Tuesday, September 13, 2016

အျမန္ဆံုးလာလဲရန္ ဆမ္ေဆာင္းျမန္မာတိုက္တြန္း

 ျပည္တြင္းရွိ Galaxy Note 7 ကိုင္ေဆာင္ထားသူမ်ား ဖုန္းပါ၀ါပိတ္၍ အစားထိုးလဲလွယ္ ေပးသည့္အစီအစဥ္တြင္ အျမန္ ဆံုးပါ၀င္ရန္ ဆမ္ေဆာင္းျမန္မာ က စက္တင္ဘာ ၁၂ ရက္၌ သ တင္းထုတ္ျပန္သည္။

ဆမ္ေဆာင္းျမန္မာသည္ Galaxy Note 7 ႏွင့္ပတ္သက္၍ ဘက္ထရီဆဲလ္ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ ေၾကာင့္ သံုးစဲြသူမ်ား၏ အဆင္မ ေျပမႈႏွင့္ အခက္အခဲမ်ားကိုေလွ်ာ့ ခ်ေပးႏုိင္ရန္္ ပို႔ကုန္ပစၥည္းမ်ားကို အလ်င္အျမန္ရရွိႏုိင္ေရး ေဆာင္ ရြက္ေနေၾကာင္း သတင္းထုတ္ျပန္ ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

‘‘ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ပထမဦး စားေပးနံပါတ္(၁)အခ်က္ကေတာ့ သံုးစဲြသူတို႔ရဲ႕ လံုၿခံဳေရးပဲျဖစ္ပါ တယ္။ သံုးစဲြသူေတြအေနနဲ႔ လက္ ရွိကုိင္ေဆာင္ေနတဲ့ Galaxy Note 7 ဖုန္းေတြကို ပါ၀ါပိတ္ၿပီး အျမန္ ဆံုးလာေရာက္လဲလွယ္ေပးၾကဖို႔ ေတာင္းဆုိလိုပါတယ္’’ ဟု ဆမ္ ေဆာင္းအီလက္ထရြန္နစ္၏ မုိ ဘုိင္းဆက္သြယ္ေရး စီးပြားေရး ဆိုင္ရာဥကၠ႒ DJ Koh က ေျပာ ၾကားသည္။

ဆမ္ေဆာင္း ျမန္မာသည္ ေအာက္တိုဘာလဆန္းရက္မ်ား တြင္ အစားထိုးလဲလွယ္ေပးမည့္ ပစၥည္းအသစ္ေရာက္ရွိမည္ဟု သ တင္းထုတ္ျပန္ထားေသာ္လည္း ရက္အတိအက်ကုိ ထုတ္ျပန္ေၾက ညာျခင္းမရွိေသးေပ။

ဆမ္ေဆာင္းျမန္မာသည္ ကေမၻာဇဘဏ္မွတစ္ဆင့္ ႀကိဳ တင္အမွာ (Pre-Order) အစီအ စဥ္ျဖင့္ ၀ယ္ယူထားသူမ်ားအား ဆက္သြယ္အေၾကာင္းၾကားေနၿပီး လက္ရွိ၀ယ္ယူသံုးစဲြေနသူမ်ားကို လည္း မူလ၀ယ္ယူခဲ့သည့္ဆုိင္ကုိ သြားေရာက္လဲလွယ္ရန္ အိုင္တီ ႏွင့္ မိုဘိုင္းဌာနအႀကီးအကဲ ဦးဇာ နည္၀င္းထက္က ေျပာၾကားသည္။

ဆမ္ေဆာင္း ျမန္မာသည္ ျပည္တြင္းေစ်းကြက္၌ ေရာင္းခ် ထားေသာ Galaxy Note 7 အ လံုးအေရအတြက္ အတိအက်ကုိ စာရင္းမထုတ္ျပန္ေသာ္လည္း ရာ ဂဏန္းမွ် ေရာင္းခ်ထားၿပီးျဖစ္ သည္ဟု တရား၀င္ေျပာၾကားထား သည္။

ဆမ္ေဆာင္းအမွတ္တံဆိပ္ အေရာင္းျပခန္း (Showroom)မွ ၀ယ္ယူသည္ျဖစ္ေစ၊ မ၀ယ္ယူ သည္ျဖစ္ေစ တရား၀င္ (Official) ျဖစ္ပါက ပစၥည္းအသစ္ျဖင့္ လဲ လွယ္ႏုိင္ေၾကာင္းႏွင့္ ကေမၻာဇ ဘဏ္ျဖင့္ ခ်ိတ္ဆက္၍ ႀကိဳတင္ အမွာျဖင့္ ၀ယ္ယူထားသူမ်ားအ ေနျဖင့္ ပစၥည္းေရာက္ရွိလာခ်ိန္ အထိ မေစာင့္ဆုိင္းလိုပါက စက္ တင္ဘာ ၇ ရက္မွ ၁၈ ရက္အတြင္း ဘဏ္အေကာင့္၊ လက္ေဆာင္ အိတ္အပါအ၀င္ ဖုန္းဘူးအျပည့္ အစံုေဘာက္ခ်ာမူရင္းတို႔ ျပသကာ ေငြျပန္ထုတ္ယူႏုိင္ေၾကာင္း သတင္းထုတ္ျပန္သည္။

No comments:

Post a Comment