ယခု ပညာသင္ႏွစ္ စတင္ျပ႒ာန္းသည့္
သူငယ္တန္း(KG) သင္႐ိုးသစ္ အေပၚ ဆရာမ်ား၏ နားလည္မႈ ဆန္းစစ္ခ်က္ အစီရင္ခံစာ
ၾသဂုတ္လကုန္ ထြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဆရာအတတ္ပညာႏွင့္ ေလ့က်င့္ေရးဦးစီးဌာန
ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ေဒါက္တာေအာင္ေအာင္မင္းက The Voice သို႔
ေျပာၾကားသည္။
ယခုအစီရင္ခံစာသည္
ၿမဳိ႕နယ္အလိုက္ အကဲျဖတ္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ အစီရင္ခံစာ ျပဳစုၿပီးလွ်င္
စာအုပ္႐ိုက္ႏွိပ္ ထုတ္ေဝ၍ ၿမဳိ႕နယ္ပညာေရးမွဴးမ်ား၊ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးမ်ား၏
လက္ဝယ္အေရာက္ ျဖန္႔ေဝႏိုင္ရန္ စီစဥ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဒါက္တာေအာင္ေအာင္မင္းက
ရွင္းျပသည္။
ယခုလဆန္းပိုင္းက ေနျပည္ေတာ္၌
ျပဳလုပ္သည့္ ဆရာအတတ္ပညာက႑ ႏွီးေႏွာဖလွယ္ပြဲတြင္ စာတမ္းအျဖစ္
တင္သြင္းလိုေသာေၾကာင့္ တစ္ႏိုင္ငံလုံးမွ ေဒသအလိုက္ ေတြ႕ရွိခ်က္ကို
တင္သြင္းဖတ္ၾကားခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါဦးစီးဌာန ဦးစီးအရာရွိ
ေဒၚေႏြေႏွာင္းေသာ္ထြန္းက ေျပာၾကားထားသည္။
သင္႐ိုးသစ္ပါ
အေၾကာင္းအရာ ၂၄ ခုအေပၚ နားလည္သေဘာေပါက္မႈ ပ်မ္းမွ်ကိန္းမ်ား တြက္ခ်က္
ႏိႈင္းယွဥ္ရာတြင္ ပဲခူးတိုင္း(အေရွ႕ပိုင္း) က ပ်မ္းမွ်အဆင့္ (၄ ဒသမ ၆၈၂၉)
ျဖင့္ နားလည္သေဘာေပါက္မႈ အမ်ားဆုံးျဖစ္ၿပီး ကယားေဒသက ပ်မ္းမွ်အဆင့္(၄ ဒသမ
၁၄၂၇) ျဖင့္ အနိမ့္ဆုံးျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပသည္။
သူငယ္တန္း(KG)
သင္႐ိုးညႊန္းတမ္း၊ နယ္ပယ္အလိုက္ သင္ယူမႈလုပ္ငန္းမ်ား၊ ခ်ဥ္းကပ္နည္း
အေထာက္အကူျပဳပစၥည္းမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ား သင္ယူမႈႏွင့္ ဖြံ႕ၿဖဳိးမႈကို
စစ္ေဆးအကဲျဖတ္ျခင္း၊ သင္ယူမႈပုံစံမ်ား သ႐ုပ္ျပျခင္းႏွင့္
လက္ေတြ႕သင္ၾကားျခင္း၊ အကူးအေျပာင္းကာလ ေခ်ာေမြ႕ေစေရး လုပ္ငန္းမ်ား
ေခါင္းစဥ္ေအာက္တြင္ အေၾကာင္းအရာ ၂၄ ခု ပါဝင္ျခင္းျဖစ္သည္။
ဧၿပီလႏွင့္
ေမလဆန္းက သူငယ္တန္းသင္ၾကားမည့္ ဆရာ၊ ဆရာမ ကိုးေသာင္းေက်ာ္ကို
ၿမဳိ႕နယ္အဆင့္ ဆင့္ပြားသင္တန္းေပးၿပီး ဆန္းစစ္ျခင္း ျဖစ္သည္။
အကဲျဖတ္လႊာတြင္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား အေနႏွင့္ နားလည္သေဘာေပါက္မႈ အေျခအေနကို
အျပည့္အဝနားလည္၊ အတန္အသင့္ နားလည္၊ ၾကားေန၊ အနည္းငယ္ နားလည္၊ လုံးဝ
နားမလည္ဟု အဆင့္ခြဲထားေၾကာင္း ေဒၚေႏြေႏွာင္းေသာ္ထြန္းက ရွင္းျပသည္။
ေဒသ
၁၈ ခုမွေပးပို႔ေသာ အကဲျဖတ္ အႀကံျပဳလႊာ ၈၉,၀၀၀ ေက်ာ္တြင္
အေထြေထြအႀကံျပဳခ်က္ ေရးသားေဖာ္ျပျခင္း မရွိသည့္ အေရအတြက္၂ ၂,၀၀၀ ေက်ာ္
ရွိေသာေၾကာင့္ စုစုေပါင္း အေရအတြက္၏ ေလးပုံတစ္ပုံခန္႔ ေျဖဆိုျခင္း
မရွိသည္ကို ေတြ႕ရေၾကာင္း၊ ခ်င္းျပည္နယ္က အမ်ား ဆုံး ေရးသားေဖာ္ျပျခင္း
မရွိေၾကာင္း ၎က ေျပာၾကားသည္။http://thevoicemyanmar.com/latest-news/895-edu
No comments:
Post a Comment