မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းပုိင္းရွိ ႀကံ့ခုိင္မႈနည္းပါးၿပီး အႏၲရာယ္ရွိသည့္ လမ္းအစိတ္အပုိင္း မုိင္ ၂ဝ ေက်ာ္ကို ေတာင္ကုိရီးယားႏုိင္ငံမွ ေခ်းေငြ အေမရိကန္ ေဒၚလာ သန္း ၁ဝဝ ခန္႔ျဖင့္ ျပဳျပင္မည္ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတြင္ ေတာင္ကုိရီးယား ႏုိင္ငံမွ ကြၽမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ား လာေရာက္ စစ္ေဆး တြက္ခ်က္ေနကာ ယင္းအဖြဲ႕၏ အစီရင္ခံစာေပၚ မူတည္ ၍ ျပဳျပင္မႈမ်ား လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထားသည္ မူလက မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပုိင္းတစ္ခုလုံး အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ ရည္ရြယ္ထားေသာ္လည္း ေတာင္ကုိရီးယားႏုိင္ငံမွ ေခ်းေငြ အေမရိကန္ ေဒၚလာ သန္း ၁ဝဝ ေတာင္းခံထားသျဖင့္ ယင္းေငြပမာဏႏွင့္ လုံေလာက္မည့္ လမ္းအစိတ္အပုိင္း တစ္ခုသာ ေရြးခ်ယ္ လုပ္ေဆာင္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား (အင္ဂ်င္နီယာ /စီမံဌာန) မွ အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးေအာင္ဝင္းက ေျပာသည္။
မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနားလမ္းသည္ မုိင္ ၃ဝဝ ေက်ာ္ ရွည္လ်ားသည့္ အတြက္ လမ္းပုိင္းတစ္ခု လုံးျပဳျပင္ရန္ ေငြေၾကး အခက္အခဲ ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ အေရးေပၚ ျပဳျပင္ရန္လိုအပ္သည့္ လမ္းပိုင္းကိုသာ ေရြးခ်ယ္ လုပ္ေဆာင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ အတက္အဆင္း၊ အခ်ဳိးအေကြ႕မ်ားၿပီး ႀကံ့ခုိင္မႈ က်ဆင္းေနသည့္ ဂ်ဳိးေတာင္၊ နန္းခမ္း၊ ဘုံေၾကာင္းႏွင့္ မဲဇာဘူတာ ေလးခုၾကားရွိ ၂၂ မုိင္ခန္႔ကို ျပဳျပင္ရန္ လတ္တေလာ တင္ျပထားကာ ယင္းလမ္းပုိင္းတြင္ ရထားမ်ား မၾကာခဏ လမ္းေခ်ာ္မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေလ့ရွိသည့္ အတြက္လည္း ျပဳျပင္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ့ မီးရထားသည္ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းပိုင္းရွိ က်န္လမ္းပုိင္းမ်ားကိုလည္း တစ္ဆင့္ခ်င္း ျပဳျပင္သြားရန္ စီစဥ္ေနၿပီး အဓိက လမ္းပိုင္း တစ္ခုျဖစ္သည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းပုိင္းကိုလည္း ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၏ အကူအညီျဖင့္ အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈ စီမံကိန္းမ်ား စတင္ လုပ္ေဆာင္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Ref: Myawady
The Ladies News
No comments:
Post a Comment