Tuesday, January 6, 2015

KIA ၏ ဖမ္းဆီးျခင္းခံရေသာ ကေလးမိခင္၏ ရင္တြင္းခံစားခ်က္

KIA ၏ ဖမ္းဆီးျခင္းခံရေသာ ကေလးမိခင္၏ ရင္တြင္းခံစားခ်က္

6.1.2015 ဆုတာင္းျပည့္ေစတီရင္ျပည္ေတာ္ေပၚမွာ KIA ဖမ္းဆီးခံ ရွမ္းလူငယ္မ်ားျပန္လည္လြတ္ေျမာက္ေရး ဆုေတာင္းပြဲ လုပ္ ေတာ့ ကၽြန္မ ရင္ကြဲမတတ္ ခံစားရပါတယ္။ အဲဒီပြဲကုိ ကၽြန္မ ရင္နာစြာနဲ႔ တက္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ ဘာလုိလုိနဲ႔ ကၽြန္မသားေလး ကုိ KIA ဖမ္းသြားတာ တစ္ႏွစ္ေတာင္ေက်ာ္ၿပီပဲ။ ကၽြန္မသားေလး ျပန္လည္လြတ္ေျမာက္ခြင့္အတြက္ ဆုေတာင္းပြဲမွာ စိတ္ေရာကုိယ္ပါနစ္ၿပီး ဆုေတာင္းေမတၱာပုိ႔သခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မသားကုိ KIA ဖမ္းသြားတယ္ဆုိတာ တစ္ပတ္ေလာက္ၾကာမွ သိခဲ့ရပါတယ္။ လယ္သိမ္းခ်ိန္ေဆာင္းရာသီမွာ အဖမ္း ခံရတာပါ။ အေႏြးထည္ေတာင္ပါ မသြားဘူး။ ငွက္ဖ်ားအခံကရွိေနေတာ့ ပုိၿပီးစုိးရိမ္ရတာေပါ့။ အစားအေသာက္ေရာ စားရရဲ႕လား။ ရုိက္ပုတ္ညွဥ္းဆဲခံေနရၿပီလားဆုိတဲ့ စုိးရိမ္စိတ္က ကၽြန္မကုိ အၿမဲတမ္းေျခာက္လွန္႔ေနပါတယ္။ သားကုိဖမ္းသြားေတာ့ အားကုိးမရွိေတာ့တဲ့ ကၽြန္မဟာ လုပ္ငန္းတစ္ပုိင္းတစ္စနဲ႔ ဒုကၡေရာက္ရပါေတာ့တယ္။ KIA က လယ္ထဲထိ လာဖမ္းေနေတာ့ အငွားလုိက္မယ့္လူကုိမရွိဘူး။ ကၽြန္မမွာ စပါးေတြလည္းပ်က္စီး၊ သားကလည္း အဖမ္းခံရနဲ႔ ေဆာက္တည္ရာမရ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ရြာမွာ လယ္မလုပ္ရဲေတာ့ ကၽြဲ၊ ႏြား၊ အေရာင္းအ၀ယ္ လုပ္တဲ့သူေတြ မ်ားလာတယ္။ အဲဒီ ကၽြဲ၊ ႏြားအေရာင္းအ၀ယ္လုပ္ေနတဲ့ သူေတြကတစ္ဆင့္ လုိင္ဇာမွာ ကၽြန္မသားေလး သင္တန္းတကက္ေနရတယ္ ဆုိတဲ့အေၾကာင္း သိလုိက္ရပါတယ္။ ေတြ႕ခဲ့တဲ့သူတုိင္း ကေလးကငုိၿပီး ျပန္ခ်င္တဲ့အေၾကာင္းေျပာတယ္လုိ႔ ေျပာၾက တယ္။ အဖမ္းခံရတဲ့သူ အခ်င္းခ်င္း ကခ်င္ကေလးဆုိရင္ အစားအေသာက္ ေကာင္းေကာင္းေကၽြးၿပီး အခြင့္အေရးေပးခံ ရတယ္။ ဗုဒၡဘာသာ ရွမ္း/ဗမာ ကေလးေတြကုိေတာ့ ပစ္ထားၿပီး ဘုရားေက်ာင္း အတင္းတက္ခုိင္းတယ္လုိ႔ လည္း သိရ ပါတယ္။ KIA ကေလးေတြ ထြက္ေျပး အလင္း၀င္ၾကေတာ့ ကၽြန္မသားေလးပါလာ မလားဆုိၿပီး နားစြင့္မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ဆႏၵေတြ မျပည့္ပါဘူးရွင္။ အလင္း၀င္လာတဲ့ ကေလးေတြရဲ႕ ေျပာျပခ်က္အရ ထြက္ေျပးတဲ့ကေလးေတြကုိ ျပန္ဖမ္းမိရင္ ညွဥ္းပန္းႏွိပ္စက္တယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ဆုိရင္ သတ္ပစ္တယ္လုိ႔ၾကား ရေတာ့ မေတာ္တဆ ကၽြန္မသားေလး ထြက္ေျပးလုိ႔ ျပန္ဖမ္းမိရင္ဆုိတဲ့ အေတြးေၾကာင့္ စိတ္ေျခာက္ျခားေနရပါတယ္။ ရွမ္းမ်ိဳးႏြယ္စုေရးရာအဖြဲ႕က ဖမ္းဆီးခံကေလးေတြကုိ KIA ဆီမွာ လႊတ္ေပးဖုိ႔ ေတာင္းဆုိတဲ့အေၾကာင္း သိရေတာ့ ၀မ္းသာမဆုံးျဖစ္မိတယ္။ ကၽြန္မသားေလး ျပန္လာရေတာ့မယ္ဆုိၿပီး ေမွ်ာ္လင့္စိတ္နဲ႔ ၾကည္ႏူးမိတာ အမွန္ပါပဲ။ ေနာက္ဆုံး KIA က ဗုိလ္ခ်ဳပ္ ဂြမ္ေမာ္နဲ႔ တုိက္ရိုက္ေတြ႕ၿပီး ေတာင္းခံေတာ့ ျပန္လႊတ္ေပး မယ္ဆုိတဲ့ ကတိစကားေၾကာင့္ သူ႔ကုိ သူေတာ္ေကာင္းဆုိတဲ့စိတ္နဲ႔ ေမတၱာပုိ႔မိပါေသးတယ္။ သူ႔စကားကုိယုံၿပီး ကၽြန္မသားေလး ျပန္လြတ္မယ့္ရက္ကုိ လက္ခ်ိဳးေရတြက္ေနမိတယ္။ ဒါေပမယ့္ရွင္။ KIA က ျပန္လြတ္ေပးဖုိ႔ လမ္းမျမင္ေတာ့ပါဘူး။ အစိုးရစစ္တပ္နဲ႔ တုိက္ပြဲမျဖစ္ပါေစနဲ႔လုိ႔ ႀကိတ္ၿပီး ဆုေတာင္းမိတယ္။ ကၽြန္မသားေလး ေရွ႕တန္းမွာ အသက္ပါသြားမွာ စုိးလုိ႔ပါ။ အထူးသျဖင့္ အခုလုိ ေဆာင္းရာသီေရာက္ တုိင္း ကၽြန္မဘယ္လုိမွ ေမ့မရခဲ့ပါဘူးရွင္။ ေဆာင္းရာသီစပါးသိမ္းခ်ိန္ေရာက္တုိင္း KIA က လူလာဖမ္းေနတုန္းပါပဲ။ အရင္က ဆက္ေၾကးေပးရင္ လူမဖမ္းဘူးဆုိၿပီး KIA က ကတိေပးထားတယ္။ အခုသူတုိ႔ ကတိမတည္ပါဘူး။ ဆက္ေၾကး ေကာက္။ လူဖမ္း၊ လိင္သရမ္းမႈလဲ ရွိေသးတယ္။ အခု ရွမ္းမ်ိဳးႏြယ္စုေရးရာအဖြဲ႕က ဦးစီးၿပီး မိခင္ေန႔အႀကိဳ ဖမ္းဆီးခံ ရွမ္းလူငယ္ေတြ လြတ္ေျမာက္ဖုိ႔ ဆုေတာင္းပြဲလုပ္ ေတာ့ က်န္တဲ့မိခင္ေတြလည္း ကၽြန္မတု႔ိလုိ ပူပင္ေသာက ေရာက္ေနၾကတဲ့ မိခင္ေတြအေပၚ ကရုဏာသက္၊ ေမတၱာစိတ္ ထားေပၾကမယ္လုိ႔ ယုံၾကည္မိတယ္။ ယုံၾကည္တဲ့အေလ်ာက္ ဤကမၻာမွ မိခင္မ်ား ၀ုိင္း၀န္းဆုေတာင္းေပးၾကပါလုိ႔ ေတာင္းဆုိခ်င္ပါ တယ္ရွင္….။ ေဒၚနန္းျမေအး

No comments: