1. Share information ။ ။
မိမိသိရွိ၊ ရရွိသည္႔သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကုိ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဘက္မ်ားကုိ အၿမဲအသိေပးေ၀မွ်ေနပါ။ ထိုသို႔လုပ္မွ ယံုထင္ေၾကာင္ထင္ အၿဖစ္မ်ိဳးမရွိႏိုင္မွာပါ။
2. Say Thanks ။ ။
ရင္ထဲကလာသည္႔ ေက်းဇူးတင္ေစကားေၿပာပါ။ လူဆိုတာ အသိအမွတ္ၿပဳခံခ်င္ၾကတာခ်ည္းပါ။ Thank you note ေရးပါ။ Thank you note ေရးၿခင္းသည္ ကုန္က်မႈမရွိပါ။ သုိ႕ေသာ္ မဟာသက္ေရာက္မႈရွိေစပါသည္။
3. Empower through delegation ။ ။
အလုပ္တာ၀န္ခြဲေ၀ေပးၿခင္းၿဖင္႔ လုပ္ပိုင္ခြင္႔ အပ္ႏွင္းပါ။ မိမိလုပ္ႏိုင္သလိုအၿခားသူမ်ားလုပ္ႏိုင္ခ်င္မွလုပ္ႏိုင္မည္။ သို႕ေသာ္ ပုိအေရးၾကီးေသာ အရာမ်ားကုိ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ရန္ မိမိမွာ အခ်ိန္ရွိရမည္ကုိမေမ႔ပါနဲ႕။
4. Adjust your style ။ ။
လုပ္နည္းလုပ္ဟန္ကုိ တသမတ္တည္းမထားပါနဲ႕ ။ သင္၏အဖြဲ႕ထဲမွာ စရိုက္မ်ိဳးစံု၊ လူေပါင္းစံုပါ၀င္ပါသည္။ တပံုစံတည္း လူအားလံုးကုိ စီမံခန္႔ခြဲ လို႕မရပါ။ သင္စီမံအုပ္ခ်ဳပ္ခံခ်င္သလို အၿခားသူမ်ားလည္းစီမံအုပ္ခ်ဳပ္ခံခ်င္ၾကမည္လို႕ေတြး မထင္လိုက္ပါနဲ႕။
5. Set small milestones ။ ။
တခါတေလ မႏွစ္က ရရွိခဲ႔သည္႕ေအာင္ၿမင္မႈမ်ိဳး ဒီႏွစ္မွာ မရႏိုင္ပါ။ ရႏိုင္ေၿခရွိသည္႔ target ကုိထားပါ။
6. Have fun ။ ။
ေပွ်ာ္ရြင္ေသာအလုပ္ခြင္ဖန္တီးပါ။ သင္၏ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဘက္မ်ား သည္ ေပွ်ာ္ေပွ်ာ္ရႊင္ရႊင္အလုပ္လုပ္ခ်င္ၾကပါသည္။ အလုပ္ခြင္မွာ ၁၀ မီနစ္ေလာက္ ေပွ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ကစားနည္းကစားေစပါ။
7. Remove obstacles။ ။ၾကိဳးနီစနစ္ကုိ ဖယ္ရွားပါ။ ၾကိဳးနီစနစ္သည္ တီထြင္ဖန္တီးဆန္းသစ္မႈကို အဟန္႕အတားၿဖစ္ေစပါသည္။ paperwork ေတြကုိ ေလွ်ာ႔ခ်ပစ္ပါ။
8. Give feedback ။ ။ အၾကံအဥာဏ္ေပးေထာက္္ၿပေနပါ။ သင္႕ကုိ အစီရင္ခံေနေသာ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဘက္မ်ားသည္ သင္၏ ေထာက္ၿပအၾကံအဥာဏ္ေတြကုိ အလုိရွိပါသည္။ အၾကံအဥာဏ္ေပးေထာက္္ၿပေနၿခင္းသည္ သင္၏အဖြဲ႕ကုိ ကုန္ထုတ္စြမ္းအားပိုမိုၿမင္႔မားေစေရး လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ မရွိမၿဖစ္အလြန္အေရးၾကီးေသာ အရာတစ္ခုၿဖစ္ပါသည္။
9. Raise your hand ။ ။
အားစိုက္လုပ္ေဆာင္ပါ။ သင္ အားစိုက္ၾကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ေနေသာ အခါ သင္၏လူေဖာ္ကုိင္ဘက္မ်ားသည္လည္း အားစိုက္လုပ္ေဆာင္လာၾကမည္ၿဖစ္ပါသည္။
10. Focus your time ။ ။ 80/20 ဥပေဒက်င္႔သံုးပါ။ သင္႔အလုပ္ခ်ိန္၏ ၈၀% ကုိ အလုပ္၏ ၈၀% ကုိ ၿပီးေၿမာက္ေစေသာ ၀န္ထမ္းထု ၂၀%ေပၚတြင္ အသံုးၿပဳေနပါ။
မွတ္ခ်က္ ။ ။ ဆီေလ်ာ္ေအာင္ဘာသာၿပန္ထားၿခင္းၿဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment