Thursday, January 28, 2016

အေမစု ဒီေန႔ေျပာသမ်ွ မွတ္မိသမ်ွ ျပန္ေရးရရင္ ....

အေမစု ဒီေန႔ေျပာသမ်ွ
မွတ္မိသမ်ွ ျပန္ေရးရရင္ ....
28.1.2016

''က်မတို ့ကိုယ္စားလွယ္မ်ားဟာ
အနိင္ရကိုယ္စားလွယ္ေတြ မဟုတ္ပါဘူး
ေရြးခ်ယ္ခံကိုယ္စားလွယ္ပါ
ျပည္သူက ေရြးခ်ယ္ေပးလိုက္တာ
၅ႏွစ္တာအတြက္ ေရြးလိုက္တာ
အလုပ္လုပ္ဖို ့ေရြးလိုက္တာ
အခုထိုင္ေနတဲ ့ထိုင္ခံုေတြ ဒီအခမ္းအနားၿပီးရင္
ျပန္ထေပးရသလို
က်မတို ့ကိုယ္စားလွယ္မ်ားဟာလည္း
ေနရာတခုကို ေရာက္ရင္
အခ်ိန္တန္ရင္ ထြက္ခြာေပးဖို ့လိုအပ္ပါတယ္
ဒါဟာအင္မတန္မွ အေရးႀကီးပါတယ္

က်မတို ့ေ႐ွ႕ဆက္သြားမွာ ရင္ၾကားေစ့ေရးပါ
ဘယ္တဦးတေယာက္ကိုမွ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္
အေရးယူတာမ်ိဳး မလုပ္ပါဘူး
ေျပာခ်င္တာက
က်မတို ့ဟာ အတိတ္ကို သင္ခန္းစာပဲယူမယ္
အတိတ္ကို ခ်ည္ေႏွာင္ေနမွာမဟုတ္ဘူး
အတိတ္ထဲမွာ ေန ေနမွာမဟုတ္ဘူး
ဒီသတင္းစကားကို ကိုယ့္ဆီ ကိုယ္ေဒသက
ဝန္ထမ္း အဖြဲ႔အစည္းမ်ားကိုလည္း ပါးပါ
က်မတို ့ေနာက္ေၾကာင္းျပန္အေရးယူမႉမ႐ွိဘူး
ဒါေပမဲ ့လက္႐ွိ ေ႐ွ႕ကစလို ့တရားဥပေဒေၾကာင္းအရ
တိတိက်က် မွန္မွန္ကန္ကန္ အေရးယူသြားပါမယ္

ပါတီအဖြဲ႔အစည္းတခုမွာ
သစၥာတရားဟာ အင္မတန္အေရးႀကီးပါတယ္
သစၥာဆိုတာမွာလည္း
အမွန္တရားဘက္ကေန သစၥာ႐ွိဖို႔လိုအပ္ပါတယ္
မွားမွနိးလည္းသိ မမွန္တဲ့ဘက္က သစၥာ႐ွိေနတယ္ဆို
မဟုတ္ေသးပါဘူး ဒါ့ေၾကာင့္ ကိုယ္သစၥာ့မွန္ကန္ေအာင္
ဘယ္ဟာက အမွန္လဲ ဘယ္ဟာက အမွားလဲလို ့
ဆံုးျဖတ္နိင္တဲ့ ပိုင္းျခားနိင္တဲ့
ဆင္ျခင္တုံတရား႐ွိဖို ့အရင္လိုပါတယ္

က်မတို ့ကိုယ္စားလွယ္ ေတြအခ်င္းခ်င္း
ဂုဏ္တုဂုဏ္ၿပိဳင္ေတြ မလုပ္ပါနဲ ့
ၿပိဳင္ရမွာေတြေတာ့႐ွိတယ္
အဲဒါက ကိုယ့္အခ်င္းရဲေဘာ္ရဲဘက္စိတ္ထားတာ
ကိုယ္က သူ ့ထက္သာလား
သေဘာထားႀကီးရာမွာ ကိုယ္ကသာသလား
ဒါကိုၿပိဳင္ပါ
ေနာက္တခုက အလုပ္လုပ္ပါ
အလုပ္လုပ္ တာမွာလည္း
ကိုယ္ဘာကိုယ္ လုပ္ပီယူဆရင္
ငါကေတာ့လုပ္တယ္ သူကဘယ္လို လို ့မေတြးဘဲ
ဒီေန ့ကိုယ္နဲ ့ေနာက္ေန ့ကိုယ္
ကိုယ္နဲ ့ကိုယ္ ၿပိဳင္ေနတာ အေကာင္းဆံုးပဲ

က်မတို ့ကိုယ္စားလွယ္ေတြမွတ္ပါ
ကိုယ္ဘာကိုယ္ျပည့္စံုပီ ေတာ္ပီထင္တဲ့ေန႔
ကိုယ္ ့က်႐ွဴံး းခန္းစတဲ့ေန႔ပဲ
ကမၻာမွာ ဘယ္သူမွအေတာ္ဆံုးမ႐ွိပါဘူး
ဒီေနရာမေတာ္သူက ဟိုေနရာေတာ္တယ္
ဟိုေနရာမေတာ္သူက ဒီေနရာမွာေတာ္တတ္ပါတယ္

အခ်င္းခ်င္း ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးစြာေပါင္းပါ
အျပန္အလွန္လည္း ထိန္းပါ
ေျပာစရာ႐ွိတာလည္း ေျပာပါ
ဒါေပမဲ ့ခံသာတဲ့စကားလံုးနဲ ့ေတာ့ ေျပာပါ
အခု က်မေျပာသလို ခပ္မာမာေျပာလို ့ေတာ့မျဖစ္ဘူးေပါ့
( ရီရီေမာေမာျဖင့္ ) က်မက ပါတီဥကၠဌဆိုေတာ့
ျပည္သူေတြနဲ ့ျပံဳ းရယ္ေမာေနေပမဲ ့ကိုယ့္ထဲမွာေတာ့
ဒီလိုပဲ ေျပာရမွာပဲ

ငါတို ့က ၅ႏွစ္ပဲလုပ္မယ္
ေနာက္မလုပ္ေတာ့ဘူးဆိုပီး
အလုပ္ကို အျဖစ္လုပ္တာ မလုပ္ပါနဲ ့
ေနာက္တသက္လံုး ျပည္သူ ့ရင္ထဲစြဲထင္သြားေအာင္
အလုပ္ လုပ္ၾကပါ
ကိုယ္လုပ္နိင္တဲ ့အတိုင္းအတာအထိ
အစြမ္းကုန္ လုပ္ပါ
ငါ ဒီထက္လုပ္ရင္ရေသးတယ္လို ့
ေတြးမိရင္ ပိုလုပ္ပါ

က်မတို ့ကိုယ္စားလွယ္ေတြ သတိထားရမွာက
ကိုယ့္အတြက္ဦးစားေပးက အခုအခ်ိန္ကစ
မိသားစုမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး
ကိုယ္စားလွယ္လုပ္ငန္း ျပည္သူ ့အတြက္
လုပ္ေပးရမွာေတြပါ
ဒီလို ေျပာလို ့မိသားစုတာဝန္လံုးဝ မယူရဘူးမဟုတ္ပါဘူး
ကိုယ္နိင္သေလာက္ေတာ့ ယူရမွာပါ
တခါတရံမွာ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားဟာ
မိသားစုအေရးအေၾကာင္း႐ုတ္တရက္ေပၚလာရင္
ျဖစ္ေလ့႐ွိတဲ ့သဘာဝအတိုင္း
အလုပ္ကိုထိခိုက္နိင္တဲ ့ကိစၥေတြ က်ဴးးလြန္တတ္ပါတယ္
ဒီလိုမ်ိဳး ေတြၾကံဳလာရင္ က်မတို ့ကို
အကူအညီေတာင္းပါ
က်မတို ့တတ္နိင္သေလာက္ဝိုင္းဝန္းပီး
ေျဖ႐ွင္းေပးပမယ္
ကိုယ့္နည္းကိုယ္ဟန္နဲ ့ေျဖ႐ွင္းလို ့
အလုပ္ကိုထိခိုက္သြားရင္ ဘာမွမတတ္နိင္ပါဘူး
-
က်မကျပည္သူကို အလံေတာ္ၾကည့္ၿပီး မဲေပးပါ ။
က်န္တာ က်မတာဝန္ယူမယ္လို ့ေပးထားတဲ့ကတိအတိုင္း
က်မဘက္ကေတာ့ ျပတ္ျပတ္သားသား လုပ္ရပါလိ္မ့္မယ္ ။
-
က်န္တာေတာ့ ေအာက္ျမန္မာျပည္က
ကိုယ္စားလွယ္ေတြကို ေျပာထားတဲ့အတိုင္းမို ့
ထပ္မေျပာေတာ့ပါဘူး
ေျပာပီးသားစကားေတြ ထပ္ေျပာရမွာ
က်မ အင္မတန္မွ ပ်င္းပါတယ္

က်မတို ့ကိုယ္စားလွယ္မ်ားအားလံုး ျပည္သူ ့တာဝန္ကို
ေက်ေက်ပြန္ပြန္ ရြက္ေဆာင္နိင္ၾကပါေစ"

Credit.kay kay azl
           . Henery Maung Thant


No comments: