ္ေပမယ့္ ၿမဳိ႕တြင္းမွာေတာ့ ၂၃ မိုင္ ေလာက္ထိေအာင္ပဲ ရႏုိင္မွာပါ။ CarPlay လုိ စနစ္ကို ထည့္သြင္းသံုးႏုိင္မွာ ျဖစ္လု႔ိ ေနာက္ဆံုးေပၚစနစ္ကို ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္မွာပါ။ ဒါေပမဲ့ အဆိုပါ စနစ္အတြက္ကိုေတာ့ Package ပံုစံနဲ႔ ေရြးခ်ယ္ ဝယ္ယူရဖို႔ ရွိႏုိင္ၿပီး ကားရဲ႕ ကနဦး တန္ေၾကးထက္ အနည္းငယ္ ပိုေပးရဖို႔ေတာ့ ရွိႏုိင္ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ေစ်းကြက္တင္ခ်ိန္မွာမွ ေသခ်ာသိလာရဖို႔ ရွိေနပါတယ္။ လက္ကိုင္ပိုင္းမွာ ေမာ္ဒယ္က ဘီးစံုယက္စနစ္နဲ႔ ဖန္တီးထားလို႔ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ ေမာင္းႏွင္ေနခ်ိန္ေတြမွာ ပိုၿပီး တည္ၿငိမ္ေနေစတာ ေတြ႕ရ ပါတယ္။ ေကြ႕လမ္းပိုင္းေတြမွာ ေမာ္ဒယ္ရဲ႕ လားရာ လမ္းေၾကာင္း ေျပာင္းလဲႏိုင္မႈက အထူး ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ျမန္ဆန္တယ္္၊ တည္
ၿငိမ္တယ္၊ ညင္သာမႈ အျပည့္ရွိတာေတြ႕ရပါတယ္။
သံုးသပ္ခ်က္ …
ေမာ္ဒယ္က ကုိယ္ထည္ပိုင္းမွာ အရြယ္အလယ္အလတ္တန္းစား ျဖစ္ေပမယ့္ အင္ဂ်င္စနစ္ ႀကီးလြန္းေနတာ တစ္ခ်က္က ဆီစားႏႈန္းမ်ားလာလုိ႔ အာရွေစ်း
ကြက္လို အပိုင္းမွာ လူႀကိဳက္မ်ားဖို႔ ခက္လာႏုိင္ပါတယ္။ ဝန္တင္ေဆာင္ႏုိင္မႈဦးစားေပး ေမာ္ဒယ္လည္း မဟုတ္သလို စြမ္းေဆာင္ရည္ ဦးစားေပး ေမာ္ဒယ္လည္း
မဟုတ္လုိ႔ အင္ဂ်င္ပိုင္း ႀကီးခ်င္ေနတာ တစ္ခုကိုေတာ့ သေဘာမက်မိိပါဘူး။ ေစ်းႏႈန္းပိုင္း ျမင့္ခ်င္ေနတယ္၊ ဆီစားမ်ားတယ္၊ အင္ဂ်င္ႀကီးမားတယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြကို အသက္ကယ္စနစ္ အထူးေကာင္းမြန္တယ္၊ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈ ျမင့္မားတယ္၊ နည္းပညာ အသံုးျပဳႏုိင္မႈ ျမင့္မယ္၊ အင္ဂ်င္ပိုင္း စြမ္းေဆာင္ရည္ေကာင္းတယ္၊ ဇိမ္ခံေမာ္ဒယ္အျဖစ္ သံုးႏုိင္မယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြနဲ႔ Cover လုပ္ႏုိင္မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ Maxima က သင့္စိတ္ႀကိဳက္ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
အားသာခ်က္ …
ဥေရာပနဲ႔ အေမရိက ေစ်းကြက္အတြက္ အထူးဦးစားေပး ထုတ္လုပ္ထားလို႔ အရည္အေသြး အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ အတြင္းခန္းအျပင္အဆင္က ဇိမ္ခံအဆင့္ မဟုတ္ေပမယ့္ အရည္အေသြးျမင့္ တပ္ဆင္မႈေတြ ေတြ႕ရပါတယ္။ အသံုးျပဳရလြယ္ကူတဲ့ Control စနစ္ေတြနဲ႔အတူ အသားက် ၿပီးသား ခလုတ္နဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္မႈ ပံုစံမ်ိဳး ျပင္ဆင္ထားတာပါ။ အထူးသျဖင့္ေတာ့ ခလုတ္ေတြအစား Touch စနစ္နဲ႔ ထည့္လာေပမယ့္ ရင္းႏွီးၿပီး ပံုစံမ်ိဳး ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးထားတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အရြယ္အလတ္ တန္းစား ေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာ ေရြးခ်ယ္ဖို႔ အေကာင္းဆံုးေမာ္ဒယ္ ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။ ေနာက္ဆံုး စိတ္ႀကိဳက္ျဖစ္ေစမယ့္ အခ်က္ကေတာ့ ကားရဲ႕ ကိုယ္ထည္ပိုင္း မာေက်ာမႈျဖစ္ၿပီး အၾကမ္းခံ စစ္ေဆးမႈမွာ တန္းတူေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေနပါတယ္။ အသက္ကယ္စနစ္နဲ႔ စိတ္ခ်ရမႈအပိုင္းမွာ မိုင္ ၆၀ ႏႈန္းအတြင္း အေကာင္းဆံုး ရမွတ္ကို ပိုင္ဆိုင္ထားသလို ၿပိဳင္ဘက္ ေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေနပါတယ္။
အားနည္းခ်က္ …
ေနာက္ဘက္ ထိုင္ခံုတန္းကဖန္တီးမႈကို စိတ္ႀကိဳက္ မေတြ႕မိပါဘူး။ လိုက္ပါ စီးနင္းရမႈအပိုင္း သေဘာမက်တာပါ။ ေနာက္ၿပီး ေနာက္ဘက္ခန္း နည္းနည္း က်ဥ္း
ခ်င္သလို ထင္မိပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ေမာ္ဒယ္ကို စြမ္းေဆာင္ရည္ပိုင္း ပိုမိုေကာင္းမြန္ေအာင္ Sport ဆန္တဲ့ ကုိယ္ထည္နဲ႔ ဖန္တီးလာတာေၾကာင့္ ေနာက္ဘက္ အမိုးပိုင္း ပံုမွန္ထက္ နိမ့္ဆင္းသြား တာေၾကာင့္ ေနာက္ဘက္ ခရီးသည္ခန္း၊ အထူးသျဖင့္ အက်ယ္အ၀န္းထက္ အမိုးခန္းအနည္းငယ္ နိမ့္ခ်င္သြားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး တန္းတူ ေမာ္ဒယ္ေတြထက္ ေစ်းနည္းနည္း မ်ားခ်င္ေနတာတစ္ခ်က္က အနည္းငယ္ေတာ့ လူႀကိဳက္ နည္းသြားေစခ်င္ပါတယ္။
အင္ဂ်င္ပိုင္း …
ဘီးစံုယက္စနစ္နဲ႔ ရႏုိင္မွာမဟုတ္ေပမယ့္ ဆီစားႏႈန္း အထူး ခ်ိဳသာေအာင္ ဖန္တီးထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ SR ေမာ္ဒယ္ခြဲက ေမာင္းႏွင္ရမႈ အပိုင္းမွာ စြမ္းေဆာင္ရည္ပိုင္း အနည္းငယ္ အားနည္းခ်င္ၿပီးေတာ့ တျခားေမာ္ဒယ္ခြဲေတြက ပိုၿပီး သေဘာက်စရာေကာင္းပါတယ္။ ၃.၅ လီတာသံုး အင္ဂ်င္တစ္မ်ိဳးပဲ ရႏုိင္မွာပါ၊ ဒါေပမဲ့ စြမ္းအင္ထုတ္လုပ္မႈ အပိုင္းမွာေတာ့ အထူးေကာင္းမြန္ၿပီးေတာ့ သူကျမင္းေကာင္ေရ ၃၀၀ အားထြက္ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လမ္းၾကမ္းပိုင္းစြမ္းေဆာင္ရည္ သင့္ေပမယ့္ ေလေအးေပးစက္လို အပိုင္းေတြ ဖြင့္ထားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ခရီးတစ္ဆက္တည္း အခ်ိန္ၾကာ ေမာင္းႏွင္မႈအတြက္ ေစာင့္ၾကည့္ခ်င္စရာပါ။
စြမ္းေဆာင္ရည္ …
အျမန္ႏႈန္း ျမႇင့္တင္ေမာင္း ႏွင္ႏုိင္မႈအပိုင္းက တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ႏႈန္းကို အခ်ိန္ ၆.၁ စကၠန္႔နဲ႔ ေရာက္မွာျဖစ္ၿပီး ဆီတစ္ဂါလံကို ပ်မ္းမွ် ၂၅ မိုင္ စီးနင္းႏိုင္မွာပါေနာ္။ ဒါက
ၿမိဳ႕တြင္းေတြမွာ အင္ဂ်င္အရြယ္ အနည္းငယ္ႀကီးတာေၾကာင့္ ဆီစားပိုခ်င္ၿပီး အေဝးေျပးလမ္းေတြမွာ ၃၄ မိုင္ေလာက္ထိေအာင္ စီးနင္းႏိုင္မွာ ျဖစ္ေပမယ့္ ၿမဳိ႕တြင္းမွာေတာ့ ၂၃ မိုင္ ေလာက္ထိေအာင္ပဲ ရႏုိင္မွာပါ။ CarPlay လုိ စနစ္ကို ထည့္သြင္းသံုးႏုိင္မွာ ျဖစ္လု႔ိ ေနာက္ဆံုးေပၚစနစ္ကို ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္မွာပါ။ ဒါေပမဲ့ အဆိုပါ စနစ္အတြက္ကိုေတာ့ Package ပံုစံနဲ႔ ေရြးခ်ယ္ ဝယ္ယူရဖို႔ ရွိႏုိင္ၿပီး ကားရဲ႕ ကနဦး တန္ေၾကးထက္ အနည္းငယ္ ပိုေပးရဖို႔ေတာ့ ရွိႏုိင္ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ေစ်းကြက္တင္ခ်ိန္မွာမွ ေသခ်ာသိလာရဖို႔ ရွိေနပါတယ္။ လက္ကိုင္ပိုင္းမွာ ေမာ္ဒယ္က ဘီးစံုယက္စနစ္နဲ႔ ဖန္တီးထားလို႔ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ ေမာင္းႏွင္ေနခ်ိန္ေတြမွာ ပိုၿပီး တည္ၿငိမ္ေနေစတာ ေတြ႕ရ ပါတယ္။ ေကြ႕လမ္းပိုင္းေတြမွာ ေမာ္ဒယ္ရဲ႕ လားရာ လမ္းေၾကာင္း ေျပာင္းလဲႏိုင္မႈက အထူး ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ျမန္ဆန္တယ္္၊ တည္
ၿငိမ္တယ္၊ ညင္သာမႈ အျပည့္ရွိတာေတြ႕ရပါတယ္။
သံုးသပ္ခ်က္ …
ေမာ္ဒယ္က ကုိယ္ထည္ပိုင္းမွာ အရြယ္အလယ္အလတ္တန္းစား ျဖစ္ေပမယ့္ အင္ဂ်င္စနစ္ ႀကီးလြန္းေနတာ တစ္ခ်က္က ဆီစားႏႈန္းမ်ားလာလုိ႔ အာရွေစ်း
ကြက္လို အပိုင္းမွာ လူႀကိဳက္မ်ားဖို႔ ခက္လာႏုိင္ပါတယ္။ ဝန္တင္ေဆာင္ႏုိင္မႈဦးစားေပး ေမာ္ဒယ္လည္း မဟုတ္သလို စြမ္းေဆာင္ရည္ ဦးစားေပး ေမာ္ဒယ္လည္း
မဟုတ္လုိ႔ အင္ဂ်င္ပိုင္း ႀကီးခ်င္ေနတာ တစ္ခုကိုေတာ့ သေဘာမက်မိိပါဘူး။ ေစ်းႏႈန္းပိုင္း ျမင့္ခ်င္ေနတယ္၊ ဆီစားမ်ားတယ္၊ အင္ဂ်င္ႀကီးမားတယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြကို အသက္ကယ္စနစ္ အထူးေကာင္းမြန္တယ္၊ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈ ျမင့္မားတယ္၊ နည္းပညာ အသံုးျပဳႏုိင္မႈ ျမင့္မယ္၊ အင္ဂ်င္ပိုင္း စြမ္းေဆာင္ရည္ေကာင္းတယ္၊ ဇိမ္ခံေမာ္ဒယ္အျဖစ္ သံုးႏုိင္မယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြနဲ႔ Cover လုပ္ႏုိင္မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ Maxima က သင့္စိတ္ႀကိဳက္ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
No comments:
Post a Comment