ျမစ္ဆုံ media သည္ လြတ္လပ္ေသာ မီဒီယာျဖစ္ျပီး မည္သည့္အဖြဲ႔၊ ပါတီ၊ အသင္းအဖြဲ႔၏ၾသဇာခံ လက္ေအာက္ခံမဟုတ္ပါ။ စီးပြားျဖစ္ မီဒီယာ မဟုတ္ပါ။ သတင္းမ်ားကိုအျမန္ဆုံးေပးပို႔ေနေသာ မီဒီယာတခုျဖစ္ပါသည္။
Thursday, February 18, 2016
လာမည့္ႏွစ္တြင္ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္းမ်ား၌ ဆရာ/မမ်ား တုိးျမွင့္ခန္႔ထားခြင့္ျပဳမည္ ---------- ------- --------
လာမည့္ႏွစ္တြင္ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္းမ်ား၌ ဆရာ/မမ်ား တုိးျမွင့္ခန္႔ထားခြင့္ျပဳမည္
---------- ------- --------
လာမည့္ပညာသင္ႏွစ္တြင္ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္းတိုင္းတြင္ ေက်ာင္းအုပ္တစ္ဦးႏွင့္ ဆရာ ၆ ဦး ထားရွိရန္အတြက္ မူလတန္းျပရာထူးေနရာ ၁၂၆,၀၀၀ ေက်ာ္ တိုးျမႇင့္ခန္႔ထားရန္ ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ခြင့္ျပဳလိုက္ေၾကာင္း သိရသည္။
ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာန၏` အမိန္႔ေၾကာ္ျငာ စာအမွတ္ (၁၉/၂၀၁၆) အရ လာမည့္ပညာသင္ႏွစ္တြင္ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္းတိုင္းတြင္ ေက်ာင္းအုပ္ ၁ ဦး၊ မူလတန္းျပေနရာအတြက္ ၆ ဦးႏွင့္ အေထြေထြလုပ္သားေနရာ ၁ ဦး စုစုေပါင္း ၈ ဦးျဖင့္ ဖြဲ႔စည္းမည္ျဖစ္သည့္အတြက္ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္းေပါင္း ၄၃,၉၃၀ အတြက္ မူလတန္းျပရာထူးေနရာ ၁၂၆,၈၅၄ ေနရာကို ထပ္မံ့ျဖည့္ဆည္းခြင့္ ျပဳေၾကာင္း ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာန၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္း ၄၃,၉၃၀ အတြက္ မူလတန္းျပ ဆရာ/ဆရာမ ၁၃၆,၇၂၆ ဦး ျဖင့္ ဖြဲ႔စည္းထားရာ အသစ္ထပ္မံခန္႔ထားမည့္ မူလတန္းျပ ရာထူးေနရာ ၁၂၆,၈၅၄ ေနရာႏွင့္ဆိုလွ်င္ အေျခခံပညာ မူလတန္းတြင္ မူလတန္းျပ ဆရာ/ဆရာမ စုစုေပါင္း ၂၆၀,၀၀၀ ေက်ာ္အထိ ရွိလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
၁၉၅၀ ခုႏွစ္ခန္႔တြင္ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္းမ်ားတြင္ ေက်ာင္းအုပ္ ၁ ဦးႏွင့္ ဆရာ/ဆရာမ ၂ ဦးသာ ဖြဲ႔စည္းမႈရွိခဲ့ရာ ေက်ာင္းအုပ္ ၁ ဦး၊ ဆရာ ၄ ဦးအထိ တိုးျမႇင့္ခဲ့ေၾကာင္း လာမည့္ႏွစ္တြင္ ၁၂ တန္းပညာေရးကို စတင္မည္ျဖစ္သည့္အတြက္ ပဥၥမတန္းသည္ မူလတန္းအဆင့္တြင္ ၀င္ေရာက္သြားမည္ ျဖစ္သည့္အတြက္ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္းမ်ားတြင္ မူလတန္းျပ ဆရာ/ဆရာမမ်ားကို တိုးျမႇင့္ခန္႔ထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းအတြက္ အေျခခံပညာ မူလတန္းေက်ာင္း မ်ား၏ ဖြဲ႔စည္းမႈပံုစံသည္ ၁+၆ အျဖစ္သို႔ ေရာက္ရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ အေျခခံပညာ မူလတန္းျပ ဆရာ/ဆရာမမ်ားကို ေမြးထုတ္ရာတြင္ ပညာေရးေကာလိပ္မ်ား တိုးခ်ဲ႕ဖြင့္လွစ္ျခင္း၊ ပညာေရး ေကာလိပ္မ်ားတြင္ ကာလတို ၃ လမွ ၆ လ သင္႐ိုးမ်ား ျဖင့္ သင္ၾကားၿပီး မူလတန္းျပ ဆရာမ်ားကို ေမြးထုတ္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
သတင္း - သူရိယ
The Ladies News
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment