Posted: December 23, 2016
မႏၱေလးၿမိဳ႕တြင္ ဆက္သြယ္ေရးနွင့္ စီးပြား ေရးက႑ အေထာက္အကူျပဳေစ ရန္ Call Center ကို ဒီဇင္ဘာ ၂၁ ရက္က Blue Ocean Operation Management Co. Ltd. (မႏၱေလး႐ံုးခြဲ) အျဖစ္ ၈၉-လမ္း ၂၂x ၂၃-လမ္း ၾကားတြင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ဖြင့္ပြဲသုိ႔ တိုင္းေဒသႀကီး ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ေဒါက္တာေဇာ္ျမင့္ေမာင္ႏွင့္ အစိုးရဝန္ႀကီးမ်ား၊ ကုမၸဏီဘက္မွ တာဝန္ ရွိသူမ်ား တက္ေရာက္ၾကသည္။
အစိုးရ႐ံုးမ်ား (သို႔) အျခားေသာ စံုစမ္းေမးျမန္းျခင္း မ်ားကို ေျဖၾကား၍ သက္ဆိုင္ရာ႐ံုး မ်ား၊ ဌာနမ်ားႏွင့္ လုပ္ငန္းမ်ားသို႔ ကိုယ္တိုင္သြားေရာက္ရန္ မလိုဘဲ အခ်ိန္ကုန္သက္သာစြာျဖင့္ ျပည္သူတို႔၏ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး၊ က်န္းမာေရးတို႔တြင္ ဖြြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ကာ လူေနမႈဘဝ ပိုမိုျမင့္မား လာေစရန္အတြက္ ရည္ရြယ္ဖြင့္လွစ္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Call Center မွ မႏၱေလး တိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရက ထုတ္ျပန္ ေၾကညာ သည့္ သတင္းမ်ား၊ လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင့္ ျပန္လည္ ေနရာခ် ထားေရး ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ အျခားဝန္ႀကီးဌာနမ်ားႏွင့္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာ ဌာနမ်ားသို႔ စံုစမ္း ေမးျမန္းႏိုင္ေၾကာင္း၊ ေဗဒင္ဝန္ေဆာင္ မႈမ်ား၊ အားကစား ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား၊ ကုန္စည္ဒိုင္မွ ေစ်းႏႈန္းမ်ား၊ နည္းပညာႏွင့္ ပတ္သက္မႈမ်ား၊ အလုပ္အကိုင္ရွာေဖြေရး ဆိုင္ရာမ်ား စသည္တို႔ကို စံုစမ္း ေမးျမန္းႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားအတြက္ တစ္မိနစ္လွ်င္ ေငြက်ပ္ ၅ဝ သာ က်သင့္ မည္ျဖစ္၍ Hot Line Service နံပါတ္မ်ားအလိုက္ ၁၈၇၅၊ ၁၈၇၆၊ ၁၈၈၆ တို႔သုိ႔ေခၚဆို၍ သက္ဆိုင္ရာ က႑အလိုက္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ေတာင္းခံပါက လြယ္ကူစြာျဖင့္ အခ်ိန္မေရြး သိလိုသည္မ်ားကို ေမးျမန္းႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
Credit - MOI
The Ladies News
No comments:
Post a Comment