Sunday, February 21, 2016

အသက္တေခ်ာင္း ကယ္ခဲ့ရျပန္ၿပီ (သို႔) .........ေသေန႔မေစ့ေသးသူ.............

အသက္တေခ်ာင္း ကယ္ခဲ့ရျပန္ၿပီ (သို႔)
.........ေသေန႔မေစ့ေသးသူ.................
အခ်ိန္က သန္းေခါင္ေက်ာ္ 02း20 နာရီအခ်ိန္၊
ရက္စြဲက18.02.2016 ေန႔၊ ရထားအမွတ္က
ျမစ္ဆံုမႏၱလာ လို႔ေခၚတဲ့ 38 Dn ရထားႀကီး၊
ေနရာက ခ်ပ္ႀကီး ဘူတာႏွင့္ ပင့္သာ ဘူတာ အၾကား၊မိုင္တိုင္အမွတ္က 607/5ႏွင့္607/6
အတြင္းလွည္းလမ္းကူး  သံလမ္းအလယ္ေကာင္မွာ သံလမ္းႏွစ္ေခ်ာင္းႏွင္ၿ့ပိဳင္ၿပီးအိပ္ေနတဲ့လူတစ္ေယာက္ကို ရထားရဲ႕မီးေမာင္း(Head light)
အလင္းေရာင္ေအာက္မွာ အကြာအေဝး ေပ150
ခန္႔ေလာက္ကေနၿပီး႐ုတ္တရက္ေတြ႔လိုက္ရပါတယ္၊ပထမေတာ့ ရထားေပၚကေနၿပီးက်ခဲ့တဲ့
ေစာင္တစ္ထည္လို္႔ထင္လိုက္ေသးတယ္ဗ်၊
ွခ်မ္းေအးလွတဲ႔ေဆာင္းရာသီမွာသံလမ္းေပၚ
လူအိပ္ေနလိမၼယ္လို႔ထင္မွတ္မထားဘူး၊
အေသအခ်ာၾကည့္လိုက္ေတာ့မွ ကြၽန္ေတာ့္
ရထားလာမယ့္ဘက္ကိုေျခဆင္းၿပီးသံလမ္းရဲ႕
အလယ္ေကာင္မွာအိပ္ေနတဲ့လူတစ္ေယာက္မွန္း
သိလိုက္ရေတာ့
လက္တစ္ဘက္က အေရးေပၚတြဲဆိုင္းဘရိတ္နဲ႔
စက္ေခါင္းဘရိတ္ကိုတၿပိဳင္ထဲဆြဲျပီး တခ်ိန္
ထဲမွာဘဲ စက္ေခါင္းဥဩကိုအိပ္ေနတဲ့လူသတိ
ထားမိေအာင္အသံတိုအသံျပတ္အၾကိမ္ၾကိမ္
ဆြဲေသာ္လဲတုတ္တုတ္ေတာင္မလႇဴပ္ဘူးဗ်ာ၊
ရထားခုတ္ေမာင္းလာတဲ့မိုင္ႏႈန္းကလဲကီလို၄၀
ဝန္းက်င္ ေနာက္ကပါလာတဲ့တြဲကတြဲႀကီး ၁၁
တြဲ ရထားကလဲ႐ုတ္တရက္မရပ္ႏိုင္ ရထားလံုးဝရပ္မသြားခင္အထိေတာ့တစ္စကၠန္႔
ဆိုတာကြၽန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့တစ္ကမၻာပါဘဲ
ရထားကတကြၽီကြၽီနဲ႔အိပ္ေနတဲ့လူဆီကိုတိုးဝင္၊
နီးကပ္လြန္းလာတဲ့အခါအိပ္ေနတဲ့လူကိုစက္ေခါင္း
ဖရိမ္ကျမင္ကြင္းကြယ္သြားၿပီးရထားလဲကြၽိကနဲထိုး
ရပ္သြားၿပီ၊ တစ္ကယ္ စကၠန္႔ပိုင္းပါဘဲ
ရထားကေတာ့ရပ္သြားၿပီ
ကြၽန္ေတာ္ရယ္ ကြၽန္ေတာ့ရဲ႕လက္ေထာက္ရယ္
စက္မႈ/လ်ွပ္စစ္ စက္ျပင္ဆရာႀကီး ႏွစ္ေယာက္
ရယ္ အားလံုးေလးေယာက္ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ
တစ္ေယာက္ၾကည့္ ရင္း တစ္ၿပိဳင္ထဲေရရြတ္လိုက္
တာကေတာ့"သြားၿပီ"တဲ့။ျမင္ကြင္းကြယ္သြားၿပီကိုး
ေသခ်ာၿပီေပါ့စက္ေခါင္းကနင္းလိုက္ၿပီေဗဒင္ေမးစ
ရာမလိုေတာ့ဘူး၊ကိုယ့္စက္ေခါင္း ဖြဲ႔စည္းတည္
ေဆာက္ပုံအားလုံးသိၿပီးသား၊စက္ေခါင္းဝန္႐ိုးေတြ
ကိုေမာင္းေပးတဲ့ ေမာ္ တာ(traction motor)
ေတြနဲ႔မလြတ္ေလာက္ဘူးဆိုတာကိုအားလံူးသိၿပီး
ထားၿပီးသား၊ စကၠန္႔ပိုင္းေလာက္ၾကက္ေသ ေသ
ေနၾကျပီး ကြ်န္ေတာ္ကဘဲစလို႔
`ကဲ ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ရထားလဲရပ္သြားျပီ ၊တတ္နိုင္သေလာက္အစြမ္းကုန္ႀကိဳးစားၿပီးၿပီဘဲ
ဘယ္တတ္ႏိုင္မလဲကြာ သူ႔ကံေပါ့
ကဲဆင္းၾကည့္ၾကစို႔´
ေျပာသာေျပာရတယ္တစ္ေယာက္မွလဲဆင္းၾကည့္ဘို႔တုတ္တုတ္မလႈပ္ၾကဘူး ၊ဘာေတြျမင္ရမလဲဆို
တာႀကိဳသိထားၾကတာကိုး၊အခ်ိန္ကလဲညသန္းေခါင္ေက်ာ္ဆိုေတာ့ ဆင္းၾကည့္ၾကဘို႔ဝန္ေလးေနၾကတာ
"ကဲကဲလာၾကဗ်ာအားလုံးဆင္းၾကည့္ၾကမယ္"
ဆိုမွ လက္ႏွိပ္မီးေတြကိုယ္စီကိုင္ၿပီးဆင္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ပုံမွာပါတဲ့အတိုင္းလွည္းလမ္းကူးေျမ
သားနဲ႔စက္ေခါင္းရဲ႕ပထမဦးဆုံးေမာ္တာၾကားမွာ
ခရီးေဆာင္အိပ္ေသးေသးေလးကိုေခါင္းခုၿပီးအိပ္
ေနတဲ့လူတစ္ဦးကိုေမာ္တာၾကီးကရင္ဘတ္ကို
ဖိထားတဲ့အနအထားမ်ိုးေေတြ႔လိုက္ရတယ္ဗ်
လူကေတာ့တုတ္တုတ္မလွုပ္ဘူး၊
အဲဒီအခ်ိန္မွာဘဲ တစ္ေယာက္က
"ေသျပီလားမသိဘူး"တဲ့
ေသေသခ်ာခ်ာဓါတ္မီးနဲ႔ထိုးၾကည့္လိုက္ေတာ့
ေမာ္တာနဲ႔ ေျမႀကီးၾကားမွာလူကကြက္တိ
ဖိညႇပ္ထားတဲ့လကၡဏာမရိွိဘူး ဒါေပမဲ့ခရီးဆာင္အိပ္ကိုေခါင္းခုအိပ္ေနတာဆိုေတာ့ရထားက
ေနာက္ထပ္တစ္ေပေလာက္ေရြသြားၿပီးမွရပ္သြား
မယ္ဆိုရင္မေတြးရဲစရာပါ။
"ေဟ့လူ...ေဟ့လူ"ဆိုၿပီးေပါင္ကိုပုတ္ႏႈိးမွနဲနဲလႈပ္လာတယ္
"ဟာ မေသဘူးမေသဘူး အိပ္ေပ်ာ္ေနတာထင္တယ္ဆြဲထုတ္ရေအာင္
ရထားလုံျခဳံေရးရဲ ကိုတစ္ေယာက္သြားေခၚ
တစ္ခါတည္း ဂါတ္ဘိုႀကီကိုပါေခၚခဲ့"
သူတို့သြားေခၚေနတဲ့အခ်ိန္မွာဘဲစက္ေခါင္း
ေအာက္ကေမာင္မင္းႀကီးသားထံကအသံထြက္လာတယ္
ဘာတဲ့ ေမာ္တာႀကီးကို လက္နဲ႔ပုတ္ပုတ္ၿပီး
"ဒါႀကီးဖယ္ေပးပါ ဒါႀကီးကိူဖယ္ေပးပါ"တဲ့ေအာ္
ေနေလ့
ရဲေတြေရာက္လာတဲ့အခါက်ေတာ့
ေအာက္ကလူကို ေဘးတိုက္ေရႊ႔ခိုင္းၾကည့္တယ္
"လႈပ္လို႔မရဘူး"တဲ့
"ဘုရား ဘုရား"မွန္းစမ္းေသခ်ာၾကည့္စမ္းမယ္
ဘယ္ရမွာလဲ ဦးေခါင္းေအာက္ကေခါင္းအံုးက
ေထာက္ခံထားသလိုျဖစ္ၿပီးလႈပ္မရတာကိုး
ေခါင္းအံုးဆြဲဖယ္လိုက္မွလြတ္လြတ္လပ္လပ္
လွုပ္ရွားလို့ရျပီးစက္ေအာက္ကဆြဲထုတ္လို့႔ရေတာ့တယ္ဗ်ာ၊အျပင္ေရာက္မွ ေမးၾကည့္ေတာ့
ေ႐ွ႕ကသြားတဲ့ရထားေပၚကျပဳတ္က်ခဲ့တာတဲ့
၅၆ အစုန္ အထူးအျမန္ရထားေပၚကေပါ့
ညႀကီးဆိုေတာ့ ဘယ္မွမသြားတတ္တာရယ္
ဘာမွမျမင္ရတာနဲ႔ေတြ႔တဲ့ေနရာမွာအိပ္ေနတာပါတဲ့ ဗ်ာ မေသေကာင္းမေပ်ာက္ေကာင္း
ကံေကာင္းလို႔ပါလား ကြၽန္ေတာ္ ေတာ္လို႔ မဟုတ္ဘူး ႏိုးႏိုးၾကားၾကားရိွေနလို႔ပါ
ကြၽန္ေတာ့ရထားကလဲပင့္သာဘူတာျဖတ္သန္းေတာ့မွာမို႔ မိုင္ႏႈန္းေလ်ွာ့ထားတဲ့အခ်ိန္
အဲဒီ လွည္းလမ္းကူးေျမျပင္အေနအထားက
ေပ ၂၀၀ မွာ ၁ ေပအတက္ခရီးကလဲျဖစ္
စက္ေခါင္းနဲ႔တြဲဆိုင္းဘရိတ္စစ္စတမ္ကလဲ
ဘရိတ္မိအားေကာင္းတဲ့ AAR စံနစ္
ရာသီဥတုကလဲ ႏွင္းမက်ဘူးျမင္ကြင္းေကာင္း
စက္ေခါင္းမီးေမာင္းေတြကလဲလင္းအားေကာင္း
ကံတရားအရ ေသေန႔မေစ့ေသးတဲ့လူအသက္
တစ္ေခ်ာင္းကိုကယ္ခဲ့ရတာပါ။
ဒါေပမယ့္
လံုျခဳံေရးရဲေနာက္ကိုေတာ့လိုက္သွြားလိုက္ပါ
ဦးေမာင္မင္းႀကီးသားေရ႕

အမည္က ....သန္းႏိုင္ဝင္း
အသက္........၁၈ ႏွစ္
အဘ............ဦးသန္းေအာင္
ေနရပ္............အလုံႀကီးရြာ ၊ၿမိဳင္ၿမိဳ႕နယ္
၅၆ အစုန္ရထားလက္မွတ္ပါ႐ွိ လက္မွတ္အမွတ္
၈၂၄၃ တြဲ ၂ ခုံအမွတ္ ၂၃
မႏၱေလးစက္ေခါင္း႐ုံကစက္ေခါင္းအမ်ားႀကီး
ရိိွတဲ့အထဲမွာ ဟြန္းအေကာင္းဆုံးေခါင္း
ဟြန္းတီးမယ္ဆိုနားကိုလက္နဲ႔ပိတ္ၿပီးတီးရတဲ့
ေခါင္း
ဟြန္းသံလဲမၾကားဘုး စက္ေခါင္းႀကီးလူေပၚေရာက္ေနတာေတာင္မသိဘူးဆိုေတာ့မလြန္လြန္းဘူးလား ငါ့ညီရာ။
""""အႏၱရာယ္ကင္းေဘးရွင္းၾကပါေစ"""
win koko fbမွ

No comments: