ျမစ္ဆုံ media သည္ လြတ္လပ္ေသာ မီဒီယာျဖစ္ျပီး မည္သည့္အဖြဲ႔၊ ပါတီ၊ အသင္းအဖြဲ႔၏ၾသဇာခံ လက္ေအာက္ခံမဟုတ္ပါ။ စီးပြားျဖစ္ မီဒီယာ မဟုတ္ပါ။ သတင္းမ်ားကိုအျမန္ဆုံးေပးပို႔ေနေသာ မီဒီယာတခုျဖစ္ပါသည္။
Monday, September 30, 2013
ဖတ္ျကည္႕လိုက္ပါ
“ လူတိုင္းဖတ္သင့္တဲ့ post ေလးပါ ”
Monday, September 30, 2013
ကားျပင္၀ပ္ေရွာ့ (Workshop) ဆရာတစ္ေယာက္ဆီမွာ ကားအင္ဂ်င္တစ္လုံးကိုင္ဖို႕ သြားအပ္ရင္ -----
၀ပ္ေရွာ့ဆရာက အရင္ဆုံး အင္ဂ်င္ကို တစ္စီျဖဳတ္၊
ၿပီးရင္ အင္ဂ်င္ရဲ႕ Head နဲ႕ Bar ျပင္တဲ့ဆိုင္ပို႕၊ စလစ္႐ိုက္တဲ့ဆိုင္ပို႕၊
က႐ိုင္းရွပ္သတဲ့ဆိုင္ပို႕ စသျဖင့္ တစ္ဆိုင္စီ ခဲြပို႕မယ္။
Piston နဲ႕ ring အသစ္၀ယ္ထည့္၊ Gasket one set တစ္စုံအသစ္၀ယ္ထည့္၊
ေနာ္ဇယ္နဲ႕ ပလန္ဂ်ာကိုလည္း သက္ဆိုင္ရာဆိုင္ကို ပို႕ၿပီးျပဳျပင္၊ ၿပီးရင္ျပန္တပ္။ ေရတိုင္ကီေဆးတဲ့ဆိုင္ပို႕၊
အင္ဂ်င္၀ိုင္အသစ္၀ယ္ထည့္၊ Filter လဲ၊
ၿပီးရင္ စက္ႏိႈးလို႕ရပါၿပီ။
အဲဒီလို အင္ဂ်င္တစ္လုံး ျပန္ကိုင္ဖို႕အတြက္ ၀ပ္ေရွာ့ဆရာက သက္ဆိုင္ရာ အစိတ္အပိုင္းအလိုက္ ျပဳျပင္တဲ့ဆိုင္ အနည္းဆုံး (၃)ဆိုင္ေလာက္ ပို႕ၿပီးျပင္ရပါတယ္။
အသစ္လဲရမယ့္ပစၥည္းအတြက္လည္း အနည္းဆုံး (၂)ဆိုင္ေလာက္က ၀ယ္ရပါတယ္။
တကယ္ေတာ့ ၀ပ္ေရွာ့ဆရာ ဆိုတာ အကုန္လုံးကို လုပ္တတ္ေနစရာမလိုပါဘူး။ တစ္စီျဖဳတ္တတ္ဖို႕၊ အျပစ္၊ ခ်ဳိ႕ယြင္းခ်က္ကို ေတြ႕ေအာင္ရွာတတ္ဖို႕ လိုအပ္ပါတယ္။
ဘယ္အစိတ္အပိုင္းကို ဘယ္ဆိုင္က ျပင္တာအေကာင္းဆုံးဆိုတာေတာ့ သိထားဖို႕လိုပါတယ္။ အသစ္၀ယ္လဲရမယ့္ပစၥည္းအတြက္လည္း ဘယ္ဆိုင္က ပစၥည္းက အမွန္ဆုံး၊ ေစ်းအခ်ဳိဆုံးဆိုတာ သိဖို႕လိုပါတယ္။ အားလုံးၿပီးသြားရင္ အစိတ္အပိုင္းအားလုံးကို မွန္ကန္စြာ ျပန္လည္စုစည္းတပ္ဆင္ (Assembly) ေပးတတ္ဖို႕လိုပါတယ္။
အဲဒီလို အားလုံးတပ္ဆင္ၿပီးသြားလို႕ ကားတစ္စီးေကာင္းသြားရင္ ၀ပ္ေရွာ့ဆရာပဲ နာမည္ရပါတယ္။ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုခ်င္းစီျပင္တဲ့သူေတြကေတာ့ နာမည္မရပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုညံ့လို႕ ကားမေကာင္းရင္ေတာ့ ၀ပ္ေရွာ့ဆရာပဲ နာမည္ပ်က္ပါတယ္။ အဲဒီအစိတ္အပိုင္းျပင္တဲ့သူကို လူသိပ္မသိလိုက္ပါဘူး။
နာမည္ေက်ာ္ တိုယိုတာ ကားကုမၸဏီႀကီးဟာလည္း သူကိုယ္တိုင္ ဘာပစၥည္းတစ္ခုမွ သိပ္မထုတ္လုပ္ပဲ ကားအစိတ္အပိုင္းတစ္ခုခ်င္းစီအလိုက္ အေကာင္းဆုံးအရည္အေသြးထုတ္လုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ ကုမၸဏီတစ္ခုခ်င္းစီကို ေရြးခ်ယ္ထုတ္လုပ္ခိုင္းၿပီး ပစၥည္းအပ္ႏွံခိုင္းတာပါ။
ၿပီးမွ အစိတ္အပိုင္းအားလုံးကို Assembly ျပဳလုပ္လိုက္တာပါပဲ။ နာမည္ရေတာ့ TOYOTA ကပဲ ရပါတယ္။
အဓိကကေတာ့ အားလုံးအတြက္ တာ၀န္ယူရဲ၊ နာမည္ခံရဲရတာပါပဲ။
လူေလာကမွာလည္း ဒီသေဘာတရားအတုိင္းလို႕ ထင္ပါတယ္။
ေအာင္ျမင္သြားတဲ့သူေတြကို ေလ့လာၾကည့္ရင္
သူကိုယ္တိုင္ အားလုံးကို မလုပ္ပါဘူး။ လုပ္လည္း မလုပ္တတ္ပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ သူ႕လုပ္ငန္းအစိတ္အပိုင္းတစ္ခုခ်င္းစီရဲ႕ Key Point ေတြကို အေသအခ်ာ နားလည္ထားတယ္။
သူလိုအပ္တဲ့ အဆင့္တစ္ခုစီရဲ႕ အေကာင္းဆုံးအရည္အေသြးေတြကို ဘယ္သူ႕ဆီကေန ညွစ္ထုတ္ရရွိႏိုင္မယ္ဆိုတာကိုလည္း ေကာင္းေကာင္းၾကီးသိနားလည္ထားတယ္။
ၿပီးရင္ အေကာင္းဆုံး စုစည္းေပးတယ္။
အစိတ္အပိုင္း တစ္ခုခ်င္းစီရဲ႕ အရည္အေသြးကို တစ္ခ်ိန္လုံး ထိန္းသိမ္းထားႏိုင္တယ္။
အဆင့္အားလုံးအတြက္ သူက တာ၀န္ယူရဲတယ္။ နာမည္ခံရဲတယ္။
ဒီသေဘာတရားေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္မႈရရွိၾကတယ္လို႕ ျမင္မိပါတယ္။
Kyaw Hlaing Win
လူဗိုလ္ဟူသည္.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment