Monday, March 21, 2016

ရီဟားနားနဲ႔ အျပင္မထြက္ဘူးလို႔ ဆံုးျဖတ္ထားတဲ့ အဒဲလ္

အဒဲလ္ဟာ သူမရဲ႕ အသံေပ်ာက္သြားမွာ စိုးရိမ္ေနခဲ့တာပါ။
play

အေပ်ာ္လြန္ၿပီး အသံေပ်ာက္တဲ့အထိ ျဖစ္သြားမွာစိုးလို႔ အဒဲလ္က ဂလက္စတြန္ဘာရီမွာ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲ မလုပ္ခင္ညကို ရီဟားနားနဲ႔ အျပင္မထြက္ဘူးလို႔ ဆံုးျဖတ္ထားတာပါ။
"သူ႔ကို ကၽြန္မခ်စ္တယ္" လို႔ အဒဲလ္က ရီဟားနားကို ရည္ညႊန္းၿပီး ေျပာခဲ့ပါတယ္။
play

"ကၽြန္မ ဂလက္စတြန္ဘာရီမွာ မေဖ်ာ္ေျဖမီညက ရီဟားနား ေဖ်ာ္ေျဖတဲ့ေနရာကို သြားဖို႔ စဥ္းစားေသးတယ္။ ကၽြန္မသြားလိုက္ရင္ အသံေပ်ာက္သြားမွာ ကၽြန္မသိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ သူ႔ကို တကယ္ခ်စ္တာပါ။ သူ႔ရဲ႕ အယ္လ္ဘမ္သစ္ထဲက သီခ်င္းအားလံုးကို ႀကိဳက္တယ္။ သူ႔ကို သြားေတြ႕ဖို႔ ႀကိဳးစားမွာပါ" လို႔ အဒဲလ္က ေျပာပါတယ္။
play

အဒဲလ္ဟာ သူမရဲ႕အသံ မပ်က္စီးေအာင္ အစားအေသာက္ဆင္ျခင္ေနၿပီး ေဆးလိပ္ကိုလည္း ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ကတည္းက ျဖတ္ခဲ့ပါတယ္။
၂၀၁၁ ခုႏွစ္မွာ အသံေပ်ာက္သြားခဲ့လို႔ သူမဟာ အသံႀကိဳးေတြကို ခြဲစိတ္ခဲ့ရၿပီး အဲဒီအတြက္ ေဖ်ာ္ေျဖေရး အစီအစဥ္ကိုလည္း ရပ္နားလိုက္ရပါတယ္။
Source & Photos : Mirro

No comments: