စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနက လုပ္ငန္းသံုးကားေတြကုိ ဘယ္ေမာင္း၊ ညာေမာင္းမခြဲဘဲ ၂၀၀၈ မုိဒယ္အထိ ေလွ်ာ့ခ်တင္သြင္းခြင့္ေပးဖုိ႔ အစီအစဥ္မရွိသလုိ ကုန္းလမ္းပုိ႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနကလည္း စက္မူဇုန္ လုိက္ထရပ္ေတြကုိအပ္ႏွံၿပီး လူစီးစလစ္ ထုတ္ျပန္ထုတ္ေပးဖုိ႔ အစီအစဥ္ မရွိတဲ့အတြက္ ႏွစ္မကုန္ခင္အထိ ကားမူ၀ါဒက ေျပာင္းလဲမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ပံုမွန္ အေျခအေနအတိုင္းပဲ လာမယ့္ႏွစ္ကစၿပီး သက္တမ္း ႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္ျပည့္မယ့္ ၁၉၉၈ မုိဒယ္ လူစီးကားေတြကုိသာ ဇန္န၀ါရီ ၁ ရက္ကစၿပီး အပ္ႏွံခြင့္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕က အပ္ႏွံခြင့္ေပးမယ္ဆုိတဲ့ ၁၉၉၈ မုိဒယ္နဲ႔ ေအာက္ ဘတ္စ္ေတြကလည္း အခုအခ်ိန္အထိ ေနျပည္ေတာ္ကညနကုိ အပ္ႏွံဖုိ႔ အေၾကာင္းၾကားတင္ျပထားျခင္းမရွိေသးတဲ့အတြက္ ေစ်းကြက္အတြင္း ဘတ္စ္စလစ္အသစ္ေတြ ၀င္လာဖုိ႔မရွိေသးပါဘူး။ ပါမစ္ေလွ်ာက္ရမယ့္ ေနာက္ဆံုးရက္နဲ႔ ပံုမွန္အတိုင္း တစ္ဦးခ်င္းတင္သြင္းတဲ့ စလစ္ကပ္ကားေတြကုိ သက္တမ္း သံုးလတုိးေပးမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ စလစ္ေတြ အလ်င္မလုိေတာ့လုိ႔ မူ၀ါဒ အသစ္ထြက္ၿပီးေနာက္ပုိင္း ေတာက္ေလွ်ာက္ ျမင့္တက္သြားတဲ့ စလစ္ေစ်းက ျပန္က်သြားပါတယ္။
လာမယ့္ႏွစ္အတြက္ မူ၀ါဒထြက္ေပၚၿပီးေနာက္ပိုင္းမွာ ဆက္တုိက္ ျမင့္တက္သြားတဲ့ ကားေစ်းေတြေၾကာင့္လည္း ဒီရက္ပုိင္းမွာ အေရာင္းအ၀ယ္ေတြ ျပန္ေအးသြားပါတယ္။ ရန္ကုန္မွာ အသံုးျပဳေနတဲ့ နယ္လုိင္စင္ကားေတြကုိလည္း ျမိဳ႕၀င္ေၾကးေတြ ျပန္ေကာက္မယ္ဆုိတဲ့ ေကာလာဟလ သတင္းေတြေၾကာင့္ နယ္ကားအေရာင္းအ၀ယ္ေတြ ေအးသြားပါတယ္။ မူ၀ါဒေတြ တည္ၿငိမ္ေနၿပီဆုိေပမဲ့လည္း ရန္ကုန္လုိင္စင္ဖြင့္ေပးဖုိ႔နဲ႔ နယ္လုိင္စင္ကားေတြကိစ္ၥက ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕အေပၚမွာ မူတည္ေနၿပီး အနာဂတ္စီမံကိန္းေတြကုိ ျပည္သူေတြ ထင္သာျမင္သာေအာင္ တိတိက်က်ခ်မျပေသးတဲ့အတြက္ မွန္းဆရခက္ခဲေန ပါတယ္။ ကားေစ်းေတြကေတာ့ မုိင္ကုန္အထိ ျမင့္တက္ေနတဲ့အတြက္ ထပ္တက္ စရာ အေျခအေန နည္းသြားတယ္ဆုိေပမဲ့ အနာဂတ္ကားေစ်းကြက္က ရန္ကုန္ လုိင္စင္ျပန္ဖြင့္ေပးမယ့္ အေျခအေနနဲ႔ အေပၚမွနယ္လုိ္င္စင္ကားေတြရဲ႕ာလည္း မူတည္ေနပါတယ္။
#မူရင္းေရးသားသူ
Ko Phyo (Automobile)
No comments:
Post a Comment