ျမစ္ဆုံ media သည္ လြတ္လပ္ေသာ မီဒီယာျဖစ္ျပီး မည္သည့္အဖြဲ႔၊ ပါတီ၊ အသင္းအဖြဲ႔၏ၾသဇာခံ လက္ေအာက္ခံမဟုတ္ပါ။ စီးပြားျဖစ္ မီဒီယာ မဟုတ္ပါ။ သတင္းမ်ားကိုအျမန္ဆုံးေပးပို႔ေနေသာ မီဒီယာတခုျဖစ္ပါသည္။
Saturday, December 14, 2013
အလယ္တန္း ေက်ာင္းသားမ်ား ေက်ာင္းလခ ကင္းလြတ္ ခြင့္ေပးမည္
အေျခခံ ပညာ အလယ္တန္း အဆင့္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ မ်ား ေက်ာင္းေန ႏႈန္းၿမဲ ေစရန္ ပညာေရး ဝန္ႀကီး ဌာနက ေက်ာင္းလခ ကင္းလြတ္ ခြင့္ႏွင့္ ျပ႒ာန္း စာအုပ္မ်ား အခမဲ့ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အမွတ္ (၁) အေျခခံ ပညာ ဦးစီး ဌာနႏွင့္ ျမန္မာ ႏုိင္ငံ ပညာေရး သုေတ သနအဖြဲ႕ ဦးစီး ဌာန ပူးတြဲ ညႊန္ၾကား ေရးမွဴးခ်ဳပ္ ေဒါက္တာ မ်ဳိးသိမ္းႀကီးက ေျပာၾကား သည္။
ေက်ာင္းထြက္ ႏႈန္းျမင့္ေသာ အလယ္တန္း ပညာ ေရးကို တားဆီးရန္ လာမည့္ ပညာ သင္ႏွစ္ မ်ားတြင္ ေက်ာင္းလခ ကင္းလြတ္ခြင့္မ်ား၊ ပညာသင္ ဆုမ်ား၊ ပညာသင္ ေထာက္ပံ့ ေၾကးမ်ား တိုးျမႇင့္ ေပးသြားရန္ စီစဥ္ ထားေၾကာင္း ၎က ထပ္ေလာင္း ေျပာဆိုသည္။ ယခင္က အလယ္တန္း ေက်ာင္းအပ္ စဥ္တြင္ ေက်ာင္းလ ခေၾကး၊ မိဘ ဆရာ အသင္း ေၾကးႏွင့္ အားကစား၊ စာေရး ကိရိယာႏွင့္ စာၾကည့္ တိုက္ေၾကး တို႔ကို ေကာက္ခံ ခဲ့ရာမွ လာမည့္ ပညာသင္ ႏွစ္မ်ားတြင္ ေက်ာင္းလ ခေၾကး မေကာက္ ခံဘဲ က်န္ရန္ ပံုေငြ မ်ား ကိုသာ ေကာက္ခံမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းသို႔ ေကာက္ခံ ေငြမ်ားႏွင့္ အလယ္တန္း ျပ႒ာန္း စာအုပ္ မ်ားကို အခမဲ့ ေပးသြား ရန္လည္း ရွိေၾကာင္း ၎၏ ေျပာၾကား ခ်က္မ်ား အရ သိရသည္။
အလယ္တန္း အဆင့္ ပညာသင္ ေထာက္ပံ့ ေၾကးမ်ား အတြက္ ကမာၻ႔ ဘဏ္ႏွင့္ ႏိုင္ငံ တကာ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား အကူအညီ ယူေဆာင္႐ြက္ သြားရန္ စီစဥ္ ထားေၾကာင္း၊ လာမည့္ ႏွစ္တြင္ အလယ္ တန္းႏွင့္ အထက္တန္း အဆင့္အတြက္ ပညာ သင္ဆု ငါးဆုစီ တိုးေပးရန္ ရွိေၾကာင္း ေဒါက္တာ မ်ဳိးသိမ္းႀကီးက ဆိုသည္။ “ပညာေရး ဘက္က စီမံကိန္း ဆြဲၿပီးၿပီ။ ဘတ္ဂ်က္ရ တဲ့အေပၚ ျပန္ခ်ိတ္ဖို႔ပဲ ရွိေတာ့ တာပါ” ဟု ေဒါက္တာ မ်ဳိးသိမ္းႀကီးက ေျပာၾကားသည္။
ပညာေရး ဝန္ႀကီး ဌာနက လာမည့္ ပညာ သင္ႏွစ္တြင္ ျပ႒ာန္း စာအုပ္ ဒီဇိုင္းႏွင့္ စာ႐ြက္သား မ်ားကို ျပန္လည္ မြမ္းမံ ထားၿပီး ေစ်းႏႈန္းလည္း ပိုျမင့္ သြားႏိုင္ေၾကာင္း ပညာေရး စီမံ ကိန္းႏွင့္ ေလ့က်င့္ေရး ဦးစီး ဌာနထံမွ သိရသည္။ အေျခခံ ပညာ အလယ္တန္း အဆင့္တြင္ ပဥၥမတန္း ေက်ာင္းလခ အတြက္ က်ပ္ငါးရာ၊ ဆ႒မတန္း ေက်ာင္းလခ အတြက္ က်ပ္ ေျခာက္ရာ၊ သတၱမတန္း ေက်ာင္းလခ အတြက္ ခုနစ္ရာ၊ အ႒မတန္း ေက်ာင္းလခ အတြက္ က်ပ္ရွစ္ရာ သတ္မွတ္ ထားေၾကာင္း အေျခခံ ပညာ စာသင္ေက်ာင္းမ်ား ထံမွ စုံစမ္း သိရွိရ သည္။
The Voice
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment