Friday, September 13, 2013

မိတ္ေဆြ

ေဝဟင္ခ်စ္သူ စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြ အထူးသျဖင့္ ေဝဟင္ခ်စ္သူ စျဖစ္ကတည္းက အားေပးလာတဲ့ အခိုင္အမာ စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ခုလို စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြရဲ႕ အင္အားေတြေၾကာင့္ ေဝဟင္ခ်စ္သူကို ဖ်က္သိမ္းၿပီးမွ ျပန္စခဲ့ရတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီစာမ်က္ႏွာမွာ ေရးသားတဲ့ စာတိုင္းကို အက်ိဳးအျမတ္ တစ္ခုခုေတာ့ က်န္ခဲ့ရမယ္ ဆိုလိုတာ effective ျဖစ္ရမယ္ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႕ ေရးတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ၾကားသေလာက္ အေတာ္ေလးလဲ effective ျဖစ္တာေတြ မ်ားပါတယ္။ ေနာက္ ေဝဟင္ခ်စ္သူ ဘယ္သူလဲဆိုတာ အေသအခ်ာ သိခ်င္ စံုစမ္းခ်င္သူေတြ မ်ားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္သူဆိုတာကိုလည္း ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားထားၿပီးျဖစ္လို႔ အခ်ိဳ႕စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္ personal account မွာ မိတ္ေဆြေတာင္ ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္သူဆိုတာ အသိေပးျခင္းရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ေရးသားတာကို ကၽြန္ေတာ္ တာဝန္ယူမႈ အျပည့္ရွိတယ္ဆိုတာကိုပါ အသိေပးခ်င္တာျဖစ္ပါတယ္။ အြန္လိုင္း မီဒီယာအမ်ားစုဟာ ေရးသူ ဘယ္သူဘယ္ဝါမွန္းမသိ ေရးတိုင္းလည္း တာဝန္ခံႏိုင္ျခင္း မရွိတာ မ်ားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေကာလဟာလ သတင္း ဘယ္ေတာ့မွ မလႊင့္ခဲ့သလို သတင္းဇစ္ျမစ္တိက်မွသာ ထုတ္ျပန္ေလ့ရွိတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ စစ္ေရးအထူးေလ့လာသူ အိုင္တီနည္းပညာ တတ္ကၽြမ္းသူ အေျခခံေလေၾကာင္းပညာကို နားလည္သူ ႏိုင္ငံေရး ပထဝီဝင္နဲ႕ ပထဝီဝင္ႏိုင္ငံေရးတို႔ ကမာၻ႕ႏိုင္ငံေရး စစ္ေရး ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး စစ္ေရး အေျခအေနကို စဥ္ဆက္မျပတ္ေလ့လာေနသူ ေရွ႕မီ ေနာက္မီ ပုဂၢိဳလ္ေတြရဲ႕ အေတြးအေခၚေတြကို နားေထာင္ခဲ့ရသူ ငယ္စဥ္ကတည္းက အမိႏိုင္ငံေတာ္ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးတဲ့စိတ္ကို ရိုက္သြင္းခဲ့သူ ယခုလည္း ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ေလးစားထိုက္တဲ့ အရာရွိႀကီးေတြရဲ႕ ဆံုးမမႈကို နာယူေနရသူျဖစ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဝါသနာပါတဲ့ အေတြးအေခၚနဲ႔ နည္းပညာပါ ေရာေႏွာေသာ ႏိုင္ငံေရးႏွင့္ စစ္ေရး စာေပေတြကို ေရးသားခဲ့ပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုလည္း ယခုတိုင္ ေသသည္အထိ ပညာသင္ယူဆဲလို႔သာ သတ္မွတ္ထားတာေၾကာင့္ ဘယ္ေတာ့မွ အတၱႀကီးဖို႔ စိတ္မကူးခဲ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ဘဝမွာ ကၽြန္ေတာ့္ၿပိဳင္ဘက္က ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပါပဲ။ အခုတင္မက ေနာင္အနာဂတ္ေပါင္းမ်ားစြာမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ဟာ မိမိတတ္ႏိုင္သေလာက္ ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ တာဝန္ထမ္းရြက္သြားမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ယခုလည္း ကၽြန္ေတာ္ အလြန္အံ့အားသင့္ခဲ့ရပါတယ္။ မေန႔ကနဲ႕ ဒီေန႕ ၂ ရက္တည္း ကၽြန္ေတာ့္စာမ်က္ႏွာကို Like လုပ္တဲ့သူ ၁၀၀၀ ေက်ာ္ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မထင္ထားခဲ့ဖူးပါ။ ဘာပဲေျပာေျပာ ကၽြန္ေတာ့္ကို အားေပးၾကတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေဝဟင္ခ်စ္သူဆိုတာ ပုဆိုးျခံဳထဲက လက္သီးပံုးျပေနတဲ့ သူမ်ား အေတြးအေခၚနဲ႕ စာေပေတြကိုသာ ကူးခ်ေနတဲ့ သာမန္ အြန္လိုင္း social network စာမ်က္ႏွာမဟုတ္ပဲ ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ အက်ိဳးရွိႏိုင္မယ့္ စာမ်ားကို တာဝန္ယူမႈ အျပည့္နဲ႕ တင္ဆက္ေပးေနတဲ့ ေနရာတစ္ခုဆိုတာကို အျမဲတမ္း သက္ေသျပေနမွာပါ။ PS: ကၽြန္ေတာ့္ထံကို friend request ျပဳလုပ္ေသာ္လည္း facebook profile အတုဟု ယူဆရသူမ်ားကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ လက္မခံပါ။ စာဖတ္သူတို႔အား ေလးစားစြာျဖင့္ ေဝဟင္ခ်စ္သူ

No comments: