Sunday, September 29, 2013

စိတ္မေကာင္း ပါဘူးစုစုေႏြး ္

ဆရာသာဓု ေရးတဲ ့ " အတာ " ကို ..... သြား သတိရမိတယ္ မစုစုေႏြး..... စိတ္မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ....... ============================== ဒီေန႔က်ေရာက္တဲ့ ..... အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ..... ႏွစ္ဆယ့္ငါးႏွစ္ျပည့္ ေငြရတုအခမ္းအနားကို ကၽြန္မသြားပါတယ္...... ၁၉၉၀ ခုႏွစ္....... အသက္(၁၈)ႏွစ္ျပည့္ကတည္းက ဝင္ေရာက္ခဲ့တဲ့ ပါတီ..... ကၽြန္မဘဝရဲ႕ အခ်ိန္ထက္ဝက္ေက်ာ္ ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့ပါတီ..... စစ္အစိုးရရဲ႕ ဖိႏွိပ္မႈအမ်ဳိးမ်ဳိးကို ..... ကၽြန္မ တတ္စြမ္းႏိုင္သေလာက္ ..... အတူတူ ႐ုန္းကန္ရင္ဆိုင္ခဲ့ရတဲ့ ပါတီမို႔ ...... ကၽြန္မနဲ႔လည္း သက္ဆိုင္တယ္လို႔ ယူဆၿပီး သြားေရာက္ခဲ့တာပါ....... အတူတူ လက္တြဲရင္ဆိုင္ခဲ့ဖူးၾကတဲ့ ...... သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြနဲ႔ ..... ဆံုဆည္းခ်င္တာလည္းပါပါတယ္..... ဒါေပမဲ့ အခန္းအနားက်င္းပတဲ့ အေရွ႕နားမွာေတာင္ ..... ကၽြန္မ ရပ္ခြင့္မရခဲ့ပါဘူး..... ကၽြန္မ မသိတဲ့၊ ကၽြန္မကိုလည္း မသိတဲ့ ...... ပါတီဝင္လံုၿခံဳေရးတာဝန္က်ေတြက ...... ခန္းမထဲကို ဝင္ခြင့္မေပးတဲ့အျပင္..... အေရွ႕မွာ လာမရပ္ဖို႔ေတာင္ တားဆီးဖယ္ရွားခဲ့ၾကပါတယ္...... ဒါ့ေၾကာင့္ NLD ေငြရတုပြဲကို ပါဝင္ဆင္ႏႊဲခြင့္မရခဲ့ပါဘူး....... ၁၉၉၀ ကတည္းက ပါတီနဲ႔အတူ ..... တက္ၾကြစြာလႈပ္ရွားခဲ့ၾကသူေတြ အေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ..... ကၽြန္မလိုပဲ ဝင္ခြင့္မရခဲ့ၾကပါဘူး .... ။ ( Credit to စုစုေႏြး ) —

No comments: