Tuesday, January 6, 2015

"လူနည္းစုတဲ့လား…!"(အပိုင္း-၁-) ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

"လူနည္းစုတဲ့လား…!"(အပိုင္း-၁-)
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
ျမန္မာမိန္းကေလးေတြ- အသိဥာဏ္မဲ့တာလား! ရုိးတာလား! အ,တာလား! အရွက္အေၾကာက္ၾကီးတာလား! အားနာတတ္တာလား! အညွာမခိုင္တာလား! အယုံလြယ္တာလား! ေဈးေပါတာလား! တစ္ခုခုေတာ့ တစ္ခုခုပဲေနာ္။

ကမ႓ာ့ႏုိင္ငံမ်ားက ေျပာေျပာေနတဲ့ "လူနည္းစု" ဆုိတဲ့လူသားမ်ဳိးစိတ္တစ္ခုပါ။ လူနည္းစုကေပးတဲ့ ဒုကၡေတြကလည္း ကုန္-မကုန္နုိင္ပါဘူးဗ်ာ။

ဒီကေလးမလုိ မိန္းကေလးေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားရွိေနမလဲ…!၊ လူမသိ သူမသိဘ၀နဲ႔ ဒူးနဲ႔မ်က္ရည္သုတ္ျပီး ဘ၀ကုိ ဇာတ္ျမွဳပ္ကာ မထူးဇာတ္ခင္းရင္း လည္စင္းခံေနရတဲ့ မိန္းကေလးေတြရဲ႕ ဘ၀ကုိ စာနာၾကပါဗ်ာ။

သူတုိ႔ေလးေတြအတြက္ အကာအကြယ္လုိအပ္ေနတာေတာ့ အမွန္ပဲမဟုတ္လား…! IQ ျမင့္မမၾကီးမ်ား၊ ေရေပၚဆီမမ၊ အီလစ္ၾကီးမ်ား-အရပ္ထဲဆင္းျပီး မိန္းမသားခ်င္း စာနာေပးဖုိ႔ မသင့္ပါလားဗ်ာ...။
တုိင္ၾကားသူက မေကဇင္ခုိင္၊ အသက္ (၂၁) ႏွစ္၊ (ဘ) ဦးေမာင္ျမင့္၊ အမွတ္(၂) ရပ္ကြက္။ လယ္ေ၀းၿမဳိ႕-တုိင္ၾကားခံရသူက ကုိထက္ေအာင္လႊမ္း-အသက္(၂၄)ႏွစ္ (ဘ) ဦးမ်ဳိးခုိင္။ ေရႊပင့္ကူ CDဆုိင္။ အမွတ္(၆) ရပ္ကြက္၊ လယ္ေ၀းၿမဳိ႕။ ရပ္ကြက္လူၾကီးက သုံးၾကိမ္တုိင္ဆင့္ေခၚေသာ္လည္း ကုိထက္ေအာင္လႊမ္းက မလာသျဖင့္ ကြာရွင္းခြင့္မရေသးေၾကာင္း သိရပါတယ္။ မေကဇင္ခုိင္ရဲ႕ ဘ၀တစ္ေစ့တစ္ေစာင္းကုိ စာနာလုိက သူမ တုိင္စာေလးကုိ ဖတ္ၾကည့္ေစခ်င္တယ္….။

သုိ႔/

လူမႈဖြံ႕ၿဖဳိးတုိးတက္ေရးေကာ္မတီ၊ ျပည္သူ႕လႊတ္ေတာ္၊ ေနျပည္ေတာ္
အေၾကာင္းအရာ။ ။ ညွဥ္းပန္းႏွိပ္စက္ျခင္း

ကၽြန္မသည္ မေကဇင္ခုိင္ ျဖစ္ပါသည္။ အဖ (ဦးေမာင္ျမင့္) အမိ ေဒၚသန္းသန္းေအး ၏ သမီးျဖစ္ပါသည္။ လယ္ေ၀းၿမဳိ႕၊ အမွတ္(၃) ရပ္ကြက္တြင္ ေနထုိင္သူျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မသည္ (2.2.2012) တြင္ ပင့္ကူအေခြဆုိင္မွာ စာေရးမအလုပ္ လုပ္ခဲ့ရာမွ ၄င္းဆုိင္ပုိင္ရွင္ ထက္ေအာင္လႊမ္းႏွင့္ စတင္၍ေတြ႕ဆုံခဲ့ပါသည္။ (13.5.2012) တြင္ ၄င္းဆုိင္ရွင္ ထက္ေအာင္လႊမ္း၏ ျမဴဆြယ္ျဖားေယာင္းမႈႏွင့္ စတင္၍ ၄င္းႏွင့္ခ်စ္ၾကဳိက္ခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မအား သားမွတ္မွတ္ မယားမွတ္မွတ္ တရား၀င္လက္ထပ္ယူပါမည္ဟု ေျပာၾကား၍ ယုံမွတ္ကာ ကၽြန္မ၏ဘ၀အား ပုံအပ္လုိက္မိပါသည္။ သူသည္ ကၽြန္မအား လူပ်ဳိဟုေျပာကာ ျမဴဆြယ္ျဖားေယာင္ခဲ့ပါသည္။

ကၽြန္မသည္ (12) လပုိင္းတြင္ ကုိယ္၀န္ရွိသည္ကုိသိရွိ၍ သူ႕အား လက္ထပ္ရန္ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။ သူသည္ ကၽြန္မအား အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျပ၍ ေရွာင္ေနခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မ၏မိဘမ်ားက ကၽြန္မအား ကုိယ္၀န္ရွိမွန္းမသိ၍ က်န္းမာေရးမေကာင္းဟုဆုိကာ (22)ရက္ေန႔တြင္ ေဆးစစ္ရန္ ကုတင္(၁၀၀) ေဆးရုံသုိ႔ ကၽြန္မအား ေခၚသြားခဲ့ပါသည္။ ထုိသုိ႔ေခၚသြားျပီး ေဆးရုံမွ ေဆး၀ယ္ရန္အတြက္ ကၽြန္မအား အျပင္သုိ႔ လႊတ္လုိက္ပါသည္။ လမ္းတြင္ ထက္ေအာင္လႊမ္းႏွင့္ေတြ႕ကာ ကၽြန္မေဆးရုံမွ ျပန္လာေၾကာင္း ေဆးရုံတြင္ အေမေစာင့္ေနေၾကာင္း သူ႕အားေျပာျပရာတြင္ သူသည္ ကၽြန္မအား ကုိယ္၀န္ရွိမရွိေသခ်ာေစရန္ (ႏွင္းေဆးခန္း) သုိ႔သြားေရာက္စစ္ေဆးခဲ့ပါသည္။

ဆရာမ မွ ကုိယ္၀န္ရွိေၾကာင္းေသခ်ာသည္ဟု ေျပာသည္။ မိခင္ႏွင့္ကေလးသုိ႔ (အာထရာေဆာင္း) သြားရုိက္ရန္ေျပာ၍ သူႏွင့္ကၽြန္မ သြားေရာက္စစ္ေဆးခဲ့ပါသည္။ သူသည္ ကၽြန္မအား ကုိယ္၀န္ဖ်က္ခ်ရန္ အမ်ဳိးမ်ဳိးျခိမ္းေျခာက္ခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ကုိယ္၀န္ဖ်က္ခ်ရန္အတြက္ လက္မခံခဲ့ပါ။ ကၽြန္မ၏မိဘမ်ားထံသုိ႔ ျပန္မသြားရဲသျဖင့္ ထက္ေအာင္လႊမ္းေခၚရာေနာက္သုိ႔ လုိက္သြားမိခဲ့ပါသည္။ လုိက္သြားခဲ့ေသာအခ်ိန္မွာ (22.4.2013) ရက္ေန႔ျဖစ္ပါသည္။ သူသည္ကၽြန္မ၏ မိဘမ်ားကၽြန္မတုိ႔အားလုိက္ရွာေနသည္ကုိသိရွိ၍ ေနရာအႏွံ႔သုိ႔ ေခၚေဆာင္သြားခဲ့ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ သူသည္ ကၽြန္မအား "ဘာသာမတူ၍ လက္ထပ္၍မရပါ။

မည္သူကမွ် လက္ထပ္မေပးပါ"ဟုဆုိကာ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျပခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မတုိ႔အား ကၽြန္မ၏မိဘမ်ားက ရုံးတြင္တုိင္ၾကား၍ မလာပါက ၄င္း၏ဖခင္ ဦးမ်ဳိးခုိင္အား တရားစြဲမည္ဟု ဖုန္းဆက္ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။ ထုိမွသာ အမွတ္(၆) ဥကၠ႒မွ ကၽြန္မတုိ႔အား ေခၚေဆာင္မွသာ ကၽြန္မအား သူ၏အေဒၚမွ အေရွ႕မက်ီးကုန္းသုိ႔ေခၚသြားျပီး လက္ထပ္စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆုိရန္ ေျပာဆုိ၍ အေရွ႕မက်ီးကုန္း ဥကၠ႒အိမ္တြင္ တစ္ညတည္းခုိ၍ မနက္ (8:00) နာရီခန္႔အခ်ိန္တြင္ ဥကၠ႒အိမ္တြင္ လက္ထပ္စာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆုိခဲ့ပါသည္။

ထုိသုိ႔ခ်ဳပ္ဆုိရာတြင္ သူသည္ ဥကၠ႒အား ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ပါ ခ်ဳပ္ေပးပါရန္ ေတာင္းဆုိခဲ့ပါသည္။ ဥကၠ႒မွ မခ်ဳပ္ေပးပါဟု ေျပာသျဖင့္ သူသည္ "ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္အလြတ္တြင္ ကၽြန္မအား လက္မွတ္အတင္းထုိးခုိင္းခဲ့ပါသည္။ ဥကၠ႒၏ ေယာကၹမွလည္း ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္အလြတ္သည္ အသိသက္ေသႏွင့္ လူၾကီးမ်ားမပါ၍ တရားမ၀င္ပါ"ဟု ေျပာသျဖင့္ ကၽြန္မသည္ ၄င္းထက္ေအာင္လႊမ္းအား ေၾကာက္လန္႔ကာ လက္မွတ္ထုိးေပးခဲ့ပါသည္။

(28.4.2013) အခ်ိန္ (၁၀) နာရီခန္႔တြင္ အမွတ္(၆) ယ.ရ.က ရုံးတြင္ ကၽြန္မ၏ မိဘမ်ားႏွင့္ လူၾကီးမ်ားေရွ႕တြင္ "သူသည္ကၽြန္မအား မရုိက္ႏွက္၊ မထုိးၾကိတ္ဘဲ သားမွတ္မွတ္ မယားမွတ္မွတ္ေပါင္းသင္းကာ သူ၏ဘာသာထဲသုိ႔ ဇြတ္အတင္းမ၀င္ခုိင္းဘဲ၊ မႏွိပ္စက္၊ မညွဥ္းဆဲပါ"ဟု ၀န္ခံကတိ လက္မွတ္ေရးထုိးခဲ့ပါသည္။ လက္မွတ္ထုိးျပီးေနာက္ပုိင္းတြင္လည္း ကၽြန္မအား ကုိယ္၀န္ဖ်က္ခ်ရန္ အၾကိမ္ၾကိမ္အခါခါေျပာၾကားသည္။ ကၽြန္မသည္ လက္မခံခဲ့ပါ။ ကၽြန္မသိေအာင္ ကၽြန္မ၏ကုိယ္၀န္အား ဖ်က္ခ်ရန္ ဆရာမ ေဒၚလွ၀င္းေမာ္အား သြားေရာက္ေျပာၾကားခဲ့၍ ဆရာမ မွ "ဖ်က္ခ်ေပး၍မရပါ။ ရာဇ၀တ္မႈျဖစ္ခ်င္သလား" ဟု ေျပာလုိက္သျဖင့္ သူ၏ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ျဖင့္ ဆုိင္ကယ္ႏွင့္ ေမာင္းေျပးခဲ့သည္ဟု ဆရာမ မွ ကၽြန္မ၏အေမအား ေခၚေျပာမွသာ ကၽြန္မသည္ (ကုိယ္၀န္ဖ်က္ခ်ရန္အေၾကာင္း လက္ထပ္ျပီးေနာက္တြင္) ကၽြန္မအား ကုိယ္၀န္အရင့္အမာၾကီးႏွင့္ သူ၏အေဖရွိရာ လယ္ကြင္းနား ႏြားၿခံ၏အေပၚ စပါးက်ီေပၚသုိ႔ ကၽြန္မအား ၀ါးေလွကားျဖင့္ တက္ခုိင္းရာ စပါးက်ီေပၚတြင္သာ ေနခိုင္းခဲ့သည္။ သူက ေအာက္သုိ႔ဆင္းဆုိမွသာ ကၽြန္မမွာ ေအာက္သုိ႔ဆင္းရသည္။ (၁၀)ရက္ခန္႔အၾကာတြင္ သူ႕သူငယ္ခ်င္း ေက်ာ္ထက္လူမွ ကုိယ္၀န္အရင့္အမာျဖင့္ လိမ့္က်မွာစုိးရိမ္သျဖင့္ သူ၏အိမ္သုိ႔ လုိက္ေနၾကရန္ ေျပာသျဖင့္ သူ၏အိမ္သုိ႔ ႏွစ္ေယာက္စလုံး လုိက္သြားမိခဲ့ပါသည္။

သူသည္ ၄င္းေက်ာ္ထက္လူအိမ္သုိ႔ ေရာက္သြားသည့္အခ်ိန္မွစ၍ အိမ္သုိ႔ျပန္လာခ်ိန္မွာလည္း ည(12:00) နာရီ (1:00) နာရီခန္႔ အၾကာမွ ျပန္လာခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မအားလည္း ထမင္းကုိ တစ္ရက္လွ်င္ တစ္ၾကိမ္သာေကၽြးခဲ့၍ ကၽြန္မမွာ ကုိယ္၀န္အရင့္အမာျဖင့္ အဟာရ ခ်ဳိ႕တဲ့ခဲ့ပါသည္။ ဗုိက္ဆာ၍ ၀ယ္စားခ်င္တာေတာင္မွ ပုိက္ဆံ တစ္ျပားတစ္က်ပ္မွ ေပးမသုံးသျဖင့္ ကၽြန္မမွာ အငတ္ငတ္ အျပတ္ျပတ္ ေနခဲ့ရပါသည္။ ထုိ႔အျပင္ ကၽြန္မတြင္ရွိေသာ ဖုန္းလည္းေရာင္းေပးမည္ဟုဆုိကာ ယူသြားခဲ့ျပီး ကၽြန္မအား ပုိက္ဆံမေပးခဲ့ပါ။

(15.5.2013) တြင္ ကၽြန္မကေလးအား မီးဖြားခဲ့ပါသည္။ ကေလးမီးဖြားခါနီးအခ်ိန္တြင္လည္း ကၽြန္မက ဗုိက္နာသည္ဟုေျပာသျဖင့္ သူ၏သူငယ္ခ်င္း ရာကြတ္အား သြားေခၚကာ ကၽြန္မအား သူ၏သူငယ္ခ်င္းႏွင့္အတူ ဆုိင္ကယ္ျဖင့္ သားဖြားဆရာမ ေဒၚေ႒းေ႒းအိမ္သုိ႔ သြားခုိင္းခဲ့ပါသည္။ ဆရာမမွ ကၽြန္မအား ေဆးထုိးေပးျပီး အိမ္သုိ႔ျပန္ျပီး မီးဖြားဖုိ႔ ျပင္ဆင္ခုိင္းခဲ့ပါသည္။ ဆရာမအား ေနာက္နာရီ၀က္ခန္႔အၾကာတြင္ သြားေရာက္ေခၚယူကာ ကၽြန္မ မီးဖြားခဲ့ပါသည္။ ကေလးမွ သားေယာက်ာ္းေလးျဖစ္ပါသည္။ ကေလးမီးဖြားျပီး ဆရာမအား ေနာက္ရက္မွ ကန္ေတာ့မည္ဟုေျပာကာ ဆရာမအား ျပန္လုိက္ပုိ႔ပါသည္။ ဆရာမသည္ ကၽြန္မအား သနား၍ ေန႔စဥ္ေန႔တုိင္း ကၽြန္မအား လာၾကည့္ေပးခဲ့ပါသည္။

ကၽြန္မသည္ ထက္ေအာင္လႊမ္းအား ဆရာမကုိ ကန္ေတာ့ျပီးျပီလားဟု ေမးရာတြင္လည္း ကန္ေတာ့ျပီးပါျပီဟု ကၽြန္မအား ေျပာခဲ့ပါသည္။ ဆရာမအား ကၽြန္မ ေမးၾကည့္ရာတြင္မွသာ မကန္ေတာ့ရေသးေၾကာင္း သိခဲ့ရပါသည္။ ကၽြန္မသည္ မီးဖြားျပီးေသာ္လည္း အဟာရျပည့္ျပည့္၀၀မစားေသာက္ရသျဖင့္ ကၽြန္မ၏မိဘမ်ားထံသုိ႔ ဖုန္းဆက္ေခၚဆုိကာ အစားအေသာက္မ်ားကုိ လာပုိ႔ခုိင္းခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မ၏ မိဘမ်ားလာေသာအခါတြင္သူသည္ကၽြန္မအားကၽြန္မ၏မိဘမ်ားႏွင့္ ျပန္လုိက္သြားရန္ ေျပာခဲ့ပါသည္။ သူသည္ကၽြန္မအားဘာမွသူမလုပ္ေပးတတ္သျဖင့္ ကၽြန္မ၏မိဘမ်ားအိမ္သုိ႔သာ ျပန္လုိက္သြားရန္အမ်ဳိးမ်ဳိး ေခ်ာ့ကာ ေျခာက္ကာ ေျပာခဲ့ပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ၄င္းအိမ္ရွင္ ေက်ာ္ထက္လူ၏အဖြားမွာ ကၽြန္မတုိ႔အား သူေျမးအိမ္တြင္ မေနရန္ ကၽြန္မအားေျပာသျဖင့္ ကၽြန္မသည္ သူ႕အား အိမ္ငွားရွာေပးပါရန္ ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။ သူက ကၽြန္မအား အိမ္ငွားရွာေနသည္ဟု လိမ္လည္ေျပာခဲ့ပါသည္။

မီးဖြားျပီး ငါးရက္အၾကာတြင္ ကၽြန္မသည္ ကေလးအား ေရခ်ဳိးေပးရန္ ေရမရွိသျဖင့္ အိမ္ေရွ႕ရွိ ေရတြင္းမွ ေရငင္ေသာအခါ ကၽြန္မ မူးလဲသြားခဲ့ပါသည္။ ထုိအခါ အိမ္ေဘးမွ သနားေသာသူမ်ားက ထက္ေအာင္ နင့္မိန္းမ မူးလဲေနျပီ သြားၾကည့္လုိက္ပါဦး ဟု ေျပာရာတြင္ သူသည္ ကၽြန္မအား "ေသပေစ ေသေအာင္ထားတာ"ဟု အိမ္ေဘးမွ လူမ်ားက ေျပာျပမွသာ ကၽြန္မသိခဲ့ရပါသည္။ ကၽြန္မအား သူသည္ အႏုနည္းျဖင့္ အမ်ဳိးမ်ဳိးႏွိပ္စက္ေနသျဖင့္ ကၽြန္မသည္သူ႕ဘာသာထဲသုိ႔လည္း မ၀င္ႏုိင္သျဖင့္ ကၽြန္မအား မီးဖြားျပီးခ်ိန္အထိ စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာ ႏွိပ္စက္ခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မသည္ သူ၏အႏွိပ္အစက္အားမခံႏုိင္သျဖင့္ ကၽြန္မ၏မိဘမ်ားထံသုိ႔ သူႏွင့္မေပါင္းႏုိင္ပါဟု ဖုန္းဆက္ေျပာကာ ကၽြန္မ၏ မိဘမ်ားထံသုိ႔ ျပန္လုိက္မည္ဟုေျပာကာ အမွတ္(၆) ဥကၠ႒အား ေျပာၾကား၍ မိဘမ်ားႏွင့္ ျပန္လုိက္သြားခဲ့ပါသည္။

ျပန္လုိက္မသြားမီအခ်ိန္တြင္ ကေလးအား သူ၏ဘာသာထဲသုိ႔ ေခၚသြားရန္ ကၽြန္မက မေပးသျဖင့္ ကၽြန္မႏွင့္သူ စကားမ်ားခဲ့ပါသည္။ စကားမ်ားျပီးခ်ိန္တြင္ သူသည္ အျပင္သုိ႔ ထြက္သြားခဲ့ပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ သူသည္ (၃) ရက္အထိ ကၽြန္မဆီသုိ႔ ျပန္မလာခဲ့ပါ။ သူျပန္မလာ၍ ကၽြန္မမွာ ဥကၠ႒မ်ားကုိေျပာကာ ကၽြန္မ၏မိဘမ်ားႏွင့္ လုိက္သြားခဲ့ပါသည္။ ရုံးတြင္ ဆရာမ ေဒၚေ႒းေ႒းႏွင့္ေတြ႕ကာဆရာမမွထက္ေအာင္လႊမ္း၏အိမ္သုိ႔သြားရာမွ ျပန္လာေၾကာင္း မီးဖြားစရိတ္လုိခ်င္၍ သြားတာမဟုတ္ေၾကာင္း ကၽြန္မအား သနား၍ ထက္ေအာင္လႊမ္း၏အေဒၚအား အိမ္သုိ႔ေခၚထားရန္ သြားေရာက္ ေျပာခဲ့ရာ သူ၏အေဒၚသည္ ကၽြန္မအား ကေလးေမြးတာ သူတာ၀န္မယူေၾကာင္း ကုိယ္၀န္အား ဖ်က္ခ်ခုိင္းထားေၾကာင္း ဆရာမအားေျပာျပီး သူတာ၀န္မယူေၾကာင္း ဆရာမအား ေျပာခဲ့ပါသည္။ သူသည္ ထြက္သြားျပီး (၃) ရက္ၾကာသည္အထိ ကၽြန္မအား ထမင္းမပုိ႔ဘဲ အငတ္ငတ္အျပတ္ျပတ္ ထားခဲ့ပါသည္။ ညအခ်ိန္မွသာ ထမင္းတစ္ႏွပ္တည္း ဆုိင္ကယ္ ကယ္ရီသမားျဖင့္ ပုိ႔ခဲ့သည္ကုိ ဆရာမေဒၚေ႒းေ႒း သိခဲ့ပါသည္။
ဤတုိင္ၾကားစာသည္မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္၏ ျခိမ္းေျခာက္ျခင္း ေသြးေဆာင္ျဖားေယာင္းျခင္းေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲ ကၽြန္မဘ၀ အျဖစ္အပ်က္အမွန္အား လူမႈဖြံ႕ၿဖဳိးတုိးတက္ေရးေကာ္မတီသုိ႔ ကၽြန္မ၏သေဘာဆႏၵအေလွ်ာက္ တင္ျပတုိင္ၾကားအပ္ပါသည္။

တုိင္ၾကားသူ
=============
အမည္။ ။ မေကဇင္ခုိင္ (၂၁)ႏွစ္။ 09-420707846
အဖအမည္။ ။ (ဦးေမာင္ျမင့္)
မွတ္ပုံတင္အမွတ္- ၉/လဝန (ႏုိင္) ၂၀၀၀၃၂)။
အမွတ္(၂)ရပ္ကြက္၊ လယ္ေဝးၿမဳိ႕။
__________________________

No comments: